Naiset, kelpaako teille konetekniikan insinööri?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitse miestä ammatin perusteella. Ei edes kiinnosta mitä kukakin tekee työkseen.
Entä, jos ei tee mitään?
Ei haittaa, kun en itsekään tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitse miestä ammatin perusteella. Ei edes kiinnosta mitä kukakin tekee työkseen.
Entä, jos ei tee mitään?
No en ala elättämään kyllä mitään sossupummejakaan. Kunhan pärjää taloudellisesti rahoillaan, se riittää tulotasoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos ei tee mitään?
No en ala elättämään kyllä mitään sossupummejakaan. Kunhan pärjää taloudellisesti rahoillaan, se riittää tulotasoksi.
Oletko sinä se, jota alunperin lainasin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos ei tee mitään?
Oletko sinä se, jota alunperin lainasin? 🤔
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos ei tee mitään?
Mene kokeilemaan käykö flaksi Ruotsissa. Siellä uutisten mukaan etsitään korkeasti koulutettuja sinkkuja miehiä. Suomalaisella miehelläkin saattaa onnistaa, jos olet sivistynyt ja työssäkäyvä korkeakoululainen 😘
Vierailija kirjoitti:
Mä olen konetekniikan insinööri ja nainen!
Jostain syystä miehet usein kavahtaa kun kerron koulutuksen 🤔
Mä oon kans naisinssinä miettiny et liittyiskö siihen, että miehet kokee uhkana miesvaltaisen työpaikan naisella. Samoin kuin sen, jos naisella on paljon miespuolisia kavereita. Eli ei sit mielellään tutustu ollenkaan?
jaa1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet usein kavahtaa kun kerron koulutuksen 🤔Mä oon kans naisinssinä miettiny et liittyiskö siihen, että miehet kokee uhkana miesvaltaisen työpaikan naisella. Samoin kuin sen, jos naisella on paljon miespuolisia kavereita. Eli ei sit mielellään tutustu ollenkaan?
Se on epänaisellista sori vaan. Kiinnostaisi myös kuulla miksi tunnut kokevan suoranaista pakottavaa tarvetta voida "soluttautua" miesten joukkoon, ikäänkuin olemaan yksi heistä? ja samaan aikaan saamaan heidän hyväksyntänsä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut joskus jopa naispuolisen kone-inssinkin muutamassa palaverissa vaiherikkaan
työurani aikana
Järkytyksen jälkeen palsu onkin kulunut miettiessä seuraavaa probleemaa:
- Miltäköhän tuokin kälättäjä näyttäisi ns. muna suussa?
Olen nainen niin en ymmärrä miesten rivoa läppää, niin voisitko vääntää rautalangasta mitä tuolla tarkoitit? Sitäkö että koska on nainen, niin ajatus harhailee? vai että loppuisikohan kälätys jos tunkis sii**imen suuhun? vai??
jaa1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä miehet usein kavahtaa kun kerron koulutuksen 🤔Mä oon kans naisinssinä miettiny et liittyiskö siihen, että miehet kokee uhkana miesvaltaisen työpaikan naisella. Samoin kuin sen, jos naisella on paljon miespuolisia kavereita. Eli ei sit mielellään tutustu ollenkaan?
Moni mies ei ilmeisesti välitä kaveerata naisen kanssa. Tai vierastavat ajatusta, pitävät naisia hankalina jne. tai ettei vain ole kauheasti yhteistä eikä välttämättä halutakaan tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako tekoälyteknologian DI?
Ehkä...mut mielummin joku muu insinööri. Perinteisempi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh pääaineena on tietotekniikka, tuo tekoäly tulee maisterivaiheessa kun erikoistutaan. Kuulostaako hieman paremmalta :) ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh pääaineena on tietotekniikka, tuo tekoäly tulee maisterivaiheessa kun erikoistutaan. Kuulostaako hieman paremmalta :) ?
Kyllä juu :) Mutta loppu riippuukin sitten enemmän persoonasta jne. Etkai ole Star Wars fani?
Entä voisko insinööri kiinnostua naisesta joka ei ilmeisesti ole kovin älykäs :( ?
Kuulut olletikin johonkin olutklubiin ja eri konjakkimautkin tunnistat ihan vaan harrastuneisuuden vuoksi?
Konetekniikan insinööri kelpaa, mutta sinä et kun vaikutat parin kommenttisi perusteella urpolta.
Ingengör