Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.

Vierailija
12.02.2020 |

Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.

Kommentit (422)

Vierailija
341/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää takaisin paskanhajuiseen vaippamaailmaanne, mammat. Itse olen vela ja täten tiedostava ja fiksu ja filmaattinen. Kuka käski pukata niitä paskalinkoja maailmaan??????

Voi kun ei ole mitään ihanampaa kuin pieni tuhiseva nyytti rinnalla.

Elämä hidastuu ja on vihdon aikaa istuskella kahviloissa, vauvan kanssa se vielä onnistuu ihanasti kun ruokakin pikkuiselle kulkee aina mukana 🥰

Vierailija
342/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää takaisin paskanhajuiseen vaippamaailmaanne, mammat. Itse olen vela ja täten tiedostava ja fiksu ja filmaattinen. Kuka käski pukata niitä paskalinkoja maailmaan??????

Voi kun ei ole mitään ihanampaa kuin pieni tuhiseva nyytti rinnalla.

Elämä hidastuu ja on vihdon aikaa istuskella kahviloissa, vauvan kanssa se vielä onnistuu ihanasti kun ruokakin pikkuiselle kulkee aina mukana 🥰

Ei vauvojen kanssa voi olla ainakaan kahviloissa, ravintoloissa, busseissa eikä ruokakaupoissa! Eikö ihmiset tajuu, miten sietämätöntä se on, kun äidit puhuu niille vauvoille lässyttäen? Ja imettää nyt ei ainakaan saa missään! Kaikki lapset pitäis pitää jossain bunkkerissa piilossa, kunnes täyttävät 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en jankkaa.

Vierailija
344/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sä vaan silti olet jankkaajien ketjussa!

Vierailija
345/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestini poistettiin???!

Vierailija
346/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää te irstaat naikkoset jotka olette miehenne sukunimen ottaman

347/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa Emeritus II on rakkauteni.

Vierailija
348/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kinaa - olen vain eri mieltä.

Vierailija
349/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistin ulinaa

Vierailija
350/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olet ketjussa? Tämän piti olla jankkausketju ja sitten tänne tunkee kaikenlaiset asia- ja mielipidekirjoittajat. Kohta varmaan keskustellaan tosi-tv:stä. Miten voi olla niin vaikeaa antaa edes yhden ketjun olla ihan vain jankkaajille? Pitääkö aina olla nostamassa tasoa? Kerrankin olisi saatu luvalla pilata ketju, mutta ei, heti tungetaan tänne esittämään fiksuja näkemyksiä ja irtisanoutumaan jankkaajista. Onko nyt hyvä mieli? Ettekö voineet ajatella ennen kuin kirjoititte, miltä meistä jankkaajista tuntuu? Täällä selvästikin osa on ihan tottuneita palstailijoita, joille mikä tahansa muu ketju sopisi, mutta heille ei nähtävästi riitä mikään. Yrittäisitte edes jankata, jos on pakko sanoa jotain.

Vierailija
351/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olet ketjussa? Tämän piti olla jankkausketju ja sitten tänne tunkee kaikenlaiset asia- ja mielipidekirjoittajat. Kohta varmaan keskustellaan tosi-tv:stä. Miten voi olla niin vaikeaa antaa edes yhden ketjun olla ihan vain jankkaajille? Pitääkö aina olla nostamassa tasoa? Kerrankin olisi saatu luvalla pilata ketju, mutta ei, heti tungetaan tänne esittämään fiksuja näkemyksiä ja irtisanoutumaan jankkaajista. Onko nyt hyvä mieli? Ettekö voineet ajatella ennen kuin kirjoititte, miltä meistä jankkaajista tuntuu? Täällä selvästikin osa on ihan tottuneita palstailijoita, joille mikä tahansa muu ketju sopisi, mutta heille ei nähtävästi riitä mikään. Yrittäisitte edes jankata, jos on pakko sanoa jotain.

Harmittaako kun kaikki eivät ole sinun mieleiselläsi tavalla. Kuka on antanut sinulle oikeuden määrätä muiden jankkaamisesta tai jankkaamattomuudesta. Kaikkien mielipiteet ovat yhtä  arvokkaita.  Älä yritä jankata jos et osaa käyttäytyä.

Minä sentään osan jankata ja olla fiksusti.                   

Vierailija
352/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se yksin määrittelet mitä jankkaus tarkoittaa? Taidat olla aika sekaisin.

Vierailija
353/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa mennä jankkaamiseksi :)

354/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap hävisi? Taisi olla provo kun mikään jankkaus ei kelpaa.

Vierailija
355/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap nyt vielä vähän tarkemmin, mitä haluat. Onko tässä vielä oikeastaan jankattukaan?

Vierailija
356/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut????´

Vierailija
357/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele kiva.

Määrittele jankkaus.

Määrittele täällä.

Määrittele tapana.

Määrittele lupa. 

määrittele määrittely

Vierailija
358/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNABIS ei sitä ja tätä kun taas ALKOHOLI niitä ja näitä.!!!! ETTEKÖ TE TAJUA

Vierailija
359/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap nyt vielä vähän tarkemmin, mitä haluat. Onko tässä vielä oikeastaan jankattukaan?

Ap vois ensin perehtyä aiheeseen ennen kuin tulee tänne huutelemaan asioista, joista ei tajua edes perusteita

Vierailija
360/422 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän olen akateeminen.

Ammattikorkeakouluista ei valmistu akateemisia.

Olenko jotain ammattikorkeakoulusta puhunut?

Minä olen valmistunut Yliopistosta!

Lisensiaattityö tehtynä ja kohta olen valmis Tohtori!

Oletko joku Amis?

Ja v_ttu kuvittele: meillä Oulussa AMMATTIkorkeaKOULULAISET muuttavat yliopiston kanssa samalle kampukselle tulevana syksynä! En kestä tätä, kun heikompi aines tulee likaamaan meidän AKATEEMIKKOJEN projekteja!

Ja olen myös kuullut että AMMATTIkorkeaKOULULAISET järkkää sitsejä! Akateemisuuden tuhoaminen on Suomen tuho 😭