Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.

Vierailija
12.02.2020 |

Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.

Kommentit (422)

Vierailija
381/422 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanpa asiaan.

Vierailija
382/422 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopiksen silmät jo kiiluu ja kuola valuu kun nuoret neidot niin jankkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/422 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa asiaan.

Taatusti en palaa aasiaan. Täällä mulla on rikas suomimies, lihava ja ruma, mutta rikas ja mua 20v vanhempi. Olen kyllä kiltti sille. Teen päivittäin sen lempiruokaakin, voissa paistettua possunkyljystä.

Vierailija
384/422 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joli tehdä minulle munsalan puvun. Eli haluan että joku voisi tehdä minulle munsalan puvun joku joka asuu Vantaalla tai jossainlähellä. Tiedättekö ketään joka voisi tehdä Munsalan puvun?

Vierailija
385/422 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Munsalan Puku. VOIKO JOKU TEHDÄ MINULLE MUNSALAN PUVUN? PITÄÄ ASUA VANTAALLA. Voin maksaa siitä mutta pitää olla vantaalla koska minä haluan munsalan puvun. Jos et voi tehdä minulle munsalan pukua niin älä KOMMENTOI

Vierailija
386/422 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asian vierestä, mutta kerrankin positiivinen ketju. En muista, milloin joku ketju olisi saanut yhtä paljon yläpeukkuja. 👍 

Jankkaus ei olekaan katoavaa kansanperinnettä.

Vierailija
387/422 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaja kirjoitti:

Vähän asian vierestä, mutta kerrankin positiivinen ketju. En muista, milloin joku ketju olisi saanut yhtä paljon yläpeukkuja. 👍 

Minusta taas tuntuu, että jankkaajat välttelevät tätä ketjua. Tunnelma on suorastaan epäilyttävän myönteinen. Puuttuu sellainen ärsyyntynyt sananvaihto ja nokittelu melkein kokonaan.

Vierailija
388/422 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaja kirjoitti:

Määritä (asian vierestä)?

Vierailija
389/422 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa asiaan.

Taatusti en palaa aasiaan. Täällä mulla on rikas suomimies, lihava ja ruma, mutta rikas ja mua 20v vanhempi. Olen kyllä kiltti sille. Teen päivittäin sen lempiruokaakin, voissa paistettua possunkyljystä.

Olitko yh Aasiassa? Miten opit suomea noin hyvin? Onko miehesi ex-vaimo paras ystäväsi? Työskenteletkö kynsi- vai ripsialalla?

Vierailija
390/422 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota munsalan pukua tungetaan joka ketjuun?

Vierailija
391/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokalistanne on hyvä, mutta voisi parempikin olla.

Taas joku vegaani inisee siellä, että pitäis parempi ruokalista olla häntä varten. Aina sama minä minä ja minun vegaanius - meininki. Pakkoko sitä vegaaniutta on kaikkien naamalle tyrkyttää? Ja aina vaaditaan erityiskohtelua. Eikö joskus vois lihaa syödä? Vai onko sillon enää vegaani, jos syö joskus lihaa vai katkeaako vegaanius siihen? Syökö vegaanit muuten kalaa? Hirveitä ituhippejä joka tapaukessa. En ottais kumppaniks.

Kohta taas se Meghan-hullu tulee sanomaan, ettei Meghan ole oikea vegaani. Voisivatko kyseinen henkilö jättää edes tämän ketjun rauhaan?

Meghan ei ole vegaani. Hän syö myös lihaa.

Kateutesi on käsinkosketeltavaa. Yleensäkin häntä vihataan vain, koska hän on kauniimpi ja rikkaampi kuin kukaan tällä palstalla. Ei ihme, että hänen oli paettava Euroopasta. Amerikassa ihmiset eivät ole kaunaisia pikkusieluja, vaan kaikki saavat menestyä ja kukoistaa. Siellä ei ihmetellä, jos 80-vuotias näyttää 50-kymppiseltä ja nai itseään 60 vuotta nuoremman kumppanin. Täällä kaikki on aivan ummehtuneen vanhanaikaista, kun on vielä kaikkia kuningashuoneita ja muita homeisia instituutioita.

Hirveitä kuminaamoja ne amerikkalaiset on. Huulet täynnä botoxia.

Botoxia ei pistetä huuliin, ettäs tiedät. Minä olen akateemikko ja tiedän.

Miksi muuten jotkut menevät kihloihin ilman avioitumisaietta? Teinikihlat, niin noloa... Kyllä ennenvanhaan oli kaikki paremmin. Silloin ei ollut sairauksiakaan, koska ihmisillä oli luontaista vastustuskykyä. Nykyään kaikki on liian steriiliä.

Teen lasun teistä kaikista!!!!!!!!!

Vierailija
392/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
393/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken! Laatikkopää! Iso leuka! Jank jank!

Vierailija
394/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ne vaan räksyttää täällä..

Kannattasko vaan nostaa se siiderivalaan ruho sieltä sohvalta ylös... Kateus se vie kalatkin vedestä... Mut kyllä sara sieppi on nyt kateellinen kun kaikki jankuttaa täällä sun ketjussa eikä sen instasss...

Vierailija
395/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet/naiset/lapset/vegaanit/feministit/akateemiset/työttömät/rikkaat/amikset/suomalaiset/ulkomaalaiset/anopit/köyhät jne. aina [laita tähän jokin random toiminta tai tekeminen]?

Vierailija
396/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tarjota raikkaita voileipiä ja ekkö sä jo jumalaare ole oppinut piilottamaan niitä lasten vanukkaita..

Vierailija
397/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin syötettyä vegaanikaverille salaa Munsalan kansallispuvun?

Vierailija
398/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankkaaja kirjoitti:

Vä8hän asian vierestä, mutta kerrankin positiivinen ketju. En muista, milloin joku ketju olisi saanut yhtä paljon yläpeukkuja. 👍 

Minusta taas tuntuu, että jankkaajat välttelevät tätä ketjua. Tunnelma on suorastaan epäilyttävän myönteinen. Puuttuu sellainen ärsyyntynyt sananvaihto ja nokittelu melkein kokonaan.

Ongelmasi johtuvat siitä, ettet ole huomioinut miestäsi tarpeeksi.

Vierailija
399/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista tarjota raikkaita voileipiä ja ekkö sä jo jumalaare ole oppinut piilottamaan niitä lasten vanukkaita..

Siis antaako joku lapsensa syödä vanukkaita? Nyt on kyllä lasun paikka...

Vierailija
400/422 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse jo.. En kattelis kyllä päivääkään tuollaista jankkaajaa.. Kyllä tää on taas tällänen feministien miesviha ketju että oksat pois.. Suomi mies ei jankkaa.. Naiset jankkaa, aina ja kokoajan.. Tauotta, tämäkin miesviha ketju sen todistaa.. Mitä miesvihaa,uskomatonta,olen pöyristynyt.. Jos mies jankkaa hän on mulk. ero jos nainen, hän voimaannuttaa itseään.. En halua elää ja maksaa veroja enää tällaiseen miesviha maahan.. Thaimaaseen lähden, siellä mies on jumala..