Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Leijona on Jarkko Ahola! En tiedä miten nuo vihjeet liittyy häneen mutta näin on äänen mukaan.
Leijona on Jarkko Ahola! En tiedä miten nuo vihjeet liittyy häneen mutta näin on äänen mukaan.
Voisiko Ampiainen olla Sanni?
Eräs vihje Leijonalta on monelta veikkaajalta jäänyt vähemmälle huomiolle, kun paljon veikataan Sami Hedbergiä,Sinuhe Wallinheimoa sekä Pentti Hietasta täällä ja instagramissa. Vihje meni jotenkin näin että katselee suuressa lukaalissa voittamaansa Jussi- patsasta. En tiedä että yllämainituista yksikään on voittanut kyseistä pystiä. Minulla tosin ei ole mitään hajua kuka Leijona on. Muista on jokseenkin jo aika selkeät arvaukset keitä ovat.
uttuu kirjoitti:
Erika Vikman, ampiainen.
Onko täämä Vikman joku uusi Saara Aalto, joka osallistuu jokaikiseen tosi-tv ohjelmaan mitä löytyy`?
Ei vaan hän on oikeasti lahjakas laulaja, kaunis nainen ja kiinnostava henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Eivät liity mitenkään ja Jarkko on parempi laulaja kuin Leijona.
Voisiko Shamaani olla Pekka Pouta?
Voisikohan Leijona olla Hannu-Pekka Björkman. Täsmääkö mikäön muu kuin koko ja Jussi-patsas. Tuli vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Eräs vihje Leijonalta on monelta veikkaajalta jäänyt vähemmälle huomiolle, kun paljon veikataan Sami Hedbergiä,Sinuhe Wallinheimoa sekä Pentti Hietasta täällä ja instagramissa. Vihje meni jotenkin näin että katselee suuressa lukaalissa voittamaansa Jussi- patsasta. En tiedä että yllämainituista yksikään on voittanut kyseistä pystiä. Minulla tosin ei ole mitään hajua kuka Leijona on. Muista on jokseenkin jo aika selkeät arvaukset keitä ovat.
Nonii, ja nyt sitten menit herättämään tuon jankuttajan.
Onko jo loppukilpailu huomenna vai missä mennään?
Itse uskon että Ampiainen on Veronica Verho, ja Leijona on Jussi Lampi :)
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon että Ampiainen on Veronica Verho, ja Leijona on Jussi Lampi :)
Usko on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Googletapas Luokkakokous-elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkakokous voitti yleisö-Jussin. Se elokuva voitti, ei Sami. Aika itseriittoista sanoa voittamani Jussi-palkinto jos on ollut yhtenä näyttelijänä elokuvassa joka on palkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa voisi sanoa että googlettakaa yleisö jussi..se ei ole jussi palkinto ja yleisön suosikille ei jaeta jussi-patsasta vaan kunniakirja. Mutta eiköjän tämä leijonan henkilöllisyys selviä viimeistään viikon päästä lauantaina, oli kuka oli. 😊 On tuntuma että kyseessä olisi joku ohjaaja..voin olla väärässä..ekassa jaksossa taisi mainita että katsoo maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi..elokuvamaailmassa monella on värillisset linssit muutamalla näyttelijällä sekä ohjaajalla...tiiä sitte mitä tarkoittaa. Enkä tyrmää etteikö voisi olla Sami Hedberg..mutta jokin saa epäilemään olisiko joku muu kuitenkin.
- Oletteko huomanneet, että Peacockin naamiosta näkyy silmät hyvin? Ihan selvät Pandoran kauniit silmät. Vihjeet, kroppa ja etenkin ääni sopii 100%. Tuossa puvussa ei voi kroppaa feikata, kuten esim. Sami Uotilan kyykkäys, eli siksi ihmettelen, miksi jotkut pitkään väittivät esim. Hanna Pakarista Peacockiksi.
- Miten Leijona ikinä voisi olla Pentti Hietanen? Hietanen on ammattilaulaja, Leijona ei, vaikka upeasti laulaakin. Ah, kuinka toivoisin sen olevan Sinuhe, mutta eiköhän se Hedberg ole.
- Heinäseipään olennainen vinkki oli työ radiossa!! Miten se voisi osua Ilkka Alankoon? 🤔 Vaikka muut vinkit ja ääni kyllä sopisivatkin.
Mä siis ofc veikkailen täsä mul lista:
Ampiainen on janni hussi
sit toi peacock on anneli magnusson
Sit toi heinäseiväs on ilkka alanko
ja toi leijonahan on ilmiselvä maura vuolia tai voitto karhu! kummatkin hyviä laulamaan oopperaa ja voitto ollut sisustusarkkitehdinkoulutuksessa. 22 vuotinen työura takana mauralla.
Voisiko Leijona olla Kake Randelin?
Ovat sitä ikäluokkaa, että he kaikki varmasti tunnistavat. 2000 luvulla syntyneet eivät välttämättä tunnistaisi.