Koukussa kommentteihin: inhoan uutisia ja artikkeleita, joissa ei ole kommenttikenttää
Se menee näin: 1. Selaan uutisia ja pysähdyn mielenkiintoiseen artikkeliin 2. Klikkaan auki 3. Skrollaan artikkelin loppuun 4. Huomaan, ettei ole kommenttimahdollisuutta 5. Suljen artikkelin lukematta.
Olisin lukenut, jos siinä olisi ollut kommenttikenttä, vaikka tyhjä sellainen (jos uutinen/artikkeli on vasta julkaistu tai tuore).
En tykkää lukea uutisia tai artikkeleita, jos niihin ei voi kommentoida, koska jos juttu on oikeasti mielenkiintoinen, saatan palata siihen useita kertoja pitkin päivää nähdäkseni mitä ihmiset ovat siitä mieltä. En oikeastaan ikinä kommentoi itse mitään, mutta tykkään käydä lukemassa ihmisten mielipiteitä ja välillä jopa annan ääneni (hesarissa ”hyvin argumentoitu”), jos joku sanoo sen mitä ajattelen. Saan kiksejä siitä, että näen jonkun muun kirjoittaneen mun mielipiteen, koska en itse osaisi välttämättä pukea sanoiksi sen. Saan myös kiksejä siitä, kun ihmiset jaksaa kyseenalaistaa urpoja mielipiteitä. Kommentit ja niissä syntyvät keskustelut on parasta uutisissa. Inhoan sitä, kun esim. Hesarissa on juttuja, tosi mielenkiintoisia sellaisia, joihin ei laiteta kommenttiosiota. Ihan typerää. Jätän usein lukematta näennäisesti mielenkiintoisia juttuja, koska menee maku jos ei ole edes mahdollisuutta kommentoida (muilla, itse en kommentoi :D).
Kommentit (2)
Kommentit on aina ihan parhaita. Sama syy, miksi roikun AV:lla.
Heh, sama juttu täällä :)