Naiset, kelpaako teille konetekniikan insinööri?
Kommentit (49)
En valitse miestä ammatin perusteella. Ei edes kiinnosta mitä kukakin tekee työkseen.
Ei, ihan siksi, että jokainen tuntemani insinööri on sosiaalisesti täysin kyvytön. Anteeksi.
Mä olen konetekniikan insinööri ja nainen!
Jostain syystä miehet usein kavahtaa kun kerron koulutuksen 🤔
Varakas kyllä, mutta en koskaan kerro sitä ettei tarvi miettiä gold diggereitä. Olkoon se kiva yllätys kun sen oikean löydän, joka kiinnostuu minusta, eikä pankkitilistä.
Kaksi koneteekkaria olen kokeillut hyvillä tuloksilla, toinen jäi matkaan ja kolmatta vuosikymmentä mennään. <3
Mitä ihmeen väliä sillä on mikä ammatti on? Ei kai miehetkään naisiin rakastu sen perusteella että onko se Pirkkko cittarin kassalla tai henkkamaukalla, vai vaikka kunnan virastossa?
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, kone- ja tuotantotekniikka. Mä olen tavannut mieheni - yllätys yllätys - koulussa.
Tottakai! Jos olet muutenkin kelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
No mulle kyl kelpaisit sun koulutuksen puolesta
Vierailija kirjoitti:
No näin naisenakin kavahdan.
Insinöörihän ois ihana ammattinsa puolesta, jos muutenkin olisi mukava ihminen ja ok näköinen.
Vierailija kirjoitti:
En valitse miestä ammatin perusteella. Ei edes kiinnosta mitä kukakin tekee työkseen.
Entä, jos ei tee mitään?
Pitäisi olla sähkötekniikan insinööri.
Mä olen Työteknikko.
Nykyään jo reilusti päälle viiskymmppinen mutta ikään ei ole tarvinnu olla iliman jonkunaista akkaa. Aina on joku patja ollu, olen nätisti niille aina puhellu rakkauvesta niin olen pilsaaki hyvin saanunna...ja siivous palveluja ym. akkain hommia.
Monelle kelpaa. AMK tai DI, jos on töissä muualla , kuin suunnittelutoimistoissa, eli
vientibisneksessä, niin vetää kaiketi yli 6 000 € liksaa kuussa.
Sellainen siippa on monelle Tehyn muijalle juuri se unelmien Prinssi
Seksiä insinöörin kanssa, just joo.
Ei kelpaa kuin koko universumin presidentti. Sitten, kun sellainen joskus vuonna 1539864 valitaan.