Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
1721/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampiaisen kaikki vihjeet osuu Saara Aaltoon. Päiväkirja juttu ja lenteleminen ympäriinsä/meneminen avoimesta ikkunasta sisään. Viihtyy kuitenkin kotipesässä.

Saara osaa käyttää ääntään erittäin taitavasti.

En vaan tiedä mahtuisiko noin pieneen asuun.

no ei varmasti ole saara, saaralla on paljon "iosompi" kuin ampiainen, ja nuo mainitsemasi jutut käy tyyliin joka toiseen julkimoon. miten esim tuo päiväkirja liittyisi juuri saaraan? 

Saara teki sitä videopäiväkirjaa.

Niin on tehnyt moni muukin. Voisi olla vaikka sini sabotage, oli mukana iholla-sarjassa joka oli eräänlainen videopäiväkirja. 

Erika Vikman oli myös Iholla-sarjassa.

Vierailija
1722/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, toisaalta aika tylsää, kun palstan salpoliisit on jo keksineet kaikki hahmot. Nyt vaan kymmenen jaksoa eikä yhtään yllätystä. Tai ainakin minä olen aika vakuuttunut noista veikkauksista.

Aloinkin siis miettiä saisko keksittyä ne loputkin vähän epävarmat vihjeet ja tongittua näin karanteeniviihteeksi kaiken selville.

Mun mielestä täysin varmoja on hevonen vinkkivideon 8Mile-leffan perusteella ja Palefacen tosi tunnistettavan suhahtavan ässän vuoksi.

Myös heinäseiväs on täysin varma Alangon haastattelun vuoksi, sillä siinä on käyrätorvi, elämäntavat ja jopa aurinkolasien lukumäärä lueteltuna.

Lisäksi Dragonissa täsmää Sara Chafakiin täydellisesti ravintolakokki, armeija ja ulkomaalaistausta.

Mua kiinnostaiskin selvitellä esimerkiksi apiaista tarkemmin. Miksi sillä oli miekka? Ja voiko se autotallivihje olla oikeasti se, että sillä on ollut joskus levynkannessa vanha auto. Ja inhoaako Heidi Kyrö kukkahattutätejä jotenkin erityisesti?

Olisi aika sairasta jos heidi kyrö pukeutuisi ampiaiseksi kun hän on jokin aika sitten kertonut että hänen tuttunsa on kuollut ampiaisen pistoon!

Mä en ole ihan samaa mieltä tosta. Voihan olla, että juuri sen vuoksi Kyrö olisi halunnut pukeutua ampiaiseksi. Kunnioittaakseen ystävän muistoa ja muistuttaakseen siitä, että niinkin pieni ja mitättömän tuntuinen eläin voi toisille olla kuolemaksi. Itse asiassa tuohon sopisi myös se adrenaalivinkki. Heillä ei ilmeisesti ollut adrenaalipiikkiä, kun kukaan ei tiennyt henkilön allergiasta. Valitettavaa ja surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niistä naisista tunnista kuin Viivin, voi olla että en tunnistaisi ilman naamiotakaan.

Vierailija
1724/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampiaisen kaikki vihjeet osuu Saara Aaltoon. Päiväkirja juttu ja lenteleminen ympäriinsä/meneminen avoimesta ikkunasta sisään. Viihtyy kuitenkin kotipesässä.

no ei varmasti ole saara, saaralla on paljon "iosompi" kuin ampiainen, ja nuo mainitsemasi jutut käy tyyliin joka toiseen julkimoon. miten esim tuo päiväkirja liittyisi juuri saaraan? 

Niin on tehnyt moni muukin. Voisi olla vaikka sini sabotage, oli mukana iholla-sarjassa joka oli eräänlainen videopäiväkirja. 

Voisi olla juu.

Ainut vaan että pitäisi osata vielä laulaa tuon kaiken lisäksi.

Vierailija
1725/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, toisaalta aika tylsää, kun palstan salpoliisit on jo keksineet kaikki hahmot. Nyt vaan kymmenen jaksoa eikä yhtään yllätystä. Tai ainakin minä olen aika vakuuttunut noista veikkauksista.

Aloinkin siis miettiä saisko keksittyä ne loputkin vähän epävarmat vihjeet ja tongittua näin karanteeniviihteeksi kaiken selville.

Mun mielestä täysin varmoja on hevonen vinkkivideon 8Mile-leffan perusteella ja Palefacen tosi tunnistettavan suhahtavan ässän vuoksi.

Myös heinäseiväs on täysin varma Alangon haastattelun vuoksi, sillä siinä on käyrätorvi, elämäntavat ja jopa aurinkolasien lukumäärä lueteltuna.

Lisäksi Dragonissa täsmää Sara Chafakiin täydellisesti ravintolakokki, armeija ja ulkomaalaistausta.

Mua kiinnostaiskin selvitellä esimerkiksi apiaista tarkemmin. Miksi sillä oli miekka? Ja voiko se autotallivihje olla oikeasti se, että sillä on ollut joskus levynkannessa vanha auto. Ja inhoaako Heidi Kyrö kukkahattutätejä jotenkin erityisesti?

Olisi aika sairasta jos heidi kyrö pukeutuisi ampiaiseksi kun hän on jokin aika sitten kertonut että hänen tuttunsa on kuollut ampiaisen pistoon!

Mä en ole ihan samaa mieltä tosta. Voihan olla, että juuri sen vuoksi Kyrö olisi halunnut pukeutua ampiaiseksi. Kunnioittaakseen ystävän muistoa ja muistuttaakseen siitä, että niinkin pieni ja mitättömän tuntuinen eläin voi toisille olla kuolemaksi. Itse asiassa tuohon sopisi myös se adrenaalivinkki. Heillä ei ilmeisesti ollut adrenaalipiikkiä, kun kukaan ei tiennyt henkilön allergiasta. Valitettavaa ja surullista.

Samoin näkisin minäkin.

Voi hyvinkin olla Kyrö. 

Vierailija
1726/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ampiainen on täysi mysteeri..

Kuulostaa vähän lauralta ja petralta mutta vihjeet ja kroppa ei sovi yhtään kumpaakaan. Heidi kyrö olisi tarpeeksi hoikka mutta Heidi kertoi jossain haastattelussa että hänen ystävänsä on kuollut ampiaisen pistoon..eli aika järkkyä jos hän päättäisi osallistua ohjelmaan ampiaisen puvussa!

Minusta ampiainen on ilmetty Venla Savikuja, mutta muut tuntuvat olevan eri mieltä.

Oletko kuullut hänen lauluaan, voiko tosiaan olla noin hyvä laulaja? Ja miten vihjeet sopisivat häneen?

Fitness päiväkirjat?

Eli otat yhden vihjeen joka sopii ja unohdat kaikki muut vihjeet jotka ei sovi yhtään. Mitä todisteita että Venla edes osaisi laulaa?

Täällä kommentoi muutkin ja en ole tuon kysymyksen kirjoittaja. Kirjoitin jo aiemmin, että miksi epäilen Venlan olevan ampiainen, enkä jaksa jatkuvasti kirjoittaa samaa kommenttia uudestaan.

Vierailija
1727/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu - Linda Lampenius

Peacock - Pandora

Ampiainen - Saara Aalto

Heinäseiväs -Jussi69

Leijona - Sinuhe W

Söpö - Sami Uotila

Kana - Viivi Pumpanen

Dragon - Sara Chafak

Hevonen - Jaajo

Pupu ?

Vierailija
1728/6324 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu on Paula Koivuniemi.

Vierailija
1729/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ensimmäiseksi pudonnutta on tuttuja toisesta maikkarin "suosikkiohjelmasta" eli Tanssi tähtien kanssa. Onkohan loputkin?

Vierailija
1730/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen on Ina Mikkola! Ollut monessa mtv3n ohjelmassa viime aikoina, eikä todellakaan mene massojen mukana ja ottaa kantaa sellaisiin asioihin, että varmasti lempi kukka on kukkahattutätien hattujen kukat :D On myös käynyt ilmaisutaidon lukion, joten äänenkäyttö voisi olla hallussa laulamiseen. Käyttää myös usein tosi korkeita korkoja!

Vierailija
1731/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on  varmaan Mikko Kuustonen.

Vierailija
1732/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Kisu Erja Lyytinen? Fiftarityyli, autot, country.

Vierailija
1733/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla juu.

Ainut vaan että pitäisi osata vielä laulaa tuon kaiken lisäksi.

tarkoitin lähinnä että ei tuo päiväkirjajuttu puhu saaran puolesta koska käy vaikka keneen muuhunkin. tässäkin ketjussa on aiemmin väläytelty että olisiko joku fitnesspäiväkirjoista tuttu.

Vierailija
1734/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Kisu Erja Lyytinen? Fiftarityyli, autot, country.

Autotallivinkki oli ampiaisella, jos tarkoitat sillä fiftaria.

Vierailija
1735/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaisi todella huonoa makua ja mielikuvituksen puutetta maikkarilta ottaa mukaan laulajia jotka ovat juuri äskettäin olleet samalla kanavalla laulukilpailussa, saman tuomarin eli Veitolan edessä esiintymässä! Eli toivottavasti Kyrö, Voutilainen, Vikman, Petra yms ei ole taaas mukana..

Vierailija
1736/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ampiainen on Ina kMikkola! Ollut monessa mtv3n ohjelmassa viime aikoina, eikä todellakaan mene massojen mukana ja ottaa kantaa sellaisiin asioihin, että varmasti lempi kukka on kukkahattutätien hattujen kukat :D On myös käynyt ilmaisutaidon lukion, joten äänenkäyttö voisi olla hallussa laulamiseen. Käyttää myös usein tosi korkeita korkoja!

Mulle tuli kanssa heti mieleen Ina Mikkola! Tyyli, liikkeet ja tosiaan kukkahattutädit varmasti kauhistelevat joitain aiheita joita on käsitellyt. Toimittajan ammattiin ja siihen liittyvään uteliaisuuteen sopisi myös viittaus lennellä sisään avoimista ikkunoista. Mutta Inan laulutaidoista ei ole mitään tietoa?

Vierailija
1737/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona on  varmaan Mikko Kuustonen.

Tätä mä olen pelännyt.

Vierailija
1738/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen - Paleface

Heinäseiväs - Ilkka Alanko

Dragon - Sara Chafak

Pupu - Henri Alen

Peacock - Pandora

Leijona - Sami Hedberg

Söpö - Sami Uotila

Kisu - Linda Lampenius???

Kana - Viivi Pumpanen

Ampiainen - Heidi Kyrö???

Vierailija
1739/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisun vihjeet ja täsmäävyys Linda Lampeniuksen kanssa.

Kirsikankukat: ollut Japanissa soittamssa ekan kerran jo 11-vuotiaana

Countrymusiikki: tämä on ainut vinkki johon ei löydy todisteita

Beethovenin levy: sopii viulistiuraan, tälläkin hetkellä instagramissa oma higlight-osio nimettymä Beethoven

Piano: osaa soittaa myös pianoa, aloittanut soittoharjoittelun lapsena pianolla.

Asianajaja: Lampeniuksen mies Martin Cullberg on rikosasianajaja

Paluu politiikkaan: ollut kunnallispoliitikko vuosina 96 -99

Sinisilmäisyys: Lampeniusta huijattu uran alkupuolella ja kaltoinkohdeltu parisuhteessa, myös fyysisesti erittäin siniset silmät.

Baden Baden: Chisu ja Lampenius molemmat suomenruotsalaisia

Koko: kissapuvusta vaikea arvioida kokoa, mutta satavarmasti hoikka Lampenius sen sisälle mahtuu

Ääni: hienoinen suomenruotsalainen korostus täsmää

Vierailija
1740/6324 |
25.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ampiainen on Ina kMikkola! Ollut monessa mtv3n ohjelmassa viime aikoina, eikä todellakaan mene massojen mukana ja ottaa kantaa sellaisiin asioihin, että varmasti lempi kukka on kukkahattutätien hattujen kukat :D On myös käynyt ilmaisutaidon lukion, joten äänenkäyttö voisi olla hallussa laulamiseen. Käyttää myös usein tosi korkeita korkoja!

Mulle tuli kanssa heti mieleen Ina Mikkola! Tyyli, liikkeet ja tosiaan kukkahattutädit varmasti kauhistelevat joitain aiheita joita on käsitellyt. Toimittajan ammattiin ja siihen liittyvään uteliaisuuteen sopisi myös viittaus lennellä sisään avoimista ikkunoista. Mutta Inan laulutaidoista ei ole mitään tietoa?

Joo, eipä tullut mulle aiemmin Mikkola mieleen, mutta nyt kun ajattelee, niin vinkit sopisi tosi hyvin! Vintagetyyli ja oman tien kulkija. Ampiainen lauloi kuitenkin tosi hyvin. Mielestäni yksi parhaimpia. Olisiko Ina Mikkolan laulutaito pysynyt täysin salassa?

Eikö mistään löydy mitään klippiä tai mainintaa laulutaidosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän