Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimpia kommelluksianne

Vierailija
10.02.2020 |

Itse voin aloittaa.

Näitä on niin paljon että varmasti kaikkia en edes muista :D
Mutta viimeemmäksi tapahtui koulussa.. Olin vessassa ja unohtanut lukita oven.
Yksi oppilaista asteli sisään kun olin paljas takapuoli häneen päin, vetämässä vessaa.
Seuraavaksi olinkin hänen kanssaan samalla luennolla 😀

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minulla on omituinen tapa nolata itseni useasti pelkästään sillä että saatan alkaa naureskelemaan tilanteessa kuin tilanteessa. Olen erittäin nauravainen ihminen ja usein olen se joka heittääkin läppää. Kuitenkin inhottaa kun joissain vakavissa tilanteissa päähäni tulee kaikenmaailman naurattavia ajatuksia jonka tottakai muut tulkitsevat että nauran itse ikävälle/vakavalle asialle.

Tämä kuulostaa ihan minulta! :D

Vierailija
42/55 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin kerran ruokaostokset odottamaan erääseen liikkeeseen kun olin käymässä nopeasti vessassa.

Kun tulin myöhemmin (unohdettuani ostokset kyseiseen liikkeeseen) seisoi siellä kolme vartijaa jotka ensinnäkin tunnistivat minut samantien ja tulivat kysymään olivatko ostokset minun.

Nolointa tilanteesta teki sen että en kehdanut samantien hakea ostoksia ja lähteä vaan jäin pyörimään liikkeeseen vartijoiden odotellessa milloin otan kassit ja lähden.

Lopulta tunnin päästä hain kassit ja lähdin.

Voi hyvää päivää 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni asuu lähellä keskustaa ja minulla on sinne vara-avain. Kerran sitten kiertelin kaupoissa kun vatsaa alkoi kouria ja päätin mennä veljeni luo mielummin kuin yleiseen vessaan, veli oli töissä. Perillä  voihkin helpotuksesta  ja  päästin tulemaan kunnon äänitehosteiden kera kun äkkiä kuulin  puhetta ja sitten ovi vessan ovi, jota en ollut lukinnut,  aukesi. Tuijotimme kiinteistövälittäjän kanssa toisiamme silmiin ja vasta silloin tuli mieleen, että velihän oli puhunut asunnon myymisestä!

Vierailija
44/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni asuu lähellä keskustaa ja minulla on sinne vara-avain. Kerran sitten kiertelin kaupoissa kun vatsaa alkoi kouria ja päätin mennä veljeni luo mielummin kuin yleiseen vessaan, veli oli töissä. Perillä  voihkin helpotuksesta  ja  päästin tulemaan kunnon äänitehosteiden kera kun äkkiä kuulin  puhetta ja sitten ovi vessan ovi, jota en ollut lukinnut,  aukesi. Tuijotimme kiinteistövälittäjän kanssa toisiamme silmiin ja vasta silloin tuli mieleen, että velihän oli puhunut asunnon myymisestä!

Tämä oli hauska 😂

Vierailija
45/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun olin emotion liikkeessä katselemassa hajuvesiä/meikkejä yms ja siinä tuoksujen kohdalla huitaisin ison treenikassini vahingossa suoraan pöydällä olleiden hajuvesipullojen läpi ja lähes kaikki pulloista putosivat maahan!

Se oli kyllä sillä hetkellä supernoloa..

Vierailija
46/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkistyin niin paljon puheenpitämisestä ystäväni häissä että koko puhe oli sitä että itkin ja nyyhkytin. En saanut lopulta sanottua sanaakaan kyynelehtimättä. 😁

Olin suunnitellut puhetta pitkään ja hartaasti.

Vierailija
47/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihan oikeasti olin unissani sängyssä kakannut ”housuuni”.. Nukuin siis alasti poikaystäväni vieressä.

Ihme ja kumma on nykyäänkin mieheni jo viidettä vuotta! :D

Vierailija
48/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa ehdottomasti oli se kun olin masentunut, olin ollut pitkään!

En ollut jaksanut viedä roskapusseja roskiksille ulos. Olin keränyt niitä parvekkeelleni niin paljon että osuivat melkein kattoon. Lopulta joku naapuri oli ilmoittanut niistä poliisille ja lopulta poliisit vartioivat että vein jokaikisen pussin ulos roskikseen.

Tämän on niin noloa kirjoittaakin!

Ei todellakaan edes naurata. Olin todella huonona tuolloin, onneksi enää ei kävisi noin itselle!

Okei tämä.. ehdottomasti nolointa! Toivottavasti olet jo parempi vointinen

Vierailija
49/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan  noita sattunut, kaikenlaista..

Teininä harrastin silloisen poikakaverini kanssa seksiä olohuoneen pöydällä ja pojan äiti yllätti.

Aikuisena kaaduin kaupungin keskustassa kun kengännauha kiertyi polkimen ympärille.

Vierailija
50/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun ihan oikeasti olin unissani sängyssä kakannut ”housuuni”.. Nukuin siis alasti poikaystäväni vieressä.

Ihme ja kumma on nykyäänkin mieheni jo viidettä vuotta! :D

Mahtoi olla miehen mukava herätä tuohon

Vierailija
51/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun äskettäin istuin bussissa koulupäivän jälkeen ja luin näitä ja join samalla kahvia. Repesin tapani mukaan ja kahvit lensivät suustani pärskyen 😂

Vierailija
52/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkistyin niin paljon puheenpitämisestä ystäväni häissä että koko puhe oli sitä että itkin ja nyyhkytin. En saanut lopulta sanottua sanaakaan kyynelehtimättä. 😁

Olin suunnitellut puhetta pitkään ja hartaasti.

Minulle on käynyt myös tätä useinkin! Siis tilanteissa joissa pitäisi pokan tai kyyneleiden pitää, niin repeän joko nauruun tai itkuun. :D

Pahimmassa tapauksessa molempia vuoronperään..

Vierailija
53/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni on yhtä nolouden saattelemaa hupia. Milloin sähellän mitäkin. Kavereilla ainakin hauskaa.

Vierailija
54/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin rölläillä toiseen ketjuun oikein pitkän ja hartaasti mietityn pro.von, mutta mammat olivat jälleen tarkkana, ja haukan lailla minut paljastettiin 0/5:n saattelemana. Vieläkin hävettää, kun kerta yritin olla ovelampi, mutta jäin heti kiikkiin.

Vierailija
55/55 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäni on yhtä nolouden saattelemaa hupia. Milloin sähellän mitäkin. Kavereilla ainakin hauskaa.

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi