Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tapasitte miehenne?

Vierailija
09.02.2020 |

Niin, missä ja miten tapasitte miehenne? Tuliko hän juttelemaan vai te? Miten juttu lähti käyntiin jne.

Alkaa turhauttamaan miehen puute pikkuhiljaa ja nään ympärillä niin paljon pariskuntia että mietin missä nää oikein kohtaa toisensa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen löytyi Tinderistä 2 vuotta sitten.

Sitä ennen mies on löytynyt:

- Työpaikalta: työkaverin kanssa vaihdoimme katseita pitkään, suhde alkoi vuoden tuntemisen jälkeen.

- Edelleen työpaikalta: eräs asiakas kiinnostui minusta ja jäi usein keskustelemaan vaikka säästä. Jätti käyntikorttinsa ja henk.kohtaisen numeronsa, johon otin yhteyttä vaihdettuani firmaa.

= Opetus: Älä syö kuormasta ellet oli valmis kiusallisiin tilanteisiin tai työpaikan vaihtoon eron jälkeen.

- Rapusta: olin juuri muuttanut uuteen asuntoon ja vein viimeistä muuttokuormaa yksin. Naapuri sattui tulemaan rappuun samaan aikaan ja auttoi tavaroiden kanssa, siitä lähti parin vuoden suhde käyntiin.

- Vieläkin rapusta (tai ehkä koulusta): 19-vuotiaana aloitin jatko-opinnot ja ensimmäisenä päivänä luokkakaveri seurasi minua kotiin asti. Olin jo saamassa kohtausta, mutta selvisikin että asumme samassa rapussa ja vierekkäisissä asunnoissa..

= Opetus: Älä tapaile naapuria ellei toinen ole valmis muuttamaan eron jälkeen. Todella ihanaa törmätä heti eron jälkeen exän hemaisevaan uuteen, kun olet viemässä roskia tukka likaisena pieruverkkarit päällä.

Eli ap, näistä vaihtoehdoista suosi ehdottomasti tinderiä!

Tinderiä kun olen tässä juuri yrittänyt vältellä...

En tiedä minkälainen paikka tuo tinder on naisille, mutta itselle ainakin selvisi aika nopeasti ettei siellä rumalla miehellä ainakaan kannata olla.

M37

Vierailija
22/23 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla yliopistossa, aloitettiin sama kurssi. Hän tuli juttelemaan ja siitä sitten parin kuukauden päästä ruvettiin seurustelemaan. Siitä on kohta 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen löytyi Tinderistä 2 vuotta sitten.

Sitä ennen mies on löytynyt:

- Työpaikalta: työkaverin kanssa vaihdoimme katseita pitkään, suhde alkoi vuoden tuntemisen jälkeen.

- Edelleen työpaikalta: eräs asiakas kiinnostui minusta ja jäi usein keskustelemaan vaikka säästä. Jätti käyntikorttinsa ja henk.kohtaisen numeronsa, johon otin yhteyttä vaihdettuani firmaa.

= Opetus: Älä syö kuormasta ellet oli valmis kiusallisiin tilanteisiin tai työpaikan vaihtoon eron jälkeen.

- Rapusta: olin juuri muuttanut uuteen asuntoon ja vein viimeistä muuttokuormaa yksin. Naapuri sattui tulemaan rappuun samaan aikaan ja auttoi tavaroiden kanssa, siitä lähti parin vuoden suhde käyntiin.

- Vieläkin rapusta (tai ehkä koulusta): 19-vuotiaana aloitin jatko-opinnot ja ensimmäisenä päivänä luokkakaveri seurasi minua kotiin asti. Olin jo saamassa kohtausta, mutta selvisikin että asumme samassa rapussa ja vierekkäisissä asunnoissa..

= Opetus: Älä tapaile naapuria ellei toinen ole valmis muuttamaan eron jälkeen. Todella ihanaa törmätä heti eron jälkeen exän hemaisevaan uuteen, kun olet viemässä roskia tukka likaisena pieruverkkarit päällä.

Eli ap, näistä vaihtoehdoista suosi ehdottomasti tinderiä!

Tinderiä kun olen tässä juuri yrittänyt vältellä...

En tiedä minkälainen paikka tuo tinder on naisille, mutta itselle ainakin selvisi aika nopeasti ettei siellä rumalla miehellä ainakaan kannata olla.

M37

Olen saanut sellaisen kuvan että siellä tulee vaan jotain seksiehdotuksia ovista ja ikkunoista vaikka mitä olisi kirjoittanut profiiliin. En jaksaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme