Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
3221/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni on sitä mieltä, että Heinäseiväs olisi Ilkka Alanko. Enpä kuitenkaan usko, että kuunaan päivänä lähtisi tällaiseen viihdeohjelmaan. Ei vaan sovi persoonaan ei  ole näitä julkisuudessa muuten vaan viihtyviä artisteja. 

Ensin olin sitä mieltä että on Michael Monroe, koska kaikki se lavalla kieriskely ja koikkelehtiminen. Nyt olen kuitenkin sitä mieltä, että on joku näistä Duudsoneista. Nimistä en osaa sanoa kun en erota niitä toisistaan, niputan ne kaikki yhdeksi ja samaksi joukoksi.

Vierailija
3222/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana on Viivi Pumpanen, vinkkinä oli biisoni, eli biisonimafia

Ja se kun laukoi kiekkoa > Viivillä on puolisona jääkiekkoilija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs on Mikael Gabriel.

Vierailija
3224/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona - Sami Hedberg

Heinäseiväs - Kalle Palander

Samaa mieltä :

Heinäseiväs - Kalle Palander

Ampiainen- Laura Voutilainen

Kana- Vesala tai Heidi Kyrö

Leijona- Arttu Viskari

Peacock- Hanna Pakarinen

Söpö- Antti Tuisku

Kisu- ?

Vierailija
3225/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu vois Susanna Koski. 

Vierailija
3226/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti täällä ehdotellaan ammattilaulajia, miksi? En usko että noista kukaan on täysin ammattilaulaja.

Vierailija
3227/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Pakarinen ei todellakaan ole niin hoikassa kunnossa kuin Peacock.

Vierailija
3228/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku näistä olla Martina Aitolehti, sehän viritteli laulajanuraa joskus kivikaudella?

Vierailija
3229/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pettynyt näihin valintoihin, aina samat naamat joka ohjelmassa. Piristävää olisi se, jos he ovat saaneet Pandoran ja Sami Hedbergin mukaan.

Itse en ole Mikael Jungneria, Pekka Poutaa tai Palefacea tainnut nähdä yhdessäkään viihdeohjelmassa. Enkä Henri Alenia muissa kuin kokkiohjelmissa. Eikä edes Sara Chafak nyt ihan hirveästi ole näkyvillä ollut.

Minä olin positiivisesti yllättynyt, että näin monipuolinen joukko on saatu mukaan. Ei mikään Salminen-Saariluoma-Duudsonit-Kataja-Jokikunnas.

Joo mäkään en ole nähnyt Pekka Poutaa yhdessäkään viihdeohjelmassa.

Onhan hän vieraillut todella monessa ohjelmassa ja osallistunut tanssii tähtien kanssa kilpailuun. Sen lisäksi TV:n sääennustuksia katsoville hän on tuttu. Hänestä on myös tehty paljon lehtijuttuja. Kyllä Pouta ihan tunnettu on ja hieman julkisuuden kipeä.

Tietenkin hän on tunnettu. Ja nimenomaan televisiosta, koska säätiedotukset siellä pyörii.

Olisiko ohjelmaan pitänyt valita sitten täysin tuntemattomia ihmisiä? Ihmiset arvuuttelevat kuka maskin takana voisi olla, ja sieltä paljastuu täysin tuntematon duunari? En nyt oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Mikään ei kelpaa.

Vierailija
3230/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen=Paleface

Kana=Viivi Pumpanen

Shamaani=Pekka Pouta

Heinäseiväs=Ilkka Alanko

Lohikäärme=Sara Chafak

Ampiainen=Erika Vikman

Peacock=Pandora

Söpö=Sami Uotila

Kisu=Linda Lampenius

Alien=Mikael Junger

Pupu=Henri Alen

Leijona=Sami Hedberg

Vierailija
3231/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevonen=Paleface

Kana=Viivi Pumpanen

Shamaani=Pekka Pouta

Heinäseiväs=Ilkka Alanko

Lohikäärme=Sara Chafak

Ampiainen=Erika Vikman

Peacock=Pandora

Söpö=Sami Uotila

Kisu=Linda Lampenius

Alien=Mikael Junger

Pupu=Henri Alen

Leijona=Sami Hedberg

Miksei voi peukuttaa jonkun toisen kommenttia, joka on arvannut nuo samat? Koko keskustelu täynnä näitä turhia kommentteja samoilla veikkauksilla.

Vierailija
3232/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pettynyt näihin valintoihin, aina samat naamat joka ohjelmassa. Piristävää olisi se, jos he ovat saaneet Pandoran ja Sami Hedbergin mukaan.

Itse en ole Mikael Jungneria, Pekka Poutaa tai Palefacea tainnut nähdä yhdessäkään viihdeohjelmassa. Enkä Henri Alenia muissa kuin kokkiohjelmissa. Eikä edes Sara Chafak nyt ihan hirveästi ole näkyvillä ollut.

Minä olin positiivisesti yllättynyt, että näin monipuolinen joukko on saatu mukaan. Ei mikään Salminen-Saariluoma-Duudsonit-Kataja-Jokikunnas.

Onhan hän vieraillut todella monessa ohjelmassa ja osallistunut tanssii tähtien kanssa kilpailuun. Sen lisäksi TV:n sääennustuksia katsoville hän on tuttu. Hänestä on myös tehty paljon lehtijuttuja. Kyllä Pouta ihan tunnettu on ja hieman julkisuuden kipeä.

Tietenkin hän on tunnettu. Ja nimenomaan televisiosta, koska säätiedotukset siellä pyörii.

Olisiko ohjelmaan pitänyt valita sitten täysin tuntemattomia ihmisiä? Ihmiset arvuuttelevat kuka maskin takana voisi olla, ja sieltä paljastuu täysin tuntematon duunari? En nyt oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Mikään ei kelpaa.

Mikä sun ongelma on? Vastasin, kun joku väitti ettei ole nähnyt Pekka Poutaa yhdessäkään viihdeohjelmassa ja että Pekka ei ole tuttu. En ymmärrä, miksi vedit siitä herneet nenään.

Vierailija
3233/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle Pouta ei ollut ennestään tuttu. Kai asiaa saa edes kysyä, ilman että joku rupeaa heti ilkeilemään. Ihmeen koulukiusaamismeininkiä.

Vierailija
3234/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevonen=Paleface

Kana=Viivi Pumpanen

Shamaani=Pekka Pouta

Heinäseiväs=Ilkka Alanko

Lohikäärme=Sara Chafak

Ampiainen=Erika Vikman

Peacock=Pandora

Söpö=Sami Uotila

Kisu=Linda Lampenius

Alien=Mikael Junger

Pupu=Henri Alen

Leijona=Sami Hedberg

Miksei voi peukuttaa jonkun toisen kommenttia, joka on arvannut nuo samat? Koko keskustelu täynnä näitä turhia kommentteja samoilla veikkauksilla.

Koska osa porukasta ei viitsi lukea edes edellistä sivua. Täällä on jankattu sataan kertaan mm. sitä, että miten Hedberg liittyy jääkiekkoon tai että Pandora asuu nykyään Suomessa.

Vierailija
3235/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

k

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväs Ei ole Alanko vaan Jussi69 joka osaa puhua eestiä ja joka ei koskaan esiinny ilman aurinkolaseja ja on tehnyt keikkaa 30v.

Luku 400tuhatta viittaa myös häneen. Jussi on myös ollut jenkkiläisen yhtyeen jäsen. Ja vegaani sekä innokas kalastaja.

Ismo on tehnyt keikkaa kohta yli 40v.

Muuten hyvä ja Jussia itsekin ensimmäisen vedon jälkeen veikkasin, mutta Alangon ääni on kyllä nyt jo tunnistettavissa,jos kuunteletkin mitä ne laulaa.

Niin ääni oli joltain osin Alankoa. Muttei Ismon vaan Ilkan ääni. Vihjeet vaa sopi Jussiin ja oon nähny sen rillit päässä.

Vierailija
3236/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana on Viivi Pumpanen, vinkkinä oli biisoni, eli biisonimafia

Ei kyllä se on niin kuin Kokander sanoi että biisonin kaula viittaa Suvi teräsniskaan.

Dziisus miten käsikirjoitetut "arvaukset". Anita Hirvonen jne.

Vierailija
3237/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

k

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväs Ei ole Alanko vaan Jussi69 joka osaa puhua eestiä ja joka ei koskaan esiinny ilman aurinkolaseja ja on tehnyt keikkaa 30v.

Luku 400tuhatta viittaa myös häneen. Jussi on myös ollut jenkkiläisen yhtyeen jäsen. Ja vegaani sekä innokas kalastaja.

Ismo on tehnyt keikkaa kohta yli 40v.

Muuten hyvä ja Jussia itsekin ensimmäisen vedon jälkeen veikkasin, mutta Alangon ääni on kyllä nyt jo tunnistettavissa,jos kuunteletkin mitä ne laulaa.

Niin ääni oli joltain osin Alankoa. Muttei Ismon vaan Ilkan ääni. Vihjeet vaa sopi Jussiin ja oon nähny sen rillit päässä.

Soittaako Jussikin käyrätorvea? Mitä lahjakkuuksia hänen veljensä ovat? Jussi ei ainakaan oo kofeiiniton.

Vierailija
3238/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta  mitäs jos kuitenkin Peacock on Aikakoneen Sani, jotkut nyt vaan on saanut päähänsä että se olisi Pandora. Mutta miksi Pandora osallistuisi Suomalaiseen viihdeohjelmaan? 

Vierailija
3239/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta  mitäs jos kuitenkin Peacock on Aikakoneen Sani, jotkut nyt vaan on saanut päähänsä että se olisi Pandora. Mutta miksi Pandora osallistuisi Suomalaiseen viihdeohjelmaan? 

Saniin en usko, ihan jo siitä syystä että ääni on aivan erilainen. Vihjeet eivät minusta myöskään oikein sovi Saniin. Itse uskon Peacockin olevan Pandora vihjeiden, äänen ja aksentin takia. Se oli heti alusta asti selvää, kun Peacock aloitti laulamisen. Täällä on jo sivukaupalla jankattu siitä, että miksi Pandora osallistuisi suomalaiseen viihdeohjelmaan. Mutta siis hän asuu Suomessa suomalaisen miehensä kanssa. Hän myös edelleen esiintyy ahkerasti Suomessa.

Vierailija
3240/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni on taattua Pandoraa, sen vaan tunnisti heti. T: ysäriteini ja entinen Pandora fani