Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakanoiden vaihtaminen ja pettämisepäily

Vierailija
08.02.2020 |

Mies oli muutama viikko sitten reissussa ja olin sillä aikaa siivonnut ja vaihtanut lakanat. Sanoi, että lakanoiden vaihtaminen on aika epäilyttävää. Tuli paha mieli. Olin 10 v lapsen kanssa kahdestaan kotona. Kuvitteli siis, että toisin tosta vain jonkun vieraan ukon tänne bunkkaamaan ja oisin lahjonut lapsen olemaan asiasta hiljaa? Onko tällainen normaalia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos on sohaissut jotain birgittaa reissullansa.

Vierailija
22/25 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonki ihmetelly tutustumisvaiheessa miksi mies ei koskaan vaihda lakanoita kotonaan =D =D =D. Johtuu siis siitä kun ei ollut pettänyt minua. Hieno juttu tietysti!

Nyt 10 vuoden yhteiselon jälkeen mies kerran vaihtoi lakanat. Olin kylläkin ollut kotona että ainakaan noissa lakanoissa ei oltu petetty ketään, vaan tulkitsen että tämä on se frekvenssi millä lakanat vaihdetaan sitten ilman pettämistä.

Miehen käsikirja: Vaihda lakanat 10 vuoden välein tai aina kun petetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ei vaihda lakanoita ikinä koskaan milloinkaan omatoimisesti eikä käskettynä, niin sitten voisi epäillä jotain, mutta että normaalilla vaihtovälillä vaihtaminen olisi outoa, niin huhhuh.

Vierailija
24/25 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh,huh.Mieshän paljasti ittensä........On aivan normaalia,että aluslakanat pussilakanat ja tyyntliinat vaihdetaan ja pestään VIIKOITTAIN.

Kuukausittain vaihdetaan meillä. Säästyy luontoa ja pesuainetta. J

Vierailija
25/25 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa työtä vaihtaa viikoittain lakanoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan