Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Koska mun ÄITINI jankkasi mulle, niin mulla on oikeus jankata omille lapsilleni ja koko maailmalle. Miksi kukaan ei voi ymmärtää miltä tuntui kohdata niin rankkaa jankkaamista. Kukaan ei voi syyttää mua siitä, että mun elämä on nyt pilalla ja pystyn vaan jankkaamaan. Eikö mulla olekin kamalaa? Sanokaa se, sanokaa nyt äkkiä tai mä jankkaan tässä ketjussa koko loppuviikon, kuinka mua kohtaan on tehty niin väärin. Siis se oli mun oma ÄITI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Kuka voi tehdä niin omalle lapselleen, paitsi mä teen mun omille lapsilleni, koska se on mun äidin syy, joka ei lakannut JANKKAAMASTA!!!
Voinko lähettää sulle halinallen?
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos loppuu Suomessa tapahtuvilla veronkorotuksilla!
Ja vauva kuuluu mummille, ihan kokonaan, pieni kullanmuru. Ei sille kyvyttömälle miniälle, ei se osaa mummin kultamurusta edes oikein hoitaa. Ja tämä on FAKTA.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastonmuutos loppuu Suomessa tapahtuvilla veronkorotuksilla!
Lähde?
Mä oon vela, mutta tiedän silti paljon paremmin kuin te, miten lapsia pitää kasvattaa, ja oon muutenkin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Meghan Markle on ihan jees.
Olen eri mieltä. Huonosti käy jos rahvasta päästetään hoviin.
Vierailija kirjoitti:
Koska mun ÄITINI jankkasi mulle, niin mulla on oikeus jankata omille lapsilleni ja koko maailmalle. Miksi kukaan ei voi ymmärtää miltä tuntui kohdata niin rankkaa jankkaamista. Kukaan ei voi syyttää mua siitä, että mun elämä on nyt pilalla ja pystyn vaan jankkaamaan. Eikö mulla olekin kamalaa? Sanokaa se, sanokaa nyt äkkiä tai mä jankkaan tässä ketjussa koko loppuviikon, kuinka mua kohtaan on tehty niin väärin. Siis se oli mun oma ÄITI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Kuka voi tehdä niin omalle lapselleen, paitsi mä teen mun omille lapsilleni, koska se on mun äidin syy, joka ei lakannut JANKKAAMASTA!!!
Ei sulle kukaan oo jankannu, ylitulkitset vain kasvatustasi. Usein luulee kokevansa epäoikeuden mukaista kohtelua. Voi luulla, että joku jankkaa, vaikka ei kukaan jankkaa . Voi olla vaan niin herkkä, että tulkitsee jankkaukseksi vaikka yritetään vain kasvattaa ja neuvoa. Ei silloin kukaan jankkaa, kun ne kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen mitä mä tykkään. Mä en ala yhtään jankkaamaan sun kanssas. Miksikö? Et sä voi väittää tällästä ihan tosta vaan. Ja että mikä täällä on muka tapana? Mistä mä tiedän. Ihan kun mun pitäis tietää kaikki asiat jotenkin. Vähänkö pahoitin mieleni tästä taas. MIKSIKÖ? NO MISTÄ MÄ SEN TIEDÄN. Voisit edes VASTATA!
Kultapieni lue nyt edes aloitusviesti niin ei tarvitse jankata. Ja sitäpaitsi juurihan nyt itse jankkaat vaikka syytät muita mielesi pahoittamisesta. Poistuu ketjusta kun ei jaksa rautalangasta vääntää. Voi kyynel!
Miten sä voit väittää mua kultapieneksi. Mä oon 160 kiloinen isokulta. Sulla meni heti alussa jo väärin. Sä et tiedä musta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
Minä vastaan mielelläni, jos kerrot mitä tarkoitat määrittelemisellä.
Vastaa sitten, kun olet opetellut, mihin pilkku kuuluu. (Jos kerrot, mitä tarkoitat...)
ei pilkkuja tarvita pääasia että saa selvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
Vastaa sitten, kun olet opetellut, mihin pilkku kuuluu. (Jos kerrot, mitä tarkoitat...)
Minä vastaan mielelläni, Jos kerrot, mitä tarkoitat... määrittelemisellä.
Siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele kiva.
Määrittele jankkaus.
Määrittele täällä.
Määrittele tapana.
Määrittele lupa.
ei pilkkuja tarvita pääasia että saa selvää
Armoa ei, Siperiaan!
Armoa, ei Siperiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinko lähettää sulle halinallen?
Et voi, koska se nallekin vain jankkaisi mulle ja muistuttaisi mua mun jankkaavasta äidistä, joka osti mulle kerran halinallen ja vain hyvitelläkseen mulle sitä henkistä väkivaltaa, jota teki mulle jankkaamalla mulle mun koko lapsuuden ajan. Että jos jollekin niitä nalleja lähettelet, niin mun äidille. Sun piti vaan tajuta, että mä aion näännyttää mun lapset ja teidät ja koko maailman jankkaamalla, koska mun äiti on jankannut mulle, omalle lapselleen. Ymmärtäkää nyt, että mä en pysty mistään nalleista nauttimaan, vaan mut on tuomittu jankkaamaan, oho nyt mä jankkasin runomitassa, se on mun äidin syy!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ap huhuu, avaa vähän tätä juttuasi. Ja ap häipyi niinpä niin.
Mistä sä voit tietää onko ap täällä vai ei? Ootko joku selvännäkijä mukamas?
Sisäministeri Hutisalolla on pakonomainen hoivaamisvietti koko maailman lapsiin. Hankkisi omia lapsia, että hyysäysinto vähän laantuisi ja saisi keskittyä tärkeämpiin asioihin. Kalliiksi tulee Suomen veronmaksajille tämmöinen maailmanhalailu: itse äiti aurinkoinen, vai jääpuikko kantasuomalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Äitis oli.
Taivaan kiitos, edes yksi ihminen ymmärsi, että se todellakin oli MINUN ÄITINI, joka syyllistyi siihen jankkaamiseen. Hetken, jo mietin että minäkö täällä olen se hullu jankkaaja, kun kukaan ei tajua mun tuskaani..
t. 60
Ilmeisesti kirjoitustaidottomat taas päässeet näppiksen ääreen.. Kerrataanpa nyt sitten niille, jotka eivät ole olleet hereillä äidinkielentunneilla. Verbi on jankata. Taipuu minä jankkaan, sinä jankkaat, hän jankkaa, me jankkaamme, te jankkaatte, he jankkaavat.
Noin, nyt voitte jatkaa, kunhan ette enää syyllisty kielirikkeisiin.