Onko sullakin sellainen olemus, että pelkkä sun olemassaolo saa ihmiset
vihastumaan. En tiedä onko mulla jokin resting bitch face vai mikä mutta useamman kerran on ihmiset vihastuneet jostain ihmeen syystä. Olin kerran työhön liittyvässä tilaisuudessa jossa osallistujia oli ympäri Suomen ja illalla olimme porukalla syömässä ja täysin vieras nainen alkoi provosoitumaan täysin ilman syytä kaikesta mitä sanoin enkä edes puhunut paljon. Puheenaiheet oli työhön liittyvää asiafaktaa. Ajattelin jo että kaataa kohta pöydän ja eräs kanssaistujakin jo reagoi tuon naisen aggressiivisuuteen. Lopulta vain istuin ja hymyilin ja se tuntui vain provosoivan enemmän.
Näitä tapauksia on enemmänkin ja ihmettelen mikä on se juttu. Lapset ja eläimet pitävät minusta, mutta jokin triggeröi aikuisia ihmisiä.
Kommentit (15)
Sitten olen huomannut että hullut narsistit ja psykopaatit hakeutuvat seuraani ja myös niin sanotut ressukat. Ressukat oikein liimautuvat seuraani jos on jokin tilaisuus. Normaalit ihmiset eivät edes näe minua.
Ap
Muhun naiset ihastuu jotenkin helposti, mutta pitkässä suhteessa alkavat vihaamaan mua sairaalloisesti. En ole koskaan edes itse halunnut parisuhteeseen.
Jopa mieheni on huomannut tämän eli ei ole omaa kuvitelmaani.
Ap
Olen kuule miettinyt samaa, mulla on tosi vttumainen katse ilmeisesti mikä triggeröi. Olen oikeasti aika kiltti ihminen. Minua ei lähestytä yleensä. Tuo resting Birch face on kyllä paha. No, näytän myös ikäistäni liian nuorelta. Luultiin joskus vahingossa 15-vuotiaaksi vaikka olen likemmäs 30. Se varmaan on minulla syynä miksi aikuiset suhtautuu aika nuivasti, etenkin naiset.
Sama juttu, kateutta.
Älä provosoi mutta ole rohkeasti itsevarma äläkä uhriudu vaan ole vain normaalisti asiallinen. Ole ylpeä itsestäsi mutta älä anna nousta hattuun.
Kun toimii oikein, on varmimmin turvassa.
Pelko on terveempää kuin uhmaaminen eli tilannetajua ehdottomasti.
Ehkä olet nepsy? Olet jollain tavalla erilainen kuin muut ja he vaistoavat sen?
Vierailija kirjoitti:
Sitten olen huomannut että hullut narsistit ja psykopaatit hakeutuvat seuraani ja myös niin sanotut ressukat. Ressukat oikein liimautuvat seuraani jos on jokin tilaisuus. Normaalit ihmiset eivät edes näe minua.
Ap
Tuttua tämäkin, voi olla turvallisuuden hakua, huomionhakua, provosoivaa yritystä, yritystä selvittää jotakin sinusta, jotkut pitävät tyhmänä tai helppona manipulointi- ja kiusantekokohteena. Kannattaa olla vain asiallisen ystävällinen kaikille mutta pitää itsestään huolta.
Herkkyys näkyy silmuitä ja saa sadistit heräämään
Rikolliset tunnistavat heti ja kokevat uhaksi itselleen, vaikka en ole heistä vasikoinut ainoatakaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys näkyy silmuitä ja saa sadistit heräämään
Kyllä eikä aina niin hyvällä.
Olen itse lievästi autistinen ja minusta ei ole koskaan pidetty :/ lisäksi resting bitch face
Etwnkin miehet kohtelevat kylmästi
Vierailija kirjoitti:
Rikolliset tunnistavat heti ja kokevat uhaksi itselleen, vaikka en ole heistä vasikoinut ainoatakaan koskaan.
Rehellisyys saattaa olla joillekin uhkaavaa. Saattavat lähestyä ja tarkastella millainen ihminen olet. Älä puutu muiden asioihin ja pyri välttämään arvostelua.
Sosiaalisten pelien pelaajat vttuuntuu helposti, kun osaan ohittaa heidän alaspäinpainamiset hyvin. Normaalien ihmisten mielestä olen mukava ja "minun seurassani on helppo olla". Lapset ja eläimet tykkää minusta, heidän kanssaan tulen myös toimeen hyvin.
Ei yleisesti mutta psykopaattinarsistit kyllä. Siihen häiriöön kuuluu kärsimättömyys ja vihaisuus.
Woke plus muut hömpötyspsykoosit ovat nykyään yleistä.