Kehtaisitko viedä kolme kassillista tyhjiä pulloja kauppaan
Kommentit (58)
No miks ei? Itse parhaimmillaan vienyt 58e.n edestä.
Vierailija kirjoitti:
Missä te oikein säilytätte kotona tuollaista pullovarastoa?!?
:D Kellarissa, pihavarastossa (kesällä ne päätyy sinne, kun ollaan ulkona), ihan vaan kaapissa pussi kerrallaan. Kaapista vien täysinäisen pussin auton peräluukkuun ja joskus sinne muutama kertyy ennen kuin tulee otettua ne kauppaan mukaan.
Olen vienyt kerran 5 jätesäkillistä. Miksi en kehtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole varastohuoneita eikä muutakaan nurkkaa useamman kuin 5-6 pullon säilömiseen.
Vien sunnuntaisin ruokakauppaan sen, mitä viikon aika on kertynyt.
Kun elämänhallinta on kondiksessa, voi ensinnäkin viedä pullot kauppaan ja vieläpä joka viikko, kun säilömistilaa ei ole.
Vai on ahtaasti asuminen oikein hyvää elämänhallintaa. Selvä.
Edelleen epäselvää miksi sitä pitäisi hävetä.
Kyllä niitä pari kassillista pitää olla ennenkuin viitsii viedä. Kotona ne pullokassit lojuu sitten keittiössä tai viereisessä huoneessa. Ärsyttäähän se kun lojuvat, mutta silti näin. Ja suurempi ongelma on kuitenkin esim. lajiteltavat muoviroskat kun eivät meinaa mihinkään mahtua.
Joo kyllä, mutta meillä ne ovat vaan ihan vesi- ja limsapulloja.
Kyllä, yleensä odotan että ainakin sen verran kertyy, ennen kuin otan asiaksi. Ovat limsapulloja, että helpottaa sitäkin osin kehtaamista.
Miksi en kehtaisi? Jos vie vaikka 1,5 l pulloja kauppaan, ei yhteen kassiin niitä edes kovin monta mahdu. Pakko ottaakin useampi.
Herran tähden, miten kehtasit edes kysyä moista? En kehtaisi missään nimessä. Heitänkin tyhjät kaljatölkit aina metsään tai Saimaaseen, eikä tarvitse hävetä.
Olen vienyt 16 kassillista. Siivottiin appivanhempien kellari.
Kehtaan, minua ei hävetä mikään. Lapsena veimme isän juomat kaljapullot pulkalla kauppaan (puolen vuoden pullot). Ensin kauppias ei uskonut, että meillä on pulloja niin paljon. Sitten ihmetteli, että oliko isotkin juhlat viikonloppuna ja juhlitaanko useinkin..,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole varastohuoneita eikä muutakaan nurkkaa useamman kuin 5-6 pullon säilömiseen.
Kun elämänhallinta on kondiksessa, voi ensinnäkin viedä pullot kauppaan ja vieläpä joka viikko, kun säilömistilaa ei ole.
Vai on ahtaasti asuminen oikein hyvää elämänhallintaa. Selvä.
Siisteys on. Se ei ole, että täyttää huoneen toisensa jälkeen roskalla.
Naapurit ihmettelee, kun meillä kassit kolisee, kun lapsen kanssa suunnataan kauppaan pullonviennille. Äidille maistuu olut.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan, minua ei hävetä mikään. Lapsena veimme isän juomat kaljapullot pulkalla kauppaan (puolen vuoden pullot). Ensin kauppias ei uskonut, että meillä on pulloja niin paljon. Sitten ihmetteli, että oliko isotkin juhlat viikonloppuna ja juhlitaanko useinkin..,
Eipä voi isäukkoasi puliukoksi kehua. Eihän yhteen pulkkaan mahdu kuin maksimissaan kahden päivän hylsyt.
Oletteko tosissanne te jotka edes mietitte tätä? Meillä tyhjät pullot viedään varaston nurkassa olevaan jätesäkkiin. Ja luonnollisesti pullot palautetaan kun säkki alkaa olla täynnä. Ja lähinnä miehen kaljapulloja sinne kertyy, itse ei juuri juo alkoholia/ limsoja. En ole ymmärtänyt hävetä!
Tohon lähipikkukauppaan en kehtaa, kun se kone täyttyy nopeasti ja niitä koneita on vaan 1.
Muualle kehtaan.
Poika sai kerran Hiacellisen tyhjiä pulloja. En muista Veiko ne kerralla kauppaan. Sai niistä liki 200 euroa. En usko et hävetti.