Miksi jotkut miehet tuijottavat estottomasti
Siis silleen että varmasti huomaan, ihan suoraa tuijotusta? Ymmärrän jos vilkaisee pari kertaa mutta että tuijottaa koko ajan suoraan päin ja vielä oikein kääntyy katsomaan. Mitä he oikein odottavat? Tulee vähän ahdistava olo.
Kommentit (58)
Tällä naisella oli ilmeisesti joku vamma jaloissa ja "pomppi" eteenpäin kärrystä kiinni pitäen kuin kenguru!!
Hoh hohoohohoo .. nauroin vielä kotonakin tätä kengurua kaupassa!!
Hihhihiihih ..
Zinc
Vaikeuksia oli vielä pitää kärrystäkin kiinni, en tiedä oliko kädessäkin jotain.
Mutta kerrassaan koominen ilmestys tämä eteenpäin pomppiva koomikko-kenguru!!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
😆
Ajatelkaa tilanne jossa mies tulee kertomaan kuinka paljon häntä ahdistaa naiset jotka katselevat häntä ja kääntävät päätäänkin hänen suuntaansa. Miestähän pidettäisiin itsestään liikoja luulevana tai ylimielisenä kerskujana, joka haluaa herättää muissa miehissä kateutta. Mutta kun nainen tekee samoin, hän ei missään tapauksessa kersku tai yritä tehdä ketään kateelliseksi.
Miesten ei tarvitse varoa ahdistelijoita.
Mutta siis eihän siinä mitään, jos tämmöinen vamma on. Eihän sille itse mitään voi, en minä tälle ihmiselle siis nauranut, vaan ainoastaan koomisen näköiselle tilanteelle, kun kenguru pomppii edessä!!
Zinc
Stalkkaan vanhanajan setämiehenä Vaakunassa nuoria naisia. Olen mukana kunnalluspolitiikassa, mutta tuo ”herkkulihan” tuijottelu saa minut kuvitteellisesti jo eduskuntatasolle!
Vierailija kirjoitti:
Stalkkaan vanhanajan setämiehenä Vaakunassa nuoria naisia. Olen mukana kunnalluspolitiikassa, mutta tuo ”herkkulihan” tuijottelu saa minut kuvitteellisesti jo eduskuntatasolle!
sinisten aikahan meni jo ajat sitten.
huvittavaa räpellystä
Katsokaa muita kirjoitti:
Minulla on vähän sama kuin kuninkaalla on.
Eli katseella saan selvää siitä millä asteikolla olen todellisuudessa siinä tilassa.
Tilassa voi olla vaikka yrityksen johtaja, mutta kuitenkin minä olen se oikea pomo, joka ottaa johdon kun tapahtuu vaikka katastrofi tai hätätilanne.
Silloin minä olen se jonka tehtävänä on suojella muita. Luon paljon ympärille katseita ja annan ymmärtää kuka minä olen suhteessa heihin. Porukassa on aina muutama apuri joihin voin luottaa. Nämä löytyy kaupassakin hetkessä hedelmäosastolta vaikkapa.
Tarvittaessa napsautan vain sormia ja minulla on tiimi kasassa.
Sen jälkeen me tehdään rahaa tai ihan mitä tahansa. Pelastetaan vaikka maailma.
Tästä on todellisessa johtajuudessa kyse.
Itsevarmuus ja toimintakelpoisuus paljastuu yleissä habituksessa.
Epävarmuus näkyy ja ei sellainen voi olla kurko. Se voi olla kelvollinen apuri, mutta ei kurko.
Rocky elokuvissahan tuo katse mainitaan "tiikerin katseena".
Kyllä siinä perää on jonkin verran. Ei pelkkä katse mutta se olemus.
Minulla on tapana uimarannalla tulla vedestä jännästi. Nousen sieltä kuin Poseidon.
Annan hiusten valua märkinä vielä puolirantaa.
Sitten pyöritän nopeasti jäntevää lihaksikasta vartaloa ja annan rastojen heilua puolelta toiselle.
Voi sitä katseiden määrää kun huomaavat kuka otti tilan haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinisten aikahan meni jo ajat sitten.
huvittavaa räpellystä
Ei, kyllä me kepulaiset jaksamme! Katso vaikka Paavoa!
Vierailija kirjoitti:
Juu, juntteja ovat. Jonkin asteista kius.aamista. Tyhmiä. Unohda. Älä katso sellaista yhtään.
Mikä helv.etti siinäbä on ettei saa ihmistä katsoa silmiin ohittaessa. Muuten srigmatisoidaan kiusa.ajaksi. Tätä "jonkin asteista kius.aamista" tuntuu eräät henkilöt löytyvän kaikesta muiden toiminnoista ja eleistä sekä verbaliikasta. Terapia on oikea paikka, jos kius.aamista näkee ja kokee joka paikassa.
Tuossa taannoin kun oli torilla telttoja. Ajattelin että katsotaan millaisia ilmapalloja ne tarjoilee mun lapsille.
Olihan siellä ihan oikeitakin politiikkoja paikanpäällä. Juttelin rohkeasti ja asiantuntevasti pojille, esittelin myös kysymyksiä tapauksille. Katse kokoajan silmissä.
Silmistä näkee miten paljon tulee paskapuhetta ja miten hätääntynyt se poika sielä miehen vartalossa on.
Kyllä ne aika hätääntyneitä oli ja en edes ole mikään iso. Urheilullinen olen ja annan kyllä olemuksellani olettaa että minä olen kovin työntekijä tällä alueella. Ja tarvittaessa järjestyksenvalvojakin.
Hennot oli kädenpuristukset pojilla.
Näin. Erivärisiä ilmapalloja sain ja vein niitä läheisen päiväkodin pihaan lasten iloksi.
Siniset pallot jätin viemättä, ettei hoitajat loukkaannut. Sen verran raskaan työn raatajia pitää kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa taannoin kun oli torilla telttoja. Ajattelin että katsotaan millaisia ilmapalloja ne tarjoilee mun lapsille.
Olihan siellä ihan oikeitakin politiikkoja paikanpäällä. Juttelin rohkeasti ja asiantuntevasti pojille, esittelin myös kysymyksiä tapauksille. Katse kokoajan silmissä.
Silmistä näkee miten paljon tulee paskapuhetta ja miten hätääntynyt se poika sielä miehen vartalossa on.
Kyllä ne aika hätääntyneitä oli ja en edes ole mikään iso. Urheilullinen olen ja annan kyllä olemuksellani olettaa että minä olen kovin työntekijä tällä alueella. Ja tarvittaessa järjestyksenvalvojakin.
Näin. Erivärisiä ilmapalloja sain ja vein niitä läheisen päiväkodin pihaan lasten iloksi.
Siniset pallot jätin viemättä, ettei hoitajat loukkaannut. Sen verran raskaan työn raatajia pitää kunnioittaa.
Minä olisin haastanut vihreästä apilapallosta kärjille. Kiusaamisen multihuipennus ja lapsen alistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin haastanut vihreästä apilapallosta kärjille. Kiusaamisen multihuipennus ja lapsen alistamista.
Kunhan vähän vittuilin, kun huomasin sut ujona tuijottelemasta sieltä "kiven kolosta".
Arvasin että kyllä se pikkupeikko aloittaa lopulta itkunsa.
Olin oikeassa.
Katse tarkkana kun treenaan samalla. Katsot miten mies tekee sen.
Helsingissä varsinkin tujotetaan niin vihamielisesti. En ymmärrä mikä siinä on kun pitää niin tujottaa. Talvivaatteissa istuu bussissa ja huivi peittää naamat.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä varsinkin tujotetaan niin vihamielisesti. En ymmärrä mikä siinä on kun pitää niin tujottaa. Talvivaatteissa istuu bussissa ja huivi peittää naamat.
Helsingissä pitää menestyä. Jos lasket katseesi maahan se tarkoittaa alistumista.
Siksi sun pitää olla kova. Muuten joku muu vie leivänpäälliset sulta.
Meillä on nyt kova lännen meno.
Jokaisen on menestyttävä ja katseet on ensimmäiset millä karsitaan heikot pois voimakkaiden maailmassa.
Kyse on kyvyistä ja menestyksestä. Haluatko olla kyvykäs kykyilijä ja menestynyt menijä?
Vai katse maassa oleva kerjäläinen?
Ei ole kokemusta tuosta. Vain jotkut opettajat koulussa "tuijottivat estottomasti".
Vierailija kirjoitti:
Miesten ei tarvitse varoa ahdistelijoita.
Miten niin ei tarvitse? Ahdistelijalla voi olla ase tai kaverita, jolloin on yhdentekevää onko kohde mies vai nainen.
Päänkääntäminen ei kerro kohteesta mitään. Viikonloppuna kävelin kaupungilla ja sivusilmällä jokin liikahti näyteikkunan toisella puolen. Reagoin känätämällä pääni. Ei kyennyt ennalta sanomaan oliko liike miehen. naisen, eläimen, heijastuksen vai esineen aiheuttamaa.
Länsirannikon tapoja.