Noloimpia kommelluksianne
Itse voin aloittaa.
Näitä on niin paljon että varmasti kaikkia en edes muista :D
Mutta viimeemmäksi tapahtui koulussa.. Olin vessassa ja unohtanut lukita oven.
Yksi oppilaista asteli sisään kun olin paljas takapuoli häneen päin, vetämässä vessaa.
Seuraavaksi olinkin hänen kanssaan samalla luennolla 😀
Kommentit (55)
Nukahdin kerran asuntomme saunatupaan, luettuani siellä tenttiin.
Sinne pamahtikin joukko asuntonäyttöön tulleita ihmisiä ja esittelijä, jotka vaikuttivat silminnähden kiusaantuneilta. Aloin siinä sitten selittää kaikenlaista turhaa posket punaisina.
Pissasin housuun kun olin vielä lukiossa.
Oli mieheni veljen valmistujaiset.
Hänen suvussaan on tapahtunut paljon toilailuja alkoholinkäytön alaisena olijoilta, ja muutama alkoholistikin suvussa.
Hänen isänsä ja äitinsä sekä veli ovat kaikki absolutisteja.
Noh, niin vain minä (siis itsekin todella harvoin 1-2 x alkoholia vuodessa) sitten päätin siellä vetäistä itseni sellaiseen humalaan ja nolata itseni koko hänen eli mieheni suvulle..
kaikki muut olivat siis selvinpäin.
Olin kassajonossa, minua edellä oli yksi asiakas. Taakseni tulikin ystäväni, ja juttelimme siinä niin keskittyneesti, etten kunnolla seurannut edellä menevän asiakkaan ostotilannetta. Jossain vaiheessa vain huomasin, että tuo asiakas oli pakkaamassa ostoksiaan, ja kassa veti ostoksia viivakoodin lukijasta, ja oletin vain että minun ostokseni siinä jo menevät. Astuin edemmäs, samalla juttelin ystävälleni, ja vetäisin S-etukortin yhtään ajattelematta. Sitten se asiakas edelläni parahtaa, että hei, älä vielä! Samassa tajuan, että menin sitten toisen bonukset keräämään :D onneksi kaikkia osapuolia vain nauratti, ja asia korjattiin sen kummempaa draamaa. Mutta olihan se vähän noloa, ja nolompaa olisi ollut, jos joku olisi luullut minun tehneen sen tahallani.
Varmaan se kun olimme mieheni perheen kanssa uimarannalla Pietarsaaressa, ja minä käytin pelkkiä stringejä (+yläosa ) !!
Siis tämä tapahtui viime kesänä ja olin siis unohtanut alaosan kotiin enkä näköjään vielä vuosi sitten pannut pahakseni hihhuloida ihmisten nähden pelkissä naruissa 🙈
Voi teitä lapsukaisia...ette tiedä noloista tilanteista yhtään mitään.
Ne ovat oikeesti niin noloja, ettei niistä edes ilkeä kirjoittaa.
Leffassa haluaisin aina katsoa kaiken loppuun tekstityksiä myöten, mutta en aina viitsi, koska yleensä kukaan muu ei tee niin ja työntekijä saattaa tulla ovelle kärsimättömänä seisomaan.
Kerran kun katsoin leffan kokonaan loppuun itselleni uudessa leffateatterissa, en salista poistuttuani nähnyt ketään enää missään enkä tiennyt miten koko paikasta pääsee pois. Löysin hissin, jonka kautta päädyin jotenkin pysäköintihalliin, joka oli siis väärä paikka, koska olin liikkeellä kävellen. En päässyt takaisin sisään ja alkoi tulla pieni paniikki. Onneksi sinne sattui joku ihminen, jolle selitin hätäni. Hän sanoi, että ovi aukeaa samalla kun hän ajaa pois. Pääsin pois hallista auton perässä kävellen.
Kerroin pikkuveljelleni että kun olimme pieniä niin tutkimme toistemme sukupuolielimiä. Hän otti asian hyvin raskaasti.
Nolointa ehdottomasti oli se kun olin masentunut, olin ollut pitkään!
En ollut jaksanut viedä roskapusseja roskiksille ulos. Olin keränyt niitä parvekkeelleni niin paljon että osuivat melkein kattoon. Lopulta joku naapuri oli ilmoittanut niistä poliisille ja lopulta poliisit vartioivat että vein jokaikisen pussin ulos roskikseen.
Tämän on niin noloa kirjoittaakin!
Ei todellakaan edes naurata. Olin todella huonona tuolloin, onneksi enää ei kävisi noin itselle!
Kassanolous täältäkin:
Olin jo pakannut ostokseni, kun seuraava asiakas heitti omien ostostensa päälle hanskat vitsaillen myyjälle, ettei maksa niistä. Katsoin hanskoja ja ihmettelin, että mitenköhän mun hanskat oli kassalle jääneet ja otin ne. Lähdin kävelemään. Perääni sanottiin jotain, katsoin taakse epäröivästi mutta jatkoin matkaa. Huusivat vielä kerran, kunnnes tajusin, että olin ottanut vahingossa toisen hanskat.
Näytin vielä vahinkoni todisteeksi laukustani omat hanskani, jotka olivat siis täsmälleen samanlaiset. En vain ollut heti muistanut, että omani olivat laukussa.
Ehkä se kun otin itsestäni alastonkuvaa miehelleni ja isäni tuli sisään ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Leffassa haluaisin aina katsoa kaiken loppuun tekstityksiä myöten, mutta en aina viitsi, koska yleensä kukaan muu ei tee niin ja työntekijä saattaa tulla ovelle kärsimättömänä seisomaan.
Kerran kun katsoin leffan kokonaan loppuun itselleni uudessa leffateatterissa, en salista poistuttuani nähnyt ketään enää missään enkä tiennyt miten koko paikasta pääsee pois. Löysin hissin, jonka kautta päädyin jotenkin pysäköintihalliin, joka oli siis väärä paikka, koska olin liikkeellä kävellen. En päässyt takaisin sisään ja alkoi tulla pieni paniikki. Onneksi sinne sattui joku ihminen, jolle selitin hätäni. Hän sanoi, että ovi aukeaa samalla kun hän ajaa pois. Pääsin pois hallista auton perässä kävellen.
Tulikin tästä mieleen, kun itse asioin vuosia sitten vaatekaupassa. Kaikessa rauhassa valikoin itselleni vaatteita, joiden kanssa sitten painelin sovituskoppiin. Siellä oli muutama muu asiakas lisäkseni. Kopissa ollessani kaiuttimista kuulutettiin jotain, ja jostain syystä koko kuulutus meni multa täysin ohi. Joitain minuutteja siinä vielä sovittelin ja kun astuin ulos kopista, koko kauppa oli aivan tyhjä ja hämärä.
Paniikki alkoi sitten kasvaa, kun tajusin, että tämähän meni jo kiinni! Ovet lukossa eikä pois pääse ilman avainta. Aloin jo etsiä puhelinta tiskin takana ja mietin, että minne vartiointiin tms. mun nyt pitäisi ottaa yhteyttä. Sitten onneksi takahuoneen suunnalta alkaa kuulua puhetta, ja kohta näkyviin ilmestyy kaksi myyjää. Olivat siis lähdössä kotiin työpäivän jälkeen. Selitin asiani ja he olivat hieman järkyttyneitä ja todella pahoillaan.
Sain kömmähdyksestä hyvitykseksi alennuskupongin, mutten koskaan kehdannut käyttää sitä.
Olin toisilla treffeillä kivanoloisen miehen kanssa. Menimme syömään intialaiseen, jonka jälkeen suunnistimme leffaan. Suunnilleen mainosten loppupäässä tunsin, miten curry alkoi ilmoittamaan aikomuksestaan tulla ulkomaailmaan odotettua aiemmin, mutta ajattelin kestäväni leffan loppuun asti anneli tiukkana, koska istuimme aika keskellä isoa salia ja en halunnut könytä heti pois. Olisi pitänyt. Mahani alkoi karjahdella kunnolla ja tajusin, että nyt on tilanne todella päällä ja lähdin, en päässyt ihan penkkirivin loppuun asti ennen kuin sulkijalihas murtui paineen alla. Treffit jäivät viimeisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin toisilla treffeillä kivanoloisen miehen kanssa. Menimme syömään intialaiseen, jonka jälkeen suunnistimme leffaan. Suunnilleen mainosten loppupäässä tunsin, miten curry alkoi ilmoittamaan aikomuksestaan tulla ulkomaailmaan odotettua aiemmin, mutta ajattelin kestäväni leffan loppuun asti anneli tiukkana, koska istuimme aika keskellä isoa salia ja en halunnut könytä heti pois. Olisi pitänyt. Mahani alkoi karjahdella kunnolla ja tajusin, että nyt on tilanne todella päällä ja lähdin, en päässyt ihan penkkirivin loppuun asti ennen kuin sulkijalihas murtui paineen alla. Treffit jäivät viimeisiksi.
Miksi jäivät viimeiseksi?
En tiedä, mutta minulla on omituinen tapa nolata itseni useasti pelkästään sillä että saatan alkaa naureskelemaan tilanteessa kuin tilanteessa. Olen erittäin nauravainen ihminen ja usein olen se joka heittääkin läppää. Kuitenkin inhottaa kun joissain vakavissa tilanteissa päähäni tulee kaikenmaailman naurattavia ajatuksia jonka tottakai muut tulkitsevat että nauran itse ikävälle/vakavalle asialle.
Vierailija kirjoitti:
En ollut jaksanut viedä roskapusseja roskiksille ulos. Olin keränyt niitä parvekkeelleni niin paljon että osuivat melkein kattoon. Lopulta joku naapuri oli ilmoittanut niistä poliisille ja lopulta poliisit vartioivat että vein jokaikisen pussin ulos roskikseen.
Ei todellakaan edes naurata. Olin todella huonona tuolloin, onneksi enää ei kävisi noin itselle!
Tämä on surullisen noloa!
Hyvä jos olet jo paremmalla tolalla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin pikkuveljelleni että kun olimme pieniä niin tutkimme toistemme sukupuolielimiä. Hän otti asian hyvin raskaasti.
Miksi ihmeessä kerroit hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä vie voiton kaikista. Surullinen vaikka onkin tapaus kokonaisuudessaan...
Mieheni äiti auttoi meitä muutossa aikoinaan. Meillä oli patja sängyssämme joka oli tahriintunut kuukautisverestä ja sanotaanko että kaikenlaisista eritteistä 😅
Noh hänen äitinsä, nykyinen anoppini ostikin meillle joululahjaksi silloin uuden patjan ja selitti koko suvun kuullen kuinka olimme sen tarpeessa..