Miksi jotkut miehet tuijottavat estottomasti
Siis silleen että varmasti huomaan, ihan suoraa tuijotusta? Ymmärrän jos vilkaisee pari kertaa mutta että tuijottaa koko ajan suoraan päin ja vielä oikein kääntyy katsomaan. Mitä he oikein odottavat? Tulee vähän ahdistava olo.
Kommentit (58)
Se voi olla kiihottavaa, kun tietää, että nainen tajuaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Ne on tietty ihastuneita suhun. Työksenteletkö kenties kaupan kassalla?
En, tää tapahtui bussissa. Onneksi suurin osa osaa olla enemmän hienovarainen. Mutta tästä tuli sellainen olo että kohta tekee jotain tms.
Juu, juntteja ovat. Jonkin asteista kiusaamista. Tyhmiä. Unohda. Älä katso sellaista yhtään.
🙈 Tästä aiheestahan ei olekaan aiemmin tehty keskustelunaloitusta 🙈
Miten tiedät, että tuijottaa, jos et itse tuijota?
Voivat olla myös likinäköisiä niin kestää kauemmin hahmottaa asiat. Muutenkin voi olla, että tuijottavat takaisin sinua joka tuijotat heitä, koska muuten et voisi tietää heidän tuijottavan ellei koko ongelma ole oman mielikuvituksesi tuotetta ja oikeasti miehet eivät sinua mitenkään erikoisemmin katsele.
Sä olet vain niin kaunis että he lumoutuvat susta9
Tiedän tuon tunteen, miten raskasta on olla filmitähtimäisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen näkee sivusilmällä kun toinen istuu vieressä ja kun katsoin häneen päin niin tuijotti suoraan. Sitten kun oltiin jäämässä pois niin kääntyi katsomaan taakse mua päin useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen näkee sivusilmällä kun toinen istuu vieressä ja kun katsoin häneen päin niin tuijotti suoraan. Sitten kun oltiin jäämässä pois niin kääntyi katsomaan taakse mua päin useamman kerran.
Muistutit jotain hänen puolituttuaan, ja katsoi, että onko vai ei.
Joo, toi on todella epämiellyttävää. Ei siinä auta kuin itse mahdollisimman tehokkaasti ignoorata. Tulkoon sanomaan jos on jotain asiaa.
Oletan miesten katselevan minua siksi että olen niin upean näköinen ja tulin siitä varovaisesti kertomaan muille naisille vol 7005892364486543
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran katsonut kohteliaisuudesta ja kun on ollut poistumassa huomannut, että tuijotat häntä joten jäänyt miettimään asiaa. Varsinkin kun jatkoit tuijottamista vielä ahdistavan pitkään kun tuijottamisen kohde kerkesi kääntymään taaksepäin katsomaan useammankin kerran.
Naiset osoittelee porukassa sormella ja kikattelee. Tämä on parempi?
Itse yritän aina katsoa estottomasti kauniiden naisten pyllyjä, osa naisistakin tykkää, osa ei tietysti.
Mulla on tapana aina katsoa alaisiani.
Olen salaa tämän alueen kuningas.
Voin ottaa haasteita vastaan jos tulee joku muu kuningas väittämään että on kuningas. Aluksi painan tän katseen maahan omallani. Tuijotan aina silmiin niin kauan että katse menee maihin.
Tämä on yksi mun lempileikkejä vielä aikuisena.
Erityisesti on hauska tuijottaa auktoriteettiasemassa olevia silmiin niin kauan että painavat katseet maahan.
Sanoin maahan.
Koiratkin tottelee kun sanon "maahan."
Sen verran luottavainen katse pitää olla että toinen voi luottaa armonsa sulle ja painaa katseen maihin. "Kyllä kuningas, olen valmis kunnioittamaan auraasi" nykkään vain hyväksyvästi ja teen sormella pienen kumarruksen.
En oikein osaa olla tuijottamatta kiinnostavia naisia. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan kerran katsonut kohteliaisuudesta ja kun on ollut poistumassa huomannut, että tuijotat häntä joten jäänyt miettimään asiaa. Varsinkin kun jatkoit tuijottamista vielä ahdistavan pitkään kun tuijottamisen kohde kerkesi kääntymään taaksepäin katsomaan useammankin kerran.
😂 ei stna. Sullapa vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Oletan miesten katselevan minua siksi että olen niin upean näköinen ja tulin siitä varovaisesti kertomaan muille naisille vol 7005892364486543
Ootpa vainoharhainen. Kysymys oli lähinnä suunnattu miehille.
Ne on tietty ihastuneita suhun. Työksenteletkö kenties kaupan kassalla?