Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi itkemään pöytään!
Seuraavana heinäseiväs.
Itkua.....!Aivain ihana!Syödäänkö?
Kuka seuraavana?Leijonana,ensin vitsi alkuun ja sitten itku!Aivan mahtava ollut tehdä tätä duunia.Yhtä hauskaa oli Faijan hautajaisissa,kuin Hedbergin 365 kiertueella!Oli pakko poistua kesken keikan!Seuraavana Erica W!Iso D...n taustalaulaja!Pyrkyri,jota ilman ”polttaa keäkuuma”Ei koskaan pääsisi huipulle!Sitten,vanha kunnon kasaritähti Pandora! Siis,kuka?Paavo Lipposen ja Paavo Väyrysen tunnistaa!
Mitä ihmettä??
Leijona on Roope Salminen. Teit meistä kauniin elokuva on saanut Jussi-patsaan ja Roope näytteli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Roope Salminen. Teit meistä kauniin elokuva on saanut Jussi-patsaan ja Roope näytteli siinä.
Leojonalla on mielestäni muhkeammat reidet kuin Roopella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Heinäseiväs olla Paavo Lipponen?
Ymmärrän.
Huumori on vaikea laji. On vaikeaa olla hauska, jos ei oikeasti ole sitä, ja vitsit ei naurata, vaikka kuinka yrittää.
Älä jatka enää, tämä ei ole sinun lajisi.Mikä pakkomielle sinulla on vttuilla joka toiselle kommentoijalle, on tämä sitten tosissaan tai ei, niin sinulla näitä nollakommentteja riittää. Jatkuva läyhäämisesi ei ole ihan normaalia.
Johonkin se paha olo on purettava. Huomaa tietyistä "keskustelijoista". Pyörivät muissakin ketjuissa iloa jakamassa, asiaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuttuuko juttukaveri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi itkemään pöytään!
Seuraavana heinäseiväs.
Itkua.....!Aivain ihana!Syödäänkö?
Kuka seuraavana?Leijonana,ensin vitsi alkuun ja sitten itku!Aivan mahtava ollut tehdä tätä duunia.Yhtä hauskaa oli Faijan hautajaisissa,kuin Hedbergin 365 kiertueella!Oli pakko poistua kesken keikan!Seuraavana Erica W!Iso D...n taustalaulaja!Pyrkyri,jota ilman ”polttaa keäkuuma”Ei koskaan pääsisi huipulle!Sitten,vanha kunnon kasaritähti Pandora! Siis,kuka?Paavo Lipposen ja Paavo Väyrysen tunnistaa!Mitä ihmettä??
Huomiohakuinen hullu pitelee keskustelua yksinään käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se sitten seuraavaksi riikinkukon vuoro?
siltä vaikuttaa, kun kerran instassa paljasti olevansa tämä peacock
Et ole kuullut valetileistä?
Ei noilla ole lupaa paljastaa asiaa ennen kuin se on nähty telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole ylidramaattinen. Insta on ihan Pandora_offcial
Eikä hän nyt suoraan sanonut olevansa tämä Peacock. Mutta miksi hän muutoin olisi laittanut Ig- storiinsa kuvankaappauksia, jostain suomalaisesta viihdeohjelmasta 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?
Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?
Ei se ollut vinkki vaan fakta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en näe siinä mitään tulkinnanvaraista. Olen Pandoran kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja isompi maha ja pidempi ura. Joku keski-ikäinen setä se on. Pentti Hietanen, Marko Hietala...
Mä oon koko ikäni kuunnellut paljon neljää ruusua enkä mä saa yhdistettyä Ilkka Alangon ääntä heinäseipääseen. Vihjeet osuu tosi hyvin Ilkkaan samoin se liikkuminen ja energisyys lavalla, mutta kun se ääni ei mätsää! Jos hän sieltä paljastuu, niin on kyllä mulle pieni yllätys ja jään pohtimaan miten onnistui kaikki maneerinsa pudottamaan ja noin paljon ääntään muuttamaan. Tuskin sitä ääntä digitaalisesti muutetaan kun palefacekin Kuulosti aivan itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole ylidramaattinen. Insta on ihan Pandora_offcial
Eikä hän nyt suoraan sanonut olevansa tämä Peacock. Mutta miksi hän muutoin olisi laittanut Ig- storiinsa kuvankaappauksia, jostain suomalaisesta viihdeohjelmasta 🙃
Siksi että joku fanaattinen kaheli spämmii somessa pandoran olevan peacock? Itsehän nuo ei saa sopimuksen mukaan tuota paljastaa liian aikaisin joten tuo viittaa pikemminkin siihen ettei pandoralla ole mitään tekemistä ohjelman kanssa eikä siis sopimuksiakaan jotka kieltää asian kommentoinnin suoraan tai epäsuorasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja isompi maha ja pidempi ura. Joku keski-ikäinen setä se on. Pentti Hietanen, Marko Hietala...
Siis mahaa, reisiä, käsivarsia saa kyllä paksunnettua puvun toppauksilla. Kaventaminen on paljon hankalampaa.
Heinäseiväs on Esko Eerikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn tätä varmaan ties kuinka monetta kertaa. Mutta Peacock on kertonut ettei puhu suomea niin miksi ehdotatte suomalaisia laulajia?
Eihän täällä muidenkaan vinkkejä ole 100% tosissaan otettu joten miksi just tuo lausahdus on kivitauluun hakattua jumalansanaa joka on tulkittava kirjaimellisesti?
Ei se ollut vinkki vaan fakta. Suoraan kysymykseen suora vastaus. Itse en näe siinä mitään tulkinnanvaraista. Olen Pandoran kannalla.
Ehkä voisit tajuta myös sen ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa, varsinkin kun yrität tuputtaa sitä ihmisille väkisin. Et keskustele vaan koitat huutaa lujempaa kuin muut.
Ehkä menet johonkin korpeen huutamaan koska ketään ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, että millä tavoin heinäseiväs kuulostaa joka kerta eriltä? Minusta jo ekassa kappaleessa tuli läpi Ilkan ääni ja tietty tapa laulaa. Peacock kun avasi suunsa, niin heti tuli ahaa elämys, että Pandora. Myös Linda Lampeniuksen äänen tunnistaa helposti. Nämä oli minulle ne kolme helpointa, muiden ääniä en tunnistanut.
Hevonen/Paleface oli helpoin. ÄÄni on niin tunnistettava. Söpön taas paljasti se että on ollut Housut Pois musikaalissa.
Heinäseiväs on paha. Jussi palkinto karsii ulos käytännössä kaikki urheilijat yms. Ääni on kyllä todella tuttu radiosta. Sanoisin että Märkä Simo mutta sillä ei ole Jussi patsasta.
Leijonalla on Jussi-palkinto -vihje. Ei Heinäseipäällä.
Leijona oli myös säveltäjä, ainakin harraste.
Heinäseiväs on Sipe Santapukki!
Sävelsi juuri Sinfonia Lahden esitettäväksi teoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit tajuta myös sen ettei mielipiteelläsi ole mitään arvoa, varsinkin kun yrität tuputtaa sitä ihmisille väkisin. Et keskustele vaan koitat huutaa lujempaa kuin muut.
Ehkä menet johonkin korpeen huutamaan koska ketään ei enää kiinnosta.
Vastaat jokaiselle samalla tavalla, aivan kuin täällä olisi yksi ihminen sinun lisäksesi. Tarkastele ensin omaa keskustelemistasi ennen muiden arvostelemista.
Olen miettinyt voisiko Ampiainen olla Anna Abruu?
Pyhimys lipsautti ig livessä olleensa mukana eräässä suuressa tv produktiossa jossa hikoili kuin pieni sika
Mikä pakkomielle sinulla on vttuilla joka toiselle kommentoijalle, on tämä sitten tosissaan tai ei, niin sinulla näitä nollakommentteja riittää. Jatkuva läyhäämisesi ei ole ihan normaalia.