Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työkaverin mielestä olen "hullu akka"

Vierailija
07.02.2020 |

Mieheni on aloittanut uudessa työpaikassa ja hän on tutustunut siellä yhteen mieheen. Tämä työkaveri kävi meillä tänään ja julisti minun olevan hullu akka ja mieheni pitäisi pistää minut kuriin.

Kaveri kävi vessassa ja jonkin aikaa sen jälkeen olin itse menossa. Huomasin kuitenkin, että pöntön edessä ja renkaan alla (joka tietysti oli jätetty ylös, joten huomasin) oli k*sitippoja.

Menin takaisin olohuoneeseen ja käskin kaverin mennä siivoamaan jälkensä. Miehellä kesti hyvän aikaa tajuta, että ihan oikeasti saa mennä siivoamaan jälkensä, jos k*see lattioille. Hän kyllä siivosi jälkensä, mutta lähti sen jälkeen ja käski mieheni laittaa "tuo hullu akka kuriin". En oikeasti tiennyt että näitä miehiä on oikeasti olemassa, luulin että ovat urbaanilegenda. Oma mieheni ei koskaan ole jättänyt tippoja vessaan, eikä edes kaksi teini-ikäistä poikaani.

Onko muka oikeasti niin, että voit k*sta vieraassa paikassa lattialle ja ihmetellä ja haukkua emännän, kun käskee siivota jälkensä? En vain käsitä, miten tuo voi jonkun mielestä olla ok? Se nyt vain on niin, että täällä tarpeet tehdään pönttöön eikä muualle ja piste.

Kiehuttaa niin paljon kyllä tuollainen urpo, kertokaa onko teille käynyt jotain vastaavaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on aloittanut uudessa työpaikassa ja hän on tutustunut siellä yhteen mieheen. Tämä työkaveri kävi meillä tänään ja julisti minun olevan hullu akka ja mieheni pitäisi pistää minut kuriin.

Kaveri kävi vessassa ja jonkin aikaa sen jälkeen olin itse menossa. Huomasin kuitenkin, että pöntön edessä ja renkaan alla (joka tietysti oli jätetty ylös, joten huomasin) oli k*sitippoja.

Menin takaisin olohuoneeseen ja käskin kaverin mennä siivoamaan jälkensä. Miehellä kesti hyvän aikaa tajuta, että ihan oikeasti saa mennä siivoamaan jälkensä, jos k*see lattioille. Hän kyllä siivosi jälkensä, mutta lähti sen jälkeen ja käski mieheni laittaa "tuo hullu akka kuriin". En oikeasti tiennyt että näitä miehiä on oikeasti olemassa, luulin että ovat urbaanilegenda. Oma mieheni ei koskaan ole jättänyt tippoja vessaan, eikä edes kaksi teini-ikäistä poikaani.

Onko muka oikeasti niin, että voit k*sta vieraassa paikassa lattialle ja ihmetellä ja haukkua emännän, kun käskee siivota jälkensä? En vain käsitä, miten tuo voi jonkun mielestä olla ok? Se nyt vain on niin, että täällä tarpeet tehdään pönttöön eikä muualle ja piste.

Kiehuttaa niin paljon kyllä tuollainen urpo, kertokaa onko teille käynyt jotain vastaavaa?

Trollit lankee aina siihen, että pitää yksinkertaisesta asiasta kirjoittaa pitkä ja sekava juttu vaikka riittäisin pari kolme lausetta. Luulevat, että se on vakuuttavampi vaikka se on juurikin toisin päin. 

Tällaisia naisia oikeasti on, enemmän kuin uskotkaan.

Vierailija
22/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pelastakaa pikku prinsessa julmalta vihapissaajalta!

Sinunko mielestäsi on ok kuseskella toisten nurkkiin vai? Minä kun luulin että vain eläimet pitää opettaa sisäsiisteiksi.

Ei välttämättä, mutta en pilaisi mieheni työsuhteita hävyttömän lapsellisilla itkupotkuilla

Sinustako on täysin ok tulla työpaikan nimissä sotkemaan ja ehkä jopa tuhoamaan toisten omaisuutta?

Ei, mutta tuollainen irrationaalinen purkaus parista tipasta kyllä kertoo ettei se miehesi työkaveri ihan väärässä sinusta ole. Mitäköhän miehesi mahtaa joutua kestämään?

En ollut ap.

Hengenheimolainen ainakin olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ööh joo ällöhän tuo on, mutta en nyt viittis alkaa tuolla tavalla vierasta siivoamaan paria tippaa. Siivoaisin itse.. kai eri asia jos olisi kunnon lammikko mutta pari tippaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi