Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked Singer Suomi OFFICIAL

Vierailija
11.02.2020 |

Arvataan artistit. Kuva täällä: https://www.is.fi/viihde/art-2000006404246.html

Kommentit (6324)

Vierailija
3201/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat ihan tanssii tähtien kanssa -tason julkkistyrkkyjä. Ei oikeasti yllättäviä.

Vierailija
3202/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pettynyt näihin valintoihin, aina samat naamat joka ohjelmassa. Piristävää olisi se, jos he ovat saaneet Pandoran ja Sami Hedbergin mukaan.

Itse en ole Mikael Jungneria, Pekka Poutaa tai Palefacea tainnut nähdä yhdessäkään viihdeohjelmassa. Enkä Henri Alenia muissa kuin kokkiohjelmissa. Eikä edes Sara Chafak nyt ihan hirveästi ole näkyvillä ollut.

Minä olin positiivisesti yllättynyt, että näin monipuolinen joukko on saatu mukaan. Ei mikään Salminen-Saariluoma-Duudsonit-Kataja-Jokikunnas.

Paitsi tuomaristolla tasapainotettiin tilanne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Veitolan kommentti, että voi kun paleface on niin tuttu ja olen ollut sen pomokin...sisäsiittoinen floppi. Jenkkiversiossa maskin takaa paljastui esim. Sarah Palin. Suomessakin olisi kiva nähdä muitakin kuin sen ja sen kavereita...

Vierailija
3204/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin se härkä vihje kanalta viittaa Päivi lepistöön sillä hänen horoskooppimerkki on härkä.

Vierailija
3205/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän pettynyt näihin valintoihin, aina samat naamat joka ohjelmassa. Piristävää olisi se, jos he ovat saaneet Pandoran ja Sami Hedbergin mukaan.

Itse en ole Mikael Jungneria, Pekka Poutaa tai Palefacea tainnut nähdä yhdessäkään viihdeohjelmassa. Enkä Henri Alenia muissa kuin kokkiohjelmissa. Eikä edes Sara Chafak nyt ihan hirveästi ole näkyvillä ollut.

Minä olin positiivisesti yllättynyt, että näin monipuolinen joukko on saatu mukaan. Ei mikään Salminen-Saariluoma-Duudsonit-Kataja-Jokikunnas.

Joo mäkään en ole nähnyt Pekka Poutaa yhdessäkään viihdeohjelmassa.

Vierailija
3206/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäseiväs Ei ole Alanko vaan Jussi69 joka osaa puhua eestiä ja joka ei koskaan esiinny ilman aurinkolaseja ja on tehnyt keikkaa 30v.

Luku 400tuhatta viittaa myös häneen. Jussi on myös ollut jenkkiläisen yhtyeen jäsen. Ja vegaani sekä innokas kalastaja.

Ismo on tehnyt keikkaa kohta yli 40v.

Vierailija
3207/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitolan kommentti, että voi kun paleface on niin tuttu ja olen ollut sen pomokin...sisäsiittoinen floppi. Jenkkiversiossa maskin takaa paljastui esim. Sarah Palin. Suomessakin olisi kiva nähdä muitakin kuin sen ja sen kavereita...

Jos ei oo saatu mukaan jotain lapin perältä tulevaa kansanedustajaa tai kärppien lätkänpelaajaa, on suomen julkkispiirit erittäin pienet(varsinkin kun pitäisi olla yleisemmin tunnettu) erityisesti kun ottaa huomioon sanoman(nelosen) estot vielä maikkarin ohjelmaan.

Vierailija
3208/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei oo tarpeeksi tunnettuja. Ikinä en ollu kuullukaan tästä kokista, missistä tai räppäristä. Ja panelisteissa kulminoituu piiri-pieni-pyörii, kun TV-ja radiojulkimot on kaikki kaverinkavereita.

Ensi vuonna Roope Salminen juontamaan ja

Leppilampi, Pimiä, Susanna Laine ja vaihtuva Duudson paneeliin.

Ja hahmoiksi Kokander, Aku Horviniemi, Janne Kataja, Viivi Pumpanen, Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Olli Herman, Tomi Metsäketo, Jorma Uotinen ja Sara Sieppi Ja Kalle Palander. Ja Joku somevaikuttaja - vaikka se suu auki tanssinut TTK ”tähti”.

Vierailija
3209/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voikun meillä oli niin hauskaa... Aikooko nää tyypit loppuikänsä kekkuloida hömppäohjelmissa?

Vierailija
3210/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ei oo tarpeeksi tunnettuja. Ikinä en ollu kuullukaan tästä kokista, missistä tai räppäristä. Ja panelisteissa kulminoituu piiri-pieni-pyörii, kun TV-ja radiojulkimot on kaikki kaverinkavereita.

Ensi vuonna Roope Salminen juontamaan ja

Leppilampi, Pimiä, Susanna Laine ja vaihtuva Duudson paneeliin.

Ja hahmoiksi Kokander, Aku Horviniemi, Janne Kataja, Viivi Pumpanen, Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Olli Herman, Tomi Metsäketo, Jorma Uotinen ja Sara Sieppi Ja Kalle Palander. Ja Joku somevaikuttaja - vaikka se suu auki tanssinut TTK ”tähti”.

Panelistiksi myös vaihtuva Kuustonen: Mikko,Iina tai Minka. Ja heitä tarvittaessa tuuraamaan Rejman tai Hanna B tai joku Hannan jälkeläisistä, joilla pyrkyä myös.

Vierailija
3211/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäseiväs Ei ole Alanko vaan Jussi69 joka osaa puhua eestiä ja joka ei koskaan esiinny ilman aurinkolaseja ja on tehnyt keikkaa 30v.

Luku 400tuhatta viittaa myös häneen. Jussi on myös ollut jenkkiläisen yhtyeen jäsen. Ja vegaani sekä innokas kalastaja.

Muuten hyvä ja Jussia itsekin ensimmäisen vedon jälkeen veikkasin, mutta Alangon ääni on kyllä nyt jo tunnistettavissa,jos kuunteletkin mitä ne laulaa.

Vierailija
3212/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kana on Martina Aitolehti.

Vierailija
3213/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosissasi, he ovat joka viikko jossakin ohjelmassa, lehtijutussa tai kekkereissä Palefacea lukuunottamatta. Chafak oli selviytyjistä ja äsken hän putosi farmista. Alen taas on ollut mm. Splashissa ja vieraillut Possessa, Tuubissa ym. ym. Jungner taitaa noista olla kuitenkin se pahin julkkistyrkky, mutta toisaalta hän on myös oikeasti menestynyt elämässään. Ehkä sitten luulen liikaa ilta-sanomia, niin huomaan nämä asiat.

Vierailija
3214/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mäkään en ole nähnyt Pekka Poutaa yhdessäkään viihdeohjelmassa.

Onhan hän vieraillut todella monessa ohjelmassa ja osallistunut tanssii tähtien kanssa kilpailuun. Sen lisäksi TV:n sääennustuksia katsoville hän on tuttu. Hänestä on myös tehty paljon lehtijuttuja. Kyllä Pouta ihan tunnettu on ja hieman julkisuuden kipeä.

Vierailija
3215/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi Pouta ja Jungner viitsivät lähteä näihin hömppäohjelmiin ja viihtyvät julkisuudessa. Ovat kuitenkin koulutettuja ja fiksuja tyyppejä muuten. Onneksi Jungner ei ole vähään aikaan avautunut naisasioistaan lehdissä.

Vierailija
3216/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Pandoralta tulossa uutta musaa tai yrittääkö hän päästä uudestaan huipulle?! Kiva kuitenkin, että osallistui tähän ohjelmaa.

Vierailija
3217/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti menee Jyrkit ja Jussit ja Ilkat ja Ismot sulla nyt sekaisin.

Vierailija
3218/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana on Viivi Pumpanen, vinkkinä oli biisoni, eli biisonimafia

Vierailija
3219/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana on Viivi Pumpanen, vinkki biisoni paljasti...

Vierailija
3220/6324 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en enää jaksa katsoa, Paleface oli niin rimanalitus, Pekka Pouta ja Sara Chafak... Suomessa ei osata. Ihan pannukakku koko juttu.

Minusta  taas Paleface oli mainio valinta. Ei niin itsestään selvä kuin jatkuvasti TVssä pyörivät Roope Salminen, Jaakko Saariluoma, Kalle Lamberg tai Vain elämää osallistujat ... Ja oli hauskaa nähdä Pekka Pouta, Mikael Jungner ja Henri Alén heittäytymässä laulajiksi.