Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet tuijottavat estottomasti

Vierailija
10.02.2020 |

Siis silleen että varmasti huomaan, ihan suoraa tuijotusta? Ymmärrän jos vilkaisee pari kertaa mutta että tuijottaa koko ajan suoraan päin ja vielä oikein kääntyy katsomaan. Mitä he oikein odottavat? Tulee vähän ahdistava olo.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan miesten katselevan minua siksi että olen niin upean näköinen ja tulin siitä varovaisesti kertomaan muille naisille vol 7005892364486543

Paitsi viimeksi häntä tuijotettiin rumien kenkien takia 😄

Vierailija
22/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee samaa. En itse siitä tapaa ahdistua. Kivahan se on, jos toisen silmää miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osoittelee porukassa sormella ja kikattelee. Tämä on parempi?

En ole kyllä ikinä tehnyt näin. Varmaan joidenkin teinien hommaa.

Vierailija
24/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee samaa. En itse siitä tapaa ahdistua. Kivahan se on, jos toisen silmää miellyttää.

Niin no ei sitä aina tiedä miellyttääkö vai onko se vaan arvosteleva katse tms.

Vierailija
25/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tiedät, että tuijottaa, jos et itse tuijota?

Kyllähän sen näkee sivusilmällä kun toinen istuu vieressä ja kun katsoin häneen päin niin tuijotti suoraan. Sitten kun oltiin jäämässä pois niin kääntyi katsomaan taakse mua päin useamman kerran.

Ekan kerran katsonut kohteliaisuudesta ja kun on ollut poistumassa huomannut, että tuijotat häntä joten jäänyt miettimään asiaa. Varsinkin kun jatkoit tuijottamista vielä ahdistavan pitkään kun tuijottamisen kohde kerkesi kääntymään taaksepäin katsomaan useammankin kerran.

😂 ei stna. Sullapa vilkas mielikuvitus.

Elämässä hyödyllisin taito on se kun kykenee eläytymään toisen asemaan ja ihan hyvin tuo tilanne on voinut mennä noin. 

Vierailija
26/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut johtuuko tuo tuijottaminen välttämättä siitä, että miellyttää silmää, vai jostain muusta? Mulle on ainakin joskus tullut jopa vähän pelokas olo noissa tilanteissa, ei ollenkaan sellainen fiilis että katsoisi ihastellen. Äijällä sellainen tyhjä ilme naamalla josta on mahdotonta lukea mitään.

Vierailija
27/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ei sitä aina tiedä miellyttääkö vai onko se vaan arvosteleva katse tms.

Mä oon ottanut sen aina kohteliaisuutena. Pientä itse buustia tylsään arkipäivään.

Rumaa äijää ei kukaan tuijota edes huvikseen.

Vierailija
28/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti, ei rassisti kirjoitti:

Taitavat olla tummia miehiä?

Tää oli kyllä suomalainen, ainakin ulkonäön perusteella.

Vierailija
29/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson takaisin yhtä estottomasti. Siristän silmiäni kuin kissapeto. Miehen kuuluu kohentaa ryhtiään, kun minä katson.

Miksi? Näin mittailemme voimasuhteitamme, siis sekä fyysistä, että psyykkistä, kanttiamme. Sähähdän kunnioituksen puutetta.

kunnioitettava nainen

Vierailija
30/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-suomi -sanakirjasta:

Ahdistaa kun tuo mies katselee minua = elämälläni on sittenkin tarkoitus, taidan sittenkin olla aika kaunis, päiväni on pelastettu, huomasitko Maija kun tuo mies katseli Minua?

Vierailija
31/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta puuttuu preferenssi tilanteesta ja itsereflektion kyky. Eivät vain tajua luovuttaa ajoissa :D

Vierailija
32/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joko hämmästyttävän kaunis taikka hämmästyttävän seksikäs.

T. miehen näkökulma

Vierailija
33/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet joko hämmästyttävän kaunis taikka hämmästyttävän seksikäs.

T. miehen näkökulma

T. Ap

Vierailija
34/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen-suomi -sanakirjasta:

Ahdistaa kun tuo mies katselee minua = elämälläni on sittenkin tarkoitus, taidan sittenkin olla aika kaunis, päiväni on pelastettu, huomasitko Maija kun tuo mies katseli Minua?

No siis, nämä toljottajathan ovat lähes poikkeuksetta sellaisia, ettei heidän katseillaan kauheasti kehuskella. Mietippä tilanne, jossa epämiellyttävä vastakkaisen sukupuolen edustaja tuijottaa sinua, varmaan koet löytäneesi elämäsi tarkoituksen?

Multa sisko kysyi kerran kauppaan mennessämme, että tunsinko ovensuussa seisoskelleen jätkän, kun tuijotti niin pitkään. Eli aina ei ole kyse siitä, että nainen itse vain kuvittelisi tuijotuksen. Olin kyllä huomannut itsekin että tämä tyyppi katsoi, mutten todellakaan tiedä miksi ja ignoorasin heti. En ollut nähnyt häntä koskaan aiemmin.

Vierailija
35/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆

Ajatelkaa tilanne jossa mies tulee kertomaan kuinka paljon häntä ahdistaa naiset jotka katselevat häntä ja kääntävät päätäänkin hänen suuntaansa. Miestähän pidettäisiin itsestään liikoja luulevana tai ylimielisenä kerskujana, joka haluaa herättää muissa miehissä kateutta. Mutta kun nainen tekee samoin, hän ei missään tapauksessa kersku tai yritä tehdä ketään kateelliseksi.

Vierailija
36/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tulee tuojotettua "salaa" kauniita naisia, pyrin siis katselemaan kauniita naisia siten ettei he huomaa tuijotteluani.

Kerran jäin hölmistyneenä tuijottamaan naisen rintoja(hyvät rinnat oli) kaupassa ja hän huomasi sen mutta eipä hän siitä mieltään pahoittanut, hymyili vain nätisti.

Vierailija
37/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän sama kuin kuninkaalla on.

Eli katseella saan selvää siitä millä asteikolla olen todellisuudessa siinä tilassa.

Tilassa voi olla vaikka yrityksen johtaja, mutta kuitenkin minä olen se oikea pomo, joka ottaa johdon kun tapahtuu vaikka katastrofi tai hätätilanne.

Silloin minä olen se jonka tehtävänä on suojella muita. Luon paljon ympärille katseita ja annan ymmärtää kuka minä olen suhteessa heihin. Porukassa on aina muutama apuri joihin voin luottaa. Nämä löytyy kaupassakin hetkessä hedelmäosastolta vaikkapa.

Tarvittaessa napsautan vain sormia ja minulla on tiimi kasassa.

Sen jälkeen me tehdään rahaa tai ihan mitä tahansa. Pelastetaan vaikka maailma.

Tästä on todellisessa johtajuudessa kyse.

Itsevarmuus ja toimintakelpoisuus paljastuu yleissä habituksessa.

Epävarmuus näkyy ja ei sellainen voi olla kurko. Se voi olla kelvollinen apuri, mutta ei kurko.

Vierailija
38/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pyytänyt aasialaisia kassoja face-ystäviksi ensin kytättyäni heitä.

M55

Vierailija
39/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain monien mielenvikaisten tapausten niin sanottu intohimoinen jännäkatse. Ei oikein tiedä saako nyrkistä vai gullista, ja naiset ovat aivan heikkona tähän kutkusta pulputtavaan epätietoisuuteen.

Vierailija
40/58 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kerran tuijottamaan jotain kääpiötä. Anteeksi vaan, mutta se oli ihan vahinko.

En minä sille sen jälkeen enää mitään voi.

Zinc

Sekä yksi päivä näin kaupassa kengurun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä