Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
5181/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon koko ikäni kuunnellut paljon neljää ruusua enkä mä saa yhdistettyä Ilkka Alangon ääntä heinäseipääseen. Vihjeet osuu tosi hyvin Ilkkaan samoin se liikkuminen ja energisyys lavalla, mutta kun se ääni ei mätsää! Jos hän sieltä paljastuu, niin on kyllä mulle pieni yllätys ja jään pohtimaan miten onnistui kaikki maneerinsa pudottamaan ja noin paljon ääntään muuttamaan. Tuskin sitä ääntä digitaalisesti muutetaan kun palefacekin Kuulosti aivan itseltään.

Mun mielestä Ilkan äänen tunnistaa hyvin, kun hän laulaa Freestyler biisiä. Pandoralla on myös hyvin tunnistettava lauluääni.

Vadelmaveneessä vielä selkeeämpi.

Tietysti yrittää ääntään muutella, mutta Ilkan tunnistaa helposti.

Vierailija
5182/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Ile Uusivuori olla oikeasti Mikko Leppilampi? Pakkohan sen on olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko edellinen seinähullu olla hiljaa?

Vierailija
5184/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo jaksot on kuvattu jo paljon aiemmin, miten ne on saatu kuvattua niin että putoajat äänestetään? Vai eikö niitä putoajia ole äänestetty nykyajassa vaan joku studioyleisö tms ?

Vierailija
5185/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?

Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?

Ei se ollut vinkki vaan fakta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en näe siinä mitään tulkinnanvaraista. Olen Pandoran kannalla.

Ehkä voisit tajuta myös sen ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa, varsinkin kun yrität tuputtaa sitä ihmisille väkisin. Et keskustele vaan koitat huutaa lujempaa kuin muut.

Ehkä menet johonkin korpeen huutamaan koska ketään ei enää kiinnosta. 

Täällä on aika monta muutakin Pandoran kannattajaa kuin minä ainakin viesteistä päätellen :)

Osaatko itse vain räksyttää vai vastaatko kysymykseen? Miten voisi olla kukaan suomalainen kun sanoi aivan selvästi "ei" kun kysyttiin osaako suomea? Pandoralla on suomalainen mies niin osaa juuri tuon verran :D

Älä välitä tuon kommenteista. Mulle se huusi samaa litaniaa, kun kommentoin aikoja sitten, että leijona ei voi olla Sinuhe.

Samoin mulle. Varmaan kaikille, joiden kanssa on eri mieltä, ja itkee, että muut raivoavat :D

Vierailija
5186/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg ei voi olla leijona. Tai jos siksi paljastuu, niin kaveri kyllä leijuu jossakin oman todellisuuden kuplassaan ja yliarvioi itseään.

Jussi-patsasta ei ole, ei ole mikään alfa,  jääkiekon pelaaminen on muuta kuin höntsää yms. jne.

Jos jellona olisi SH niin aika pahaa yleisön vedätystä.

Vierailija
5187/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PahviHerää kirjoitti:

Sami Hedberg ei voi olla leijona. Tai jos siksi paljastuu, niin kaveri kyllä leijuu jossakin oman todellisuuden kuplassaan ja yliarvioi itseään.

Jussi-patsasta ei ole, ei ole mikään alfa,  jääkiekon pelaaminen on muuta kuin höntsää yms. jne.

Otat vähän liian tosissasi nämä vihjeet. Nuo ”luonne kuvaukset” liittyvät monesti Samin näyttelemiin hahmoihin, eikä suoraan Samiin itseensä.

Vierailija
5188/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen on Sini Sabotage

Peacock on Tarja Turunen

Leijona on Sami Hedberg

Heinäseiväs on Ernest Lawson tai duutsoien Parviainen

Vierailija
5189/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Ampiainen olla Shirlye Karvinen?

Vierailija
5190/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PahviHerää kirjoitti:

Otat vähän liian tosissasi nämä vihjeet. Nuo ”luonne kuvaukset” liittyvät monesti Samin näyttelemiin hahmoihin, eikä suoraan Samiin itseensä.

No jos tälle linjalle mennään, niin minäpäs ehdotan että leijona on Martti Ahtisaari. Kyllä Nobel palkinto pesee jonkun himphamppu Jussi-palkinnon mennen tullen. On meriittiä käyttää vaakunaeläintä, on boss-tyyppiä ja herkkä kritiikille, tappeli Tuomiojan kanssa joka käänteessä. Osaa mitenkuten laulaakin, lauloi vaalinvalvojaisissa Eevalle. On pilapiirroksien vakiokamaa ja eläkkeellä on aikaa katsella lokkeja. Kansakoulunopttajana varmaan seissyt liikuntatunnilla maalissa.

Vierailija
5191/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on tosiaan Hedberg. Ampiainen E. Vikman. Nämä kaksi hahmoa jäävät viimeiseksi ohjelmaan. Ensi jaksossa putoaa Pandora (Peacock).

Minä olen tämän ohjelman vastaava tuottaja.

Vierailija
5192/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PahviHerää kirjoitti:

No jos tälle linjalle mennään, niin minäpäs ehdotan että leijona on Martti Ahtisaari. Kyllä Nobel palkinto pesee jonkun himphamppu Jussi-palkinnon mennen tullen. On meriittiä käyttää vaakunaeläintä, on boss-tyyppiä ja herkkä kritiikille, tappeli Tuomiojan kanssa joka käänteessä. Osaa mitenkuten laulaakin, lauloi vaalinvalvojaisissa Eevalle. On pilapiirroksien vakiokamaa ja eläkkeellä on aikaa katsella lokkeja. Kansakoulunopttajana varmaan seissyt liikuntatunnilla maalissa.

Jes, kaikki oikein. 

Vierailija
5193/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bass kirjoitti:

Leijona on tosiaan Hedberg. Ampiainen E. Vikman. Nämä kaksi hahmoa jäävät viimeiseksi ohjelmaan. Ensi jaksossa putoaa Pandora (Peacock).

Minä olen tämän ohjelman vastaava tuottaja.

Sekoitit nyt vähän, pandora on siis hedberg, anssi kela on antti tuisku ja heinäkasassa on koko temptation islandin osallistujakaarti. 

Vierailija
5194/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Heinäseiväs olla Waldo Marko Reijonen? Monen vuosikymmenen kiertue, aurinkolasit, radiossa soittaa toiveita Ysärillä ja Retroperjantaissa.

Vierailija
5195/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo jaksot on kuvattu jo paljon aiemmin, miten ne on saatu kuvattua niin että putoajat äänestetään? Vai eikö niitä putoajia ole äänestetty nykyajassa vaan joku studioyleisö tms ?

Kerrotun mukaan studioyleisö on saanut äänestää tippujan ja yleisö on poistunut ennen maskin sisällä olevan henkilön paljastamista.

Vierailija
5196/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen aivan selvä Laura Voutilainen !!!

Vierailija
5197/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tiedetty ennen tämän ohjelman tekoa, miten tämä ohjelman nimi sopiikin tähän kevääseen hyvin... :(

Vierailija
5198/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiainen Laura Voutilainen

Vierailija
5199/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta Amppari/pimppari on Rakel Liekki

Mullakin käynyt mielessä, mutta ei Raakkelin ääni liene tuollaiseen taivu. Ei kai se kukaan muu voi olla kuin Erika Vikman.

Toivoisin yllättyväni ja maskin takaa paljastuvan vaikka Politiikkaradion Linda Pelkosen, mutta jaa-a. Ihana Ampiainen kyllä on ja Tähdet ohjelmassakin tykkäsin kovasti Erikasta, mutta tässä ohjelmassa pitäisi miel3stäni olla vähän enemmän mysteeriä ja ihmetyksen aihetta.

Vierailija
5200/6324 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Heinäkasa olla Joonas Hytönen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi