Miten te muut sairaat jaksatte elämäänne?
Tuntuu taas niin uskomattoman turhauttavalta, kun en pysty tekemään mitään. Olisin halunnut siivota, ja pelkän huimauksen ja pahoinvoinnin kanssa olisin voinut selvitä siitä, mutta rasautin eilen selkäni kipeäksi ja nyt olen täysin toimintakyvytön. Aamu alkoi itkulla, kun huomasin kuinka kipeäksi selkä oli mennyt.
Ensi viikolla aloitan (verkko-)opinnot, mutta pelkään, että tämä terveydentila pilaa nekin :(
Kommentit (8)
Katsomalla eteenpäin, askel kerrallaan, jos ei tänään selkä kestä, ehkä se kestää huomenna tai muutaman päivän päästä. Siihen asti voi tehdä jotain muuta, jota pystyy. Silleen ole selvinnyt ja selviän edelleen.
Ei sitä aina jaksakkaan. Ulkopuolisille voi näyttää siltä että ei mua mikään vaivaa.
On kaikenlaisia vaivoja riesana, yritä siinä sitten hymyillä ja olla aina iloinen.
Sisäisesti huudan kivusta ja särystä.
Onneks kotona saan olla oma itseni.
Teen niitä askareita mitä pystyn, välillä kivut vie voiton, no onneksi on päivä uusi myös seuraava päivä.
Vierailija kirjoitti:
Katsomalla eteenpäin, askel kerrallaan, jos ei tänään selkä kestä, ehkä se kestää huomenna tai muutaman päivän päästä. Siihen asti voi tehdä jotain muuta, jota pystyy. Silleen ole selvinnyt ja selviän edelleen.
Pahinta tässä on se, että mitään ei voi suunnitella etukäteen, kun ei välttämättä tule moneen viikkoon yhtään hyvää päivää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä aina jaksakkaan. Ulkopuolisille voi näyttää siltä että ei mua mikään vaivaa.
On kaikenlaisia vaivoja riesana, yritä siinä sitten hymyillä ja olla aina iloinen.
Sisäisesti huudan kivusta ja särystä.
Onneks kotona saan olla oma itseni.
Teen niitä askareita mitä pystyn, välillä kivut vie voiton, no onneksi on päivä uusi myös seuraava päivä.
Ei minunkaan läheiset ymmärrä kuinka kipeä mä olen, kun kukaan ei ole näkemässä niitä mun huonoja hetkiä. Parempina päivinä sitten hammasta purren menen auttamaan muita, jos he ovat avun tarpeessa.
Ap
Ylipainosta tulee paljon terveysongelmia.
Paistaa se päivä risukasaankin, yllättävän paljon saa aikaan kun ei ota stressiä. Olen sopeutunut että en turhaan ole tk eläkkeellä.
Vertaistukea?