Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla juhannussiivoukset tekemättä...

Vierailija
22.06.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päivääkään ilman siivousta, paitsi vain se lomalle lähtö, pois kotoa, niin ei tarvitse siivoilla...:)

Vierailija
2/9 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettäiskin muualle juhannuksenviettoon, niin ei tarvitsisi siivota huomenna enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin onneksi en tiennyt koko asiaa. Näin saan elää juhannukseni onnellisena ilman turhia paineita. :)

Vierailija
4/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juhannus kotona ja täällä on ihan hirvee sotku. Pitää aamulla pistää hihat heilumaan!

Vierailija
5/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi käsite tuo juhannussiivous, en ole kuullutkaan enkä aio siihen juhannusta käyttää...

Vierailija
6/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tehokkaampaa siivousta... Matot vielä kun sais pestyä niin voi kesä alkaa...

Vierailija
7/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 11

ja toiseksi, olisin pahalla tuulella kotio tullessa jos kämppä olis pölyä täynnä

Vierailija
8/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää juhlaa varten. Kai vois siivota sillon tällön muutenkin. Ei siinä päivässä ole mitään sen ihmeellisempää. Ainoa siivoushulluuden aikaansaaja on mulla sukujuhlat esim. ristiäiset, silloin tuntuu että joka paikan pitää kiiltää, johtuuko siitä että olen vielä aika nuori enkä halua että suku pitäisi hutilona..

Vierailija
9/9 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mun vanhempien luona nyt ja huomenna aamulla lähdetään mökille. Sinne jäi paskat odottamaan kotiin paluuta:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi