Tehdään tästä jankkauksella pilattu ketju.
Kirjoitetaan tänne kivaa sisältöä ja pilataan se jankkauksella, niinkuin täällä on näköjään tapana. Kiistellään nyt kunnolla oikein luvan kanssa.
Kommentit (422)
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Piti tääki nostaa, ois saanu painua unohduksiin jo.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea 11 sivua jankkausta. Joten liityn mukaan tässä vaiheessa toistamalla jo monta kertaa väitettyjä ja kumottuja asioita. Onhan mun näkemys sentään tärkeä ja olen tietenkin paremmin perillä kuin muut. Että tässäpä tämä viisauteni nyt kaikille. Turha väittää vastaan. Tämä vaan on totta. Lapsikin tietää sen ja kuka ei, on niin tymä, ettei häntä tarvitse kuunnellakaan.
Mä sanon kaiken vielä kerran koska mun on pakko päästä pätemään huolimatta siitä että muut ovat jo sanoneet saman asian, olenhan parempi kuin te muut.
Nauran tälle ketjulle ihan hulluna ja työkaverit vilkuilee. On taas niin lennokasta mielipiteenvaihtoa, vaikka muutama jankkaaja onkin eksynyt ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vasta sivulle 14 päästy. Sanoisin, että tarvitaan ainakin 50 sivua lisää, että päästään jankkauksessa sellaiseen normijankkausvauhtiin tällä palstalla.
Trolli.
Kirjoitustavasta tunnistaa heti, sä oot se sama joka sivulla 65 tulee mussutamaan taas siitä miten olit oikeessa.Ite oot.
Olipa kypsä kommentti, mee kotiin kasvamaan trollaamasta, trolllli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vasta sivulle 14 päästy. Sanoisin, että tarvitaan ainakin 50 sivua lisää, että päästään jankkauksessa sellaiseen normijankkausvauhtiin tällä palstalla.
Trolli.
Kirjoitustavasta tunnistaa heti, sä oot se sama joka sivulla 65 tulee mussutamaan taas siitä miten olit oikeessa.lol! ketä puhuu trolleista 2020-luvulla?
Se on KUKA, ei KETÄ!!
Kielioppi poliisi voisi hankkia elämän.
Takaisin äidinkielentunnille, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Mua kanssa ärsyttää vanhojen ketjujen nostelijat. Ap on voinut unohtaa jo aikoja sitten aloituksensa, kun toiset vielä jauhaa samaa asiaa. Jos nyt kuitenkin olet kuulolla, niin kerropa vähän taustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Kirjoitustavasta tunnistaa heti, sä oot se sama joka sivulla 65 tulee mussutamaan taas siitä miten olit oikeessa.Ite oot.
Mähän olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Kirjoitustavasta tunnistaa heti, sä oot se sama joka sivulla 65 tulee mussutamaan taas siitä miten olit oikeessa.lol! ketä puhuu trolleista 2020-luvulla?
Se on KUKA, ei KETÄ!!
Minulla oli Suomenkielessä aina kymppi.
Menkää takaisin paskanhajuiseen vaippamaailmaanne, mammat. Itse olen vela ja täten tiedostava ja fiksu ja filmaattinen. Kuka käski pukata niitä paskalinkoja maailmaan??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Se on KUKA, ei KETÄ!!
Tollanen nimittely ei oo enään kovin kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Se on KUKA, ei KETÄ!!
Täällä on myös Ruotsinkielisiä ja ulko maalais taustasia, joiden äidin kieli on muu kuin Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokalistanne on hyvä, mutta voisi parempikin olla.
Taas joku vegaani inisee siellä, että pitäis parempi ruokalista olla häntä varten. Aina sama minä minä ja minun vegaanius - meininki. Pakkoko sitä vegaaniutta on kaikkien naamalle tyrkyttää? Ja aina vaaditaan erityiskohtelua. Eikö joskus vois lihaa syödä? Vai onko sillon enää vegaani, jos syö joskus lihaa vai katkeaako vegaanius siihen? Syökö vegaanit muuten kalaa? Hirveitä ituhippejä joka tapaukessa. En ottais kumppaniks.
Kohta taas se Meghan-hullu tulee sanomaan, ettei Meghan ole oikea vegaani. Voisivatko kyseinen henkilö jättää edes tämän ketjun rauhaan?
Meghan ei ole vegaani. Hän syö myös lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Taas joku avohoitopotilas riehumassa täällä.
Kiva lueskella tätä ketjua jouluvalmistelujen lomassa. Tv. jouluihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku vegaani inisee siellä, että pitäis parempi ruokalista olla häntä varten. Aina sama minä minä ja minun vegaanius - meininki. Pakkoko sitä vegaaniutta on kaikkien naamalle tyrkyttää? Ja aina vaaditaan erityiskohtelua. Eikö joskus vois lihaa syödä? Vai onko sillon enää vegaani, jos syö joskus lihaa vai katkeaako vegaanius siihen? Syökö vegaanit muuten kalaa? Hirveitä ituhippejä joka tapaukessa. En ottais kumppaniks.
Kohta taas se Meghan-hullu tulee sanomaan, ettei Meghan ole oikea vegaani. Voisivatko kyseinen henkilö jättää edes tämän ketjun rauhaan?
Moi Meghan!
Vierailija kirjoitti:
Nauran tälle ketjulle ihan hulluna ja työkaverit vilkuilee. On taas niin lennokasta mielipiteenvaihtoa, vaikka muutama jankkaaja onkin eksynyt ketjuun.
Hanki työpaikka. Kotona soffalla makaaminen muiden kustannuksella on loisimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Meghan!
En ole MeAgain. Miksi luulet minua aloittajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli.
Se on KUKA, ei KETÄ!!
Täällä on myös Ruotsinkielisiä ja ulko maalais taustasia, joiden äidin kieli on muu kuin Suomi.
Opetelkoon suomea, kun Suomessa ollaan. Pakkoruotsi pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Mua kanssa ärsyttää vanhojen ketjujen nostelijat. Ap on voinut unohtaa jo aikoja sitten aloituksensa, kun toiset vielä jauhaa samaa asiaa. Jos nyt kuitenkin olet kuulolla, niin kerropa vähän taustoja.
Ap on kadonnu kuin pieru saharaan. Tais olla toimituksen alotus tääki vaan.
up