Masked Singer Suomi OFFICIAL
Kommentit (6324)
Vierailija kirjoitti:
Kana on Viivi Pumpanen, vinkkinä oli biisoni, eli biisonimafia
Ja se kun laukoi kiekkoa > Viivillä on puolisona jääkiekkoilija.
Heinäseiväs on Mikael Gabriel.
Vierailija kirjoitti:
Leijona - Sami Hedberg
Heinäseiväs - Kalle Palander
Samaa mieltä :
Heinäseiväs - Kalle Palander
Ampiainen- Laura Voutilainen
Kana- Vesala tai Heidi Kyrö
Leijona- Arttu Viskari
Peacock- Hanna Pakarinen
Söpö- Antti Tuisku
Kisu- ?
Kauheesti täällä ehdotellaan ammattilaulajia, miksi? En usko että noista kukaan on täysin ammattilaulaja.
Hanna Pakarinen ei todellakaan ole niin hoikassa kunnossa kuin Peacock.
Voisko joku näistä olla Martina Aitolehti, sehän viritteli laulajanuraa joskus kivikaudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän pettynyt näihin valintoihin, aina samat naamat joka ohjelmassa. Piristävää olisi se, jos he ovat saaneet Pandoran ja Sami Hedbergin mukaan.
Itse en ole Mikael Jungneria, Pekka Poutaa tai Palefacea tainnut nähdä yhdessäkään viihdeohjelmassa. Enkä Henri Alenia muissa kuin kokkiohjelmissa. Eikä edes Sara Chafak nyt ihan hirveästi ole näkyvillä ollut.
Minä olin positiivisesti yllättynyt, että näin monipuolinen joukko on saatu mukaan. Ei mikään Salminen-Saariluoma-Duudsonit-Kataja-Jokikunnas.
Joo mäkään en ole nähnyt Pekka Poutaa yhdessäkään viihdeohjelmassa.
Onhan hän vieraillut todella monessa ohjelmassa ja osallistunut tanssii tähtien kanssa kilpailuun. Sen lisäksi TV:n sääennustuksia katsoville hän on tuttu. Hänestä on myös tehty paljon lehtijuttuja. Kyllä Pouta ihan tunnettu on ja hieman julkisuuden kipeä.
Tietenkin hän on tunnettu. Ja nimenomaan televisiosta, koska säätiedotukset siellä pyörii.
Olisiko ohjelmaan pitänyt valita sitten täysin tuntemattomia ihmisiä? Ihmiset arvuuttelevat kuka maskin takana voisi olla, ja sieltä paljastuu täysin tuntematon duunari? En nyt oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Mikään ei kelpaa.
Hevonen=Paleface
Kana=Viivi Pumpanen
Shamaani=Pekka Pouta
Heinäseiväs=Ilkka Alanko
Lohikäärme=Sara Chafak
Ampiainen=Erika Vikman
Peacock=Pandora
Söpö=Sami Uotila
Kisu=Linda Lampenius
Alien=Mikael Junger
Pupu=Henri Alen
Leijona=Sami Hedberg
Vierailija kirjoitti:
Hevonen=Paleface
Kana=Viivi Pumpanen
Shamaani=Pekka Pouta
Heinäseiväs=Ilkka Alanko
Lohikäärme=Sara Chafak
Ampiainen=Erika Vikman
Peacock=Pandora
Söpö=Sami Uotila
Kisu=Linda Lampenius
Alien=Mikael Junger
Pupu=Henri Alen
Leijona=Sami Hedberg
Miksei voi peukuttaa jonkun toisen kommenttia, joka on arvannut nuo samat? Koko keskustelu täynnä näitä turhia kommentteja samoilla veikkauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän pettynyt näihin valintoihin, aina samat naamat joka ohjelmassa. Piristävää olisi se, jos he ovat saaneet Pandoran ja Sami Hedbergin mukaan.
Itse en ole Mikael Jungneria, Pekka Poutaa tai Palefacea tainnut nähdä yhdessäkään viihdeohjelmassa. Enkä Henri Alenia muissa kuin kokkiohjelmissa. Eikä edes Sara Chafak nyt ihan hirveästi ole näkyvillä ollut.
Minä olin positiivisesti yllättynyt, että näin monipuolinen joukko on saatu mukaan. Ei mikään Salminen-Saariluoma-Duudsonit-Kataja-Jokikunnas.
Onhan hän vieraillut todella monessa ohjelmassa ja osallistunut tanssii tähtien kanssa kilpailuun. Sen lisäksi TV:n sääennustuksia katsoville hän on tuttu. Hänestä on myös tehty paljon lehtijuttuja. Kyllä Pouta ihan tunnettu on ja hieman julkisuuden kipeä.
Tietenkin hän on tunnettu. Ja nimenomaan televisiosta, koska säätiedotukset siellä pyörii.
Olisiko ohjelmaan pitänyt valita sitten täysin tuntemattomia ihmisiä? Ihmiset arvuuttelevat kuka maskin takana voisi olla, ja sieltä paljastuu täysin tuntematon duunari? En nyt oikein ymmärrä tätä logiikkaa. Mikään ei kelpaa.
Mikä sun ongelma on? Vastasin, kun joku väitti ettei ole nähnyt Pekka Poutaa yhdessäkään viihdeohjelmassa ja että Pekka ei ole tuttu. En ymmärrä, miksi vedit siitä herneet nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle Pouta ei ollut ennestään tuttu. Kai asiaa saa edes kysyä, ilman että joku rupeaa heti ilkeilemään. Ihmeen koulukiusaamismeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevonen=Paleface
Kana=Viivi Pumpanen
Shamaani=Pekka Pouta
Heinäseiväs=Ilkka Alanko
Lohikäärme=Sara Chafak
Ampiainen=Erika Vikman
Peacock=Pandora
Söpö=Sami Uotila
Kisu=Linda Lampenius
Alien=Mikael Junger
Pupu=Henri Alen
Leijona=Sami HedbergMiksei voi peukuttaa jonkun toisen kommenttia, joka on arvannut nuo samat? Koko keskustelu täynnä näitä turhia kommentteja samoilla veikkauksilla.
Koska osa porukasta ei viitsi lukea edes edellistä sivua. Täällä on jankattu sataan kertaan mm. sitä, että miten Hedberg liittyy jääkiekkoon tai että Pandora asuu nykyään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
k
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs Ei ole Alanko vaan Jussi69 joka osaa puhua eestiä ja joka ei koskaan esiinny ilman aurinkolaseja ja on tehnyt keikkaa 30v.
Luku 400tuhatta viittaa myös häneen. Jussi on myös ollut jenkkiläisen yhtyeen jäsen. Ja vegaani sekä innokas kalastaja.
Ismo on tehnyt keikkaa kohta yli 40v.Muuten hyvä ja Jussia itsekin ensimmäisen vedon jälkeen veikkasin, mutta Alangon ääni on kyllä nyt jo tunnistettavissa,jos kuunteletkin mitä ne laulaa.
Niin ääni oli joltain osin Alankoa. Muttei Ismon vaan Ilkan ääni. Vihjeet vaa sopi Jussiin ja oon nähny sen rillit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kana on Viivi Pumpanen, vinkkinä oli biisoni, eli biisonimafia
Ei kyllä se on niin kuin Kokander sanoi että biisonin kaula viittaa Suvi teräsniskaan.
Dziisus miten käsikirjoitetut "arvaukset". Anita Hirvonen jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
k
Vierailija kirjoitti:
Heinäseiväs Ei ole Alanko vaan Jussi69 joka osaa puhua eestiä ja joka ei koskaan esiinny ilman aurinkolaseja ja on tehnyt keikkaa 30v.
Luku 400tuhatta viittaa myös häneen. Jussi on myös ollut jenkkiläisen yhtyeen jäsen. Ja vegaani sekä innokas kalastaja.
Ismo on tehnyt keikkaa kohta yli 40v.Muuten hyvä ja Jussia itsekin ensimmäisen vedon jälkeen veikkasin, mutta Alangon ääni on kyllä nyt jo tunnistettavissa,jos kuunteletkin mitä ne laulaa.
Niin ääni oli joltain osin Alankoa. Muttei Ismon vaan Ilkan ääni. Vihjeet vaa sopi Jussiin ja oon nähny sen rillit päässä.
Soittaako Jussikin käyrätorvea? Mitä lahjakkuuksia hänen veljensä ovat? Jussi ei ainakaan oo kofeiiniton.
mutta mitäs jos kuitenkin Peacock on Aikakoneen Sani, jotkut nyt vaan on saanut päähänsä että se olisi Pandora. Mutta miksi Pandora osallistuisi Suomalaiseen viihdeohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
mutta mitäs jos kuitenkin Peacock on Aikakoneen Sani, jotkut nyt vaan on saanut päähänsä että se olisi Pandora. Mutta miksi Pandora osallistuisi Suomalaiseen viihdeohjelmaan?
Saniin en usko, ihan jo siitä syystä että ääni on aivan erilainen. Vihjeet eivät minusta myöskään oikein sovi Saniin. Itse uskon Peacockin olevan Pandora vihjeiden, äänen ja aksentin takia. Se oli heti alusta asti selvää, kun Peacock aloitti laulamisen. Täällä on jo sivukaupalla jankattu siitä, että miksi Pandora osallistuisi suomalaiseen viihdeohjelmaan. Mutta siis hän asuu Suomessa suomalaisen miehensä kanssa. Hän myös edelleen esiintyy ahkerasti Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ääni on taattua Pandoraa, sen vaan tunnisti heti. T: ysäriteini ja entinen Pandora fani
moni on sitä mieltä, että Heinäseiväs olisi Ilkka Alanko. Enpä kuitenkaan usko, että kuunaan päivänä lähtisi tällaiseen viihdeohjelmaan. Ei vaan sovi persoonaan ei ole näitä julkisuudessa muuten vaan viihtyviä artisteja.
Ensin olin sitä mieltä että on Michael Monroe, koska kaikki se lavalla kieriskely ja koikkelehtiminen. Nyt olen kuitenkin sitä mieltä, että on joku näistä Duudsoneista. Nimistä en osaa sanoa kun en erota niitä toisistaan, niputan ne kaikki yhdeksi ja samaksi joukoksi.