Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Leijona on Siim Liivik
Heinäseiväs on Artturi Lehkonen
Peacock on Teemu Selänne
Ampiainen on Kari Jurri
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Sami Hedberg
Heinäseiväs on Ilkka Alanko
Peacock on Pandora
Ampiainen on Erika Vikman.
Lukitsen vastaukset tähän.
Älä ny...oikeinko itse keksit... 🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Taas samoja urpoja.... kas ku et kisan jälkeen arvaa oikeita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Sami Hedberg
Peacock on Pandora
Kerroin sust opettajalle et kiusaat
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Siim Liivik
Heinäseiväs on Artturi Lehkonen
Peacock on Teemu Selänne
Ampiainen on Kari Jurri
Keitä nämä tyypit on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PahviHerää kirjoitti:
Sami Hedberg ei voi olla leijona. Tai jos siksi paljastuu, niin kaveri kyllä leijuu jossakin oman todellisuuden kuplassaan ja yliarvioi itseään.
Jussi-patsasta ei ole, ei ole mikään alfa, jääkiekon pelaaminen on muuta kuin höntsää yms. jne.
Jos jellona olisi SH niin aika pahaa yleisön vedätystä.
Otat vähän liian tosissasi nämä vihjeet. Nuo ”luonne kuvaukset” liittyvät monesti Samin näyttelemiin hahmoihin, eikä suoraan Samiin itseensä.
No jos tälle linjalle mennään, niin minäpäs ehdotan että leijona on Martti Ahtisaari. Kyllä Nobel palkinto pesee jonkun himphamppu Jussi-palkinnon mennen tullen. On meriittiä käyttää vaakunaeläintä, on boss-tyyppiä ja herkkä kritiikille, tappeli Tuomiojan kanssa joka käänteessä. Osaa mitenkuten laulaakin, lauloi vaalinvalvojaisissa Eevalle. On pilapiirroksien vakiokamaa ja eläkkeellä on aikaa katsella lokkeja. Kansakoulunopttajana varmaan seissyt liikuntatunnilla maalissa.
Jessus mikä mielensäpahoittaja. En ymmärrä sun tarvetta kuittailla muille kommentoijille. Kyllä sä varmaan itsekin tajuat, ettei Martti Ahtisaari ole tuossa ohjelmassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Sami Hedberg
Peacock on Pandora
Älä ny... oikeinko itse keksit vit....lla.....Oho, melkonen älyn jättiläinen. Kas kun et hauku jokaista tänne kirjoittanutta.
Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Sami Hedberg
Peacock on Pandora
Taas samoja urpoja.... kas ku et kisan jälkeen arvaa oikeita...Älä ny... oikeinko itse keksit vit....lla.....Oho, melkonen älyn jättiläinen. Kas kun et hauku jokaista tänne kirjoittanutta.
Urpo.
Kyllä tuo itse asiassa haukkuu. Tai sitten muuten mölisee omiaan viestikaupalla, jos ketju on hiljainen eikä ole muiden viestejä, joihin tarttua. Niinhän sitä sanotaan, että kevät aktivoi mielenongelmaiset.
Sami Hedbergin olkavarsi pitäisi nähdä, jotta voisi lukita tai olla lukitsematta leijonaksi. Onko hällä hauista?
Olisi kyllä vähän tylsää jos jotkut hahmoista olisivat laulajia.
Heinäseiväs Michael Monroe. Fakta!
Heinäseiväs on Ilkka Alanko, se on varma, vihje "ruusuja satelee" vahvisti.
Peacock eij todellakaan ole Pandora. Mutta ruotsalainen hän kyllä on, -90 luvulla euroopan menestynein naislaulaja, Vaasan Rantarockissa nähtiin rähjäinen ja sekavan oloinen tuleva rahaton, koditon ja vankilatuomion saava Leila K. Hän todellakin menestyi ja koki karmean alamäen. Hienoa että hän selvisi kaikesta. Moni ei olisi.
Käyttäjä34091 kirjoitti:
Peacock eij todellakaan ole Pandora. Mutta ruotsalainen hän kyllä on, -90 luvulla euroopan menestynein naislaulaja, Vaasan Rantarockissa nähtiin rähjäinen ja sekavan oloinen tuleva rahaton, koditon ja vankilatuomion saava Leila K. Hän todellakin menestyi ja koki karmean alamäen. Hienoa että hän selvisi kaikesta. Moni ei olisi.
Leila K ei ole selvinnyt: pelottavan sekaisin, silmät päässä seisoen, oli pari vuotta sitten Jysäreillä esiintyessä :p.
Käyttäjä34091 kirjoitti:
Pandoralla on sukujuuria Suomessa.
Hänen oliko se eksä vai entinen manageri kavalsi omaisuuden.
Pandora on aloittanut uransa soittamalla kitaraa - tää oli myös yksi vihje.
Suomalainen avomies, siksi mölkky tuttu laji.
sanokaa mun sanoneen
leijona-sami hedberg
peacock-pandora
heinäseiväs- jukka hilden
ampiainen-erika vikman
Ilkka täytti jo viime marraskuussa 50-v ja tämän vuoden marraskuussa täyttää jo 51-v.
Erika Vikman, ampiainen.
Onko täämä Vikman joku uusi Saara Aalto, joka osallistuu jokaikiseen tosi-tv ohjelmaan mitä löytyy`?
Jotain duudsonia minäkin heinäseipääksi ensin ajattelin, mutta nyt vihjeet kävisi hyvin vahvasti Ilkka Alankoon. Lukitsen.
Kuinkahan moni tuomareista tunnistaisi Pandoran ilman maskia, jos paljastettaessa Ile ei heti kertoisi, kuka maskin takana on.
Leijona on Sami Hedberg
Peacock on Pandora