Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorry, kun en ole vastaillut sinulle <3

Vierailija
07.02.2020 |

Töissä on ollut niin inhottava tilanne meneillään, on mennyt kaikki energia siinä. Anteeksi, tyttöseni. Tai taidat kyllä olla jo nainen. ;) Lupaan nyt jatkossa, että kuulet minusta aktiivisemmin, vaikka joka päivä. Naiseni. Naiselleni. Tahtoisin olla nytkin vieressäsi, ottaa sut kainalooni ja nukahtaa sun viereen, lämpimään. <3 Nähdäänkö joku päivä tässä näin?! Miss you already! My dear! <3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...???

Vierailija
2/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on, mitä, 19 v?

Lue ahkerasti pääsykokeisiin tänä keväänä, että ei mene toista vuotta siellä äsmarketin kassalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oksennushymiö*

Vierailija
4/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot hassu nallekarhu.

Itse en kyllä koskaan laittaisi tuollaisia viestejä naiselle.

Hävettäisi tosi paljon olla noin nallekarhu ja hellä. Taidat olla sellainen romanttinen?

Minä olen enemän sellainen että menen ronkkimaan autoa tai puuhastelemaan jonnekin. Sitten itkeskelen vähän ja katselen kusen käpyjä.

Pihkaisia kyyneliä. Riidellään vaimon kanssa ylitöistä. En voi olla tekemättä töitä.

Huudetaan ja ainakin minä näyttelen tuohtunutta, että pääsen taas ronkkimaan autoa ja puuhastelemaan jonnekin.

Sitten itkeskelen ja tiedät kyllä mitä.

Kyllähän minäkin olen romanttinen nallekarhu farkkuhaalareissa.

Se parta ei enää ole, koska välissä oli parraton muoti, mutta kyllä se henkisesti on taustalla kuten seiskarina oli.

Lähden kohta tallilta tupaan kohti. Pitää avata hiljaa ovi kun eukko on varmasti vielä vihainen.

Eiköhän yrittäjäkin ole ansainnut perjantaipullonsa?

Tai no, toisenkin.

Vierailija
5/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut ihana hei kun kaikesta huolimatta otit yhteyttä. <3

Vierailija
6/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää sanoo sorry? 60v mies?

Vierailija
7/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry very rugiver sanottiin ainakin seiskarina kun olin nuori?

Rugiver.

Vierailija
8/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) vai niin. Kiitos. ihan tässä punastuin ihanista sanoistasi* No.... Älä huoli muru. Kyllä sinä tiedät että minä jos joku ymmärrän. En minä ole siitä loukkaantunut että sinä teet työtäsi. Nähdään vain. I"m available to you anytime.

Vierailija
9/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut kato kun jätät kerran niin jätät myös toisen kerran eli muijan ei kannata uskoa sun aikaas.

Tosirakkaus ei jää töiden varjoon mut eiköhän se nainen ole typerys kuten naiset yleensä niin uskoo valheet aina uudelleen, samatkin.

Vierailija
10/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tais viesti mennä väärään paikkaan!

Vierailija
11/11 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut kato kun jätät kerran niin jätät myös toisen kerran eli muijan ei kannata uskoa sun aikaas.

Tosirakkaus ei jää töiden varjoon mut eiköhän se nainen ole typerys kuten naiset yleensä niin uskoo valheet aina uudelleen, samatkin.

Naisten välisessä rakkaudessa ei päde hetero suhteiden kiemurat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi