Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
5161/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..  tulikohan maikkarilta vahingossa spoileri.  En valitettavasti aktiivisesti katsonut telkkaria, ja se oli vaan tuossa taustalla auki, kun tuli Masked Singer -mainos.  Vilkaisin sitä hieman liian myöhään, enkä ihan kerinnyt sisäistämään, mutta mielestäni siitä oli Amppari ilman kypärää, ja siinä oli ohut-, lyhyt- ja vaaleatukkainen blondi, ja samaan aikaan Veitolan ääni, että "Et voi olla Katri Helena".  Tuota arvausta ei ainakaan ole täällä esitetty :)

Vierailija
5162/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Heinäseiväs duudsoneista tuttu Jukka Hilden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko Heinäseiväs olla vanha kunnon Jenni Timonen?

Vierailija
5164/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Heinäseiväs olla vanha kunnon Jenni Timonen?

Nyt täytyy sanoa, että on mennyt ohi kuka on tämä vanha kunnon Jenni Timonen.

Vierailija
5165/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon koko ikäni kuunnellut paljon neljää ruusua enkä mä saa yhdistettyä Ilkka Alangon ääntä heinäseipääseen. Vihjeet osuu tosi hyvin Ilkkaan samoin se liikkuminen ja energisyys lavalla, mutta kun se ääni ei mätsää! Jos hän sieltä paljastuu, niin on kyllä mulle pieni yllätys ja jään pohtimaan miten onnistui kaikki maneerinsa pudottamaan ja noin paljon ääntään muuttamaan. Tuskin sitä ääntä digitaalisesti muutetaan kun palefacekin Kuulosti aivan itseltään.

Mun mielestä Ilkan äänen tunnistaa hyvin, kun hän laulaa Freestyler biisiä. Pandoralla on myös hyvin tunnistettava lauluääni.

Vierailija
5166/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Erika Vikmanin ääni ei ole kauhean tuttu, joten en osaa yhdistää häntä ampiaiseen. Jos hän on ampiainen, niin hän on sitten monipuolisempi laulaja kuin luulinkaan. Ysäri ja Pandora fanina taas tunnistan Pandoran äänen heti. Hänellä on kyllä mahtava ääni.

Vierailija
5167/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys lipsautti ig livessä olleensa mukana eräässä suuressa tv produktiossa jossa hikoili kuin pieni sika

Oliko tuottajana Axel Smith vai Lothar?

Vierailija
5168/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?

Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?

Ei se ollut vinkki vaan fakta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en näe siinä mitään tulkinnanvaraista. Olen Pandoran kannalla.

Ehkä voisit tajuta myös sen ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa, varsinkin kun yrität tuputtaa sitä ihmisille väkisin. Et keskustele vaan koitat huutaa lujempaa kuin muut.

Ehkä menet johonkin korpeen huutamaan koska ketään ei enää kiinnosta. 

Täällä on aika monta muutakin Pandoran kannattajaa kuin minä ainakin viesteistä päätellen :)

Osaatko itse vain räksyttää vai vastaatko kysymykseen? Miten voisi olla kukaan suomalainen kun sanoi aivan selvästi "ei" kun kysyttiin osaako suomea? Pandoralla on suomalainen mies niin osaa juuri tuon verran :D

Vierailija
5169/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Pandora on. Vihjeet ovat niin selvät. Vihje Karjalasta hämäsi aluksi, mutta sehän selittyy riikinkukko-hahmolla. 

Vierailija
5170/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikinkukko on laiha. 

Vierailija
5171/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Erika Vikmanin ääni ei ole kauhean tuttu, joten en osaa yhdistää häntä ampiaiseen. Jos hän on ampiainen, niin hän on sitten monipuolisempi laulaja kuin luulinkaan. Ysäri ja Pandora fanina taas tunnistan Pandoran äänen heti. Hänellä on kyllä mahtava ääni.

Itselleni taasen Erika Vikmanin äänen tunnistin viimeistään Euphorian alun introsta. Euphorian Intro on vaikea kun se pitäisi pystyä laulamaan pehmeästi ja herkästi. Vikman ei siihen pystynyt, lauloi liian kovaa

Vierailija
5172/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikinkukko on laiha. 

Peacock ei ole mikään superlaiha, kuten Kisu oli.

https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/a281a186-9adc-4d6f-9c7b-50b41…

Pandora viikko sitten

https://www.instagram.com/p/B_h9GASjLy4/

Vierailija
5173/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?

Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?

Ei se ollut vinkki vaan fakta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en näe siinä mitään tulkinnanvaraista. Olen Pandoran kannalla.

Ehkä voisit tajuta myös sen ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa, varsinkin kun yrität tuputtaa sitä ihmisille väkisin. Et keskustele vaan koitat huutaa lujempaa kuin muut.

Täällä on aika monta muutakin Pandoran kannattajaa kuin minä ainakin viesteistä päätellen :)

Osaatko itse vain räksyttää vai vastaatko kysymykseen? Miten voisi olla kukaan suomalainen kun sanoi aivan selvästi "ei" kun kysyttiin osaako suomea? Pandoralla on suomalainen mies niin osaa juuri tuon verran :D

Älä välitä tuon kommenteista. Mulle se huusi samaa litaniaa, kun kommentoin aikoja sitten, että leijona ei voi olla Sinuhe.

Vierailija
5174/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisiko Sinuhe itseään komeaksi? 

Vierailija
5175/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peacock = Pandora

Heinäseiväs = Pete Parkkonen

Ampiainen = Cindy Sun

Leijona = Jope Ruonansuu

Vierailija
5176/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta Amppari/pimppari on Rakel Liekki

Vierailija
5177/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ainakin osan osallistujista tulevan joukosta Anna Abreu, Viivi Pumpanen, Tuija Pehkonen,  Vappu Pimiä, Helena Ahti-Hallberg, Krista Sifgrid (miten nyt kirjoitetaankaan), nyt Possessa mukana oleva Veronica V., Kirsi Alm-Siira,Roope Salminen, Jaakko Saariluoma, joku räppäri, Antti Tuisku, Ernest Lawson, joku Duudsoni, Aki Linnanahde, Kalle Palander, Jarkko Ahola, Antti Tuisku,  Jorma Uotinen, Kyösti Mäkimattila, Arttu Wiskari,joku Salattujen elämien nykyinen tai entinen näyttelijä. Erika Vikman tuskin on mukana kun on UMK:ssa.

V iivi Pumpanen meni oikein ja Salkkaritähti  Sami Uotila

Vierailija
5178/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonan vihjeet käy vieläkin niin moneen julkkikseen ettei voi lukkoon lyödä, jos noin muotoilisi. 

Vierailija
5179/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikinkukko on laiha. 

Peacock ei ole mikään superlaiha, kuten Kisu oli.

https://image-mtv-junecomet.azureedge.net/a281a186-9adc-4d6f-9c7b-50b41…

Pandora viikko sitten

https://www.instagram.com/p/B_h9GASjLy4/

Pandoran kroppa on just sellaisen keski-ikäisen naisen. Hiukan möhömahaa mutta muutoin ihan kunnossa.

Joku kertoi täällä, että Pandora kaiken muun lisäksi menetti terveyden. Mikähän lie? Varmasti on vaikuttanut kaikki se schaisse ainakin psyykkisesti.

Koska en 90-luvulla niinkään Pandorasta erityisemmin tykännyt, niin mennyt vähän ohi mikä sen tunnetuin biisi voisi olla? On tullut kyllä suoraan sanottuna yllätyksenä kuin taitava laulaja on. 

Vierailija
5180/6324 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä tuon kommenteista. Mulle se huusi samaa litaniaa, kun kommentoin aikoja sitten, että leijona ei voi olla Sinuhe.

Taasko juttelet itseksesi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi