Kaveri soittaa myöhään illalla, n. 10-11-aikaan, ja pyytää kuskiksi baarikierrokselle per heti. Lähtisitkö?
Kommentit (35)
En.
Sanoisin että kävin saunassa, pesin tukan, otin lasillisen enkä voi ajaa, ja /tai olen menossa nukkumaan.
Tai vaan ei.
Tai sit vaan en edes vastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti voisin lähteä. Ei mulla muutakaan ole.
Toisinaan kaverit soittelee neljä viiden aikaan, että pääsenkö kuskaamaan. Ok, olen tulossa.
Joko olet sarkastinen tai pahasti läheisriippuvainen.
En ole. Kyllä maailma on sairas, jos ystäviään ei saisi jelpata toisinaan.
Vuorotyöläisenä en näe tuota aikaakaan mitenkään myöhäisenä. Vapailla, jos en ole reissussa, niin pelaan ja möllötän kotona, joudan mainiosti välillä piipahtamaan kavereita kuskaamassa.
Kerta se olisi ensimmäinenkin, joten saattaisin lähteä.
Onneksi on parempia kavereita. Örvelölle painaisin punaisesta.
En. Ei minulla ole autoakaan, mutta vaikka olisi, en missään nimessä suostuisi moiseen. Rauhalliset illat kotona ovat mukavia, en vaihtaisi sitä tuollaiseen, vaikka maksettaisiin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan kaverit soittelee neljä viiden aikaan, että pääsenkö kuskaamaan. Ok, olen tulossa.
Vuorotyöläisenä en näe tuota aikaakaan mitenkään myöhäisenä. Vapailla, jos en ole reissussa, niin pelaan ja möllötän kotona, joudan mainiosti välillä piipahtamaan kavereita kuskaamassa.
Miksi ne "kaverit" eivät ole kutsuneet sua mukaan juhlimaan mutta kelpaat kuskiksi? Mieti sitä seuraavan kerran, kun kysytään.
Aika tylyjä olette jos ette lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne "kaverit" eivät ole kutsuneet sua mukaan juhlimaan mutta kelpaat kuskiksi? Mieti sitä seuraavan kerran, kun kysytään.
Miksei olisi kutsuneet? Mä en aina lähde, kun en itse dokaa. Toisinaan haluan viettää vapaani omassa rauhassa, kun duuni on kuitenkin yleensä siellä, missä muut bilettävät ja se meteli/kakofonia. Välillä on kavereita kiva nähdä, joten tuossahan sitä sitten pikkasen näkee.
Kauheesti olettelette. :D Niin ja kaveritkaan ei ole niin ryyppynaisia, mutta tykkäävät bailata. Kukaan ei oksentele ja ördää.
En lähtisi. Olisin jo menossa nukkumaan tuohon aikaan yöpuku päällä. En todellakaan lähtisi ajamaan väsyneenä.
Nuorena olisi ollut OK.
Toki tuli surkeita keikkoja silloinkin.
Kaveri oli tarjonnut minut kuskiksi kaverilleen kaverin autolla ja sain pelkkää vittuilua palkakseni.
Nyt keski-iässä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Jos otat, ota taksi! Sanoisin...
Ei ole kaveria mutta vaikka olisi niin en kyllä lähtisi.
En todellakaan YÖLLÄ lähe minnekään. Yöllä nukutaan, olkoon vaikka kuinka kiva kaveri ni käyttäköön taksia jos on niin himo kännäämään. Olen kai tylsä ihminen mutta olen viihteellä juoksuni juossut eikä nykyään kiinnosta/innosta yhtään baareissa käymiset.
Onneksi tuollaisia luusereita ei ole tuttavapiirissä.