Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyys tuntuu pahimmalta perjantaisin

Vierailija
07.02.2020 |

Kaikki lähtevät ajoissa töistä liukumaan viikonlopunviettoon, kukin perheen, kavereiden, poika- tai tyttöystäviensä kanssa. Iloisesti kyselevät muilta viikonloppusuunnitelmia. Mua rupeaa itkettämään joka perjantai-iltapäivä.

Tulin kotiin, jossa ei ole ketään odottamassa minua, otin karkkipussin ja hautauduin peiton alle. Tekisi mieli hautautua maan alle, pois kaikkien silmistä.

N26

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa on mustaa hiekkaa- sarjan eka kausi katsottavissa ja maanantaina tulee 2.kausi. Tämä siis vinkiksi jos kaipaa katsottavaa joka ei ole mitenkään erityisen railakasta. Samoin siellä on ruotsalaisen ohuella langalla-sarjan 2. ja 3.kausi sekä sunnuntaina sinne tulee murha sandhamnissa-sarjan uusimman kauden ainakin eka jakso. Siitäkin on nyt se edellinen 9.kausi siellä.

Vierailija
42/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä suurinta älämölöä tulevista tekemisistään pitää aina ne joilla sitä tekemistä ja kavereita joko on tai ainakin ne haluaa pitää sellaista imagoa yllä, että ovat kovasti suosittuja.

Tämä sama sakki sitten jatustaa tekemisiään alkuviikon ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patterilämmitys auttaisi hieman. Moni elää kylmässä asunnossa ja sinkkuna. Marraskuu voi olla aika harmaa ja muut kuut.

Itse haaveilen takasta tai kakluunista. Jotenkin sellaisen lämpö tulisi tarpeeseen etenkin kun ei ole edes saunaa. Eikä sitä toisen ihmisen läheisyyttäkään.

Lisäksi palavan puun rätinä on joten meditatiivista.

Vierailija
44/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just mietin, lähtisinkö käymään paikallisessa yhdellä oluella vai alkaisinko imuroimaan. Taidan käydä paikallisessa. 

Oletko mies vai nainen? Minä en ole koskaan oppinut käymään yksin baarissa. Tunnen oloni hölmöksi. Olen introvertti eniä osaa ottaa "oikealla tavalla" kontaktia tuntemattomiin tuommoisessa ympäristössä.

En ole juurikaan käynyt baareissa nuoruusvuosien jälkeen edes seurassa. Miehelle yhdet baarioluet kuulostaa jotenkin helpommalta. Tuskin häntä tuijotetaan, tai itse ajattelee niin.

Minä olen introversioon enemmän kallellaan oleva ambivertti nainen. Olen koko aikuisikäni saattanut käydä baarissa yksin. Kukaan ei katso omituisesti, tuskin suurin osa edes huomaa, että olet yksin. Ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, lähestyvät helpommin kuin silloin jos olisi seur

Huomasin kun kävin ekaa (ja samalla vikaa) kertaa tuossa lähimmässä paikallisessa muuttoni jälkeen. Ensin sain osakseni aivan käsittämätöntä tuijotusta ja osin sellaista, että jos katse voisi t**paa niin en tätäkään olisi kirjoittamassa ja lopulta sitten sain seuraakin kun tultiin oikein erikseen kertomaan kaikkien baarissa olevien miesten olevan varattuja.

Vierailija
45/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys on hirveää kun juuri mitään ei edes halua tehdä sen vuoksi, vaikka aikaa olisikin. En halua mennä mihinkään tapahtumiin enkä mihinkään paikkoihin missä ihmiset viettää aikaa tai ylipäätään tehdä mitään mikä on kivempaa jonkun kans. Jäljelle ei jää paljoa tekemistä. Lenkillä voi käydä ja hoitaa pakolliset asiat ja inhota tilannettaan.

Vierailija
46/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte paremmin jos katsoisitte itsenne ulkopuolelle ja yrittäisitte auttaa siinä missä voitte. 

Vierailija
47/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja olen hoitanut yksinäisyysongelman juopottelemalla. Kun on kännissä, ei yksinäisyys tunnu lainkaan niin pahalta.

Mä hoidin myös vuosia samalla lääkkeellä, mutta ei se auttanut pidemmän päälle. Olen edelleen yksinäinen eikä enää tee mieli olla ikinä kännissä.