Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mitä arvauksia täälä heitellään. Täytyy olla kunnon vitsiä/ärsytyksen hakua.
Kattokaa ny esim mitä Huutoäänestys on kirjottanut ja hänen listaa. Siinä on loistava rivi josta korkeintaan pari väärin...
Voi ku voiskin sanoa vaan, että älkää hakeko turhia huuteluita. Kiitos
Hyvin sanottu!
Niin varmaan, älä unta näe.
Heinäkasa on jutta urpilainen
Osa vihjeistä saattaa muuten olla täysin harhautusta tai jopa täysin merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampiaisen kaikki vihjeet osuu Saara Aaltoon. Päiväkirja juttu ja lenteleminen ympäriinsä/meneminen avoimesta ikkunasta sisään. Viihtyy kuitenkin kotipesässä.
Saara osaa käyttää ääntään erittäin taitavasti.
En vaan tiedä mahtuisiko noin pieneen asuun.
no ei varmasti ole saara, saaralla on paljon "iosompi" kuin ampiainen, ja nuo mainitsemasi jutut käy tyyliin joka toiseen julkimoon. miten esim tuo päiväkirja liittyisi juuri saaraan?
Saara teki sitä videopäiväkirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mitä arvauksia täälä heitellään. Täytyy olla kunnon vitsiä/ärsytyksen hakua.
Kattokaa ny esim mitä Huutoäänestys on kirjottanut ja hänen listaa. Siinä on loistava rivi josta korkeintaan pari väärin...
Voi ku voiskin sanoa vaan, että älkää hakeko turhia huuteluita. Kiitos
Hyvin sanottu!
Nyt se vastailee jo itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiki van Volt kirjoitti:
Minäkin epäilin pitkään Snuhe Wallinheimon kykyä laulaa Con te Partiroa. Olen kuullut hänen lauluaan, eikä ole kovin vakuuttavaa ollut, mutta sitten törmäsin tähän klippiin:
https://www.ruutu.fi/video/828836
Mikäli Sinuhe laulaa nuo viimeiset stemmanuotit, on hän todennäköisesti Leijona.
Minua hämää vihjeet; dominoiva boss hahmo, lempiaine kuvaamataito, sisustaminen, samoin se vaatetus ja maisema liittyvät jotenkin antiikin Roomaan. En tunne Sinuhea ja hahmojen laulua varmaan miksaillaan ym. siksi mietin, että onko kuitenkin joku muu kuin Wallinheimo tai Hedberg?!
Sinuhen nimellä viitataan sinne Rooma maisemiin.
Ja miten ne liittyvät yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampiaisen kaikki vihjeet osuu Saara Aaltoon. Päiväkirja juttu ja lenteleminen ympäriinsä/meneminen avoimesta ikkunasta sisään. Viihtyy kuitenkin kotipesässä.
Saara osaa käyttää ääntään erittäin taitavasti.
En vaan tiedä mahtuisiko noin pieneen asuun.
no ei varmasti ole saara, saaralla on paljon "iosompi" kuin ampiainen, ja nuo mainitsemasi jutut käy tyyliin joka toiseen julkimoon. miten esim tuo päiväkirja liittyisi juuri saaraan?
Saara teki sitä videopäiväkirjaa.
Niin on tehnyt moni muukin. Voisi olla vaikka sini sabotage, oli mukana iholla-sarjassa joka oli eräänlainen videopäiväkirja.
Kuinkahan moni osallistujista on Maikkarin Perhe -kappaleella? Aineki Pekka Pouta ja useamoi veikattu on mukana.
Video & Biisi:
Esiintyjät: Vappu Pimiä, Viivi Pumpanen, HP Parviainen, Jarppi Leppälä, Roope Salminen, Johanna Puhakka, Ernest Lawson, Mikko Leppilampi, Mika Saukkonen, Jorma Uotinen, Baba Lybeck, Sami Uotila, Eero Ettala, Marja Hintikka, Tuija Pehkonen, Kirsi Alm-Siira, Ile Uusivuori ja Pekka Pouta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Peacock on Saara aalto
Ja ela on varmasti mukana
Peacock on Saara Aalloksi liian pitkä. Leijona on mielestäni Sinuhe Wallinheimo.
Heh, toisaalta aika tylsää, kun palstan salpoliisit on jo keksineet kaikki hahmot. Nyt vaan kymmenen jaksoa eikä yhtään yllätystä. Tai ainakin minä olen aika vakuuttunut noista veikkauksista.
Aloinkin siis miettiä saisko keksittyä ne loputkin vähän epävarmat vihjeet ja tongittua näin karanteeniviihteeksi kaiken selville.
Mun mielestä täysin varmoja on hevonen vinkkivideon 8Mile-leffan perusteella ja Palefacen tosi tunnistettavan suhahtavan ässän vuoksi.
Myös heinäseiväs on täysin varma Alangon haastattelun vuoksi, sillä siinä on käyrätorvi, elämäntavat ja jopa aurinkolasien lukumäärä lueteltuna.
Lisäksi Dragonissa täsmää Sara Chafakiin täydellisesti ravintolakokki, armeija ja ulkomaalaistausta.
Mua kiinnostaiskin selvitellä esimerkiksi apiaista tarkemmin. Miksi sillä oli miekka? Ja voiko se autotallivihje olla oikeasti se, että sillä on ollut joskus levynkannessa vanha auto. Ja inhoaako Heidi Kyrö kukkahattutätejä jotenkin erityisesti?
Vierailija kirjoitti:
Heh, toisaalta aika tylsää, kun palstan salpoliisit on jo keksineet kaikki hahmot. Nyt vaan kymmenen jaksoa eikä yhtään yllätystä. Tai ainakin minä olen aika vakuuttunut noista veikkauksista.
Aloinkin siis miettiä saisko keksittyä ne loputkin vähän epävarmat vihjeet ja tongittua näin karanteeniviihteeksi kaiken selville.
Mun mielestä täysin varmoja on hevonen vinkkivideon 8Mile-leffan perusteella ja Palefacen tosi tunnistettavan suhahtavan ässän vuoksi.
Myös heinäseiväs on täysin varma Alangon haastattelun vuoksi, sillä siinä on käyrätorvi, elämäntavat ja jopa aurinkolasien lukumäärä lueteltuna.
Lisäksi Dragonissa täsmää Sara Chafakiin täydellisesti ravintolakokki, armeija ja ulkomaalaistausta.
Mua kiinnostaiskin selvitellä esimerkiksi apiaista tarkemmin. Miksi sillä oli miekka? Ja voiko se autotallivihje olla oikeasti se, että sillä on ollut joskus levynkannessa vanha auto. Ja inhoaako Heidi Kyrö kukkahattutätejä jotenkin erityisesti?
Olisi aika sairasta jos heidi kyrö pukeutuisi ampiaiseksi kun hän on jokin aika sitten kertonut että hänen tuttunsa on kuollut ampiaisen pistoon!
Kisussa sopii Linda Lampeniukseen alun kirsikkapuut, koska on ollut Japanissa ekan kerran soittamassa jo 11-vuotiaana. Viittaus asianajajaan sopii Lindan rikosasianajajamieheen, politiikkavihjekin sopii ja videolla näkyy Beethovenin levy sekä piano, jotka myös sopivat.
Myös sinisilmäisyysvihjeeseen keksittiin täällä hyvin se, että Lindaa on aiemmin urallan huijattu.
Ainut vihje johon kaipaisin varmistusta on kantri. Kuunteleeko Lampenius sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ampiainen on täysi mysteeri..
Kuulostaa vähän lauralta ja petralta mutta vihjeet ja kroppa ei sovi yhtään kumpaakaan. Heidi kyrö olisi tarpeeksi hoikka mutta Heidi kertoi jossain haastattelussa että hänen ystävänsä on kuollut ampiaisen pistoon..eli aika järkkyä jos hän päättäisi osallistua ohjelmaan ampiaisen puvussa!Minusta ampiainen on ilmetty Venla Savikuja, mutta muut tuntuvat olevan eri mieltä.
Oletko kuullut hänen lauluaan, voiko tosiaan olla noin hyvä laulaja? Ja miten vihjeet sopisivat häneen?
Fitness päiväkirjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ampiainen on täysi mysteeri..
Kuulostaa vähän lauralta ja petralta mutta vihjeet ja kroppa ei sovi yhtään kumpaakaan. Heidi kyrö olisi tarpeeksi hoikka mutta Heidi kertoi jossain haastattelussa että hänen ystävänsä on kuollut ampiaisen pistoon..eli aika järkkyä jos hän päättäisi osallistua ohjelmaan ampiaisen puvussa!Minusta ampiainen on ilmetty Venla Savikuja, mutta muut tuntuvat olevan eri mieltä.
Oletko kuullut hänen lauluaan, voiko tosiaan olla noin hyvä laulaja? Ja miten vihjeet sopisivat häneen?
Fitness päiväkirjat?
Eli otat yhden vihjeen joka sopii ja unohdat kaikki muut vihjeet jotka ei sovi yhtään. Mitä todisteita että Venla edes osaisi laulaa?
Eikö täällä saa käydä keskustelua Sillanpään sakkotuomiosta? Kaikki langat suljettu? Masked Singeristä kyllä jaksetaan vouhottaa.
Ps. Oletteko panneet merkille että koko ketju on täynnä Maikkarin(?) spämmiviestejä tarkoituksena kunnolla hämmentää keitosta ettei jengi arvaa keitä hahmot ovat ja näin he saavat pidettyä mielenkiintoa yllä?