Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyys tuntuu pahimmalta perjantaisin

Vierailija
07.02.2020 |

Kaikki lähtevät ajoissa töistä liukumaan viikonlopunviettoon, kukin perheen, kavereiden, poika- tai tyttöystäviensä kanssa. Iloisesti kyselevät muilta viikonloppusuunnitelmia. Mua rupeaa itkettämään joka perjantai-iltapäivä.

Tulin kotiin, jossa ei ole ketään odottamassa minua, otin karkkipussin ja hautauduin peiton alle. Tekisi mieli hautautua maan alle, pois kaikkien silmistä.

N26

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä just mietin, lähtisinkö käymään paikallisessa yhdellä oluella vai alkaisinko imuroimaan. Taidan käydä paikallisessa. 

Oletko mies vai nainen? Minä en ole koskaan oppinut käymään yksin baarissa. Tunnen oloni hölmöksi. Olen introvertti eniä osaa ottaa "oikealla tavalla" kontaktia tuntemattomiin tuommoisessa ympäristössä.

En ole juurikaan käynyt baareissa nuoruusvuosien jälkeen edes seurassa. Miehelle yhdet baarioluet kuulostaa jotenkin helpommalta. Tuskin häntä tuijotetaan, tai itse ajattelee niin.

Minä olen introversioon enemmän kallellaan oleva ambivertti nainen. Olen koko aikuisikäni saattanut käydä baarissa yksin. Kukaan ei katso omituisesti, tuskin suurin osa edes huomaa, että olet yksin. Ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, lähestyvät helpommin kuin silloin jos olisi seurueessa.

Vierailija
22/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkatkaa kiltit mulle jotain viihdyttävää katsottavaa vaik Areenasta! Jotain K12 tasolle sopivaa mukavaa ajankulua.

Netflixiä tms maksullista palvelua ei ole. Kiitos!

t. yksin yksinäinen

Jos et eilen kattonu telkusta" tanssii susien kanssa" niin kannattaa tsekkaa. Areenasta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi vinkkiä, Areenassa on se Sanditon-sarja.

Jos kuulut Tiekkö-kirjastojen piiriin, on viddla elokuvien katselemiseksi (free). Muillakin kirjastoilla varmaan omat kanavat.

Katon Areenasta Siskonpedin vanhoja sketsejä.

Olen miettinyt, mikä pointti on omalla yksinäisyydellä. Muutin myös ja ystävät jäivät. Status laski (kai ystävien mielestä) kun muutin kaupungista maalle, luovuin työstäni ja olin äitini omaishoitaja.

Ajattelen, että ystävän paikka vapaana...

Vierailija
24/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä avauksessa osui kaikki palaset kohdalleen. - Tosin on jännä aatella, että olsiko se saanut yhtä paljon "yläpeukkua" , jos sen olisi tehnyt mies, eikä nainen. - Vaikka kaiken järjen mukaan tällä ei kai pitäisi olla mitään merkitystä; vai onko?   - Onko yksinäisyys erilaista naisille kuin miehille?

Vierailija
25/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkatkaa kiltit mulle jotain viihdyttävää katsottavaa vaik Areenasta! Jotain K12 tasolle sopivaa mukavaa ajankulua.

t. yksin yksinäinen

Komisario Palmun erehdys

https://elonet.finna.fi/ löytyy paljon vanhoja suomalaisia elokuvia.

Kiitti! 🤗

Mukava auttaa.

Vierailija
26/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just mietin, lähtisinkö käymään paikallisessa yhdellä oluella vai alkaisinko imuroimaan. Taidan käydä paikallisessa. 

Valitsen sitten sen toisen vaihtoehdon. 

Vierailija
27/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä parisuhteessa joka kuollut vuosia sitten. Töiden jälkeen arkena käyn kuntosalilla, ja kotona olen joskus klo 21 jälkeen.

Minua ahdistaa vkon loput, kun täällä pitäisi aika saada kulumaan. Puoliso vain makaa vuoteella tekemättä mitään, ei puhu eikä vastaa kun kysytään.

Odotan nyt jo maanantaita, että pääsen töihin ja juttelemaan ihmisille.

Vierailija
28/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. yksin yksinäinen

Komisario Palmun erehdys

https://elonet.finna.fi/ löytyy paljon vanhoja suomalaisia elokuvia.

Kiitti! 🤗

Mukava auttaa.

👍♥️

Vierailija
29/47 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä parisuhteessa joka kuollut vuosia sitten. Töiden jälkeen arkena käyn kuntosalilla, ja kotona olen joskus klo 21 jälkeen.

Minua ahdistaa vkon loput, kun täällä pitäisi aika saada kulumaan. Puoliso vain makaa vuoteella tekemättä mitään, ei puhu eikä vastaa kun kysytään.

Odotan nyt jo maanantaita, että pääsen töihin ja juttelemaan ihmisille.

Kuulostaa siltä, että se puoliso on avun tarpeessa.

En voisi katsella tuommoista mitään tekemättä. 😳

Vierailija
30/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterilämmitys auttaisi hieman. Moni elää kylmässä asunnossa ja sinkkuna. Marraskuu voi olla aika harmaa ja muut kuut.

Vierailija
31/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentosuukko sinulle nainen. Kyllä se siitä.

Vierailija
32/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taida olla yksinäinen koska olen yksinäinen mutta en "kärsi" siitä vaan jopa nautin yksinäisyydestä. Mutta siis parasta viikonlopuissa on se kun saa olla rauhassa, arkipäivät menee töissä ja siellä näkee kyllä muita. 

Mitä ap meinaa tehdä viikonloppuna? Minä lämmitän saunan, teen hyvää ruokaa, pyykit pitäisi pestä, huomenna siivoan, käyn kirpputorilla ja ehkä käyn kävelemässä metsässä. 

Hyvää viikonloppua kaikille! 

M34

Vierailija
33/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule oikeastaan tunnu millekkään, mutta jouluna ehkä tuntuu vähän.

Mutta siihenkin auttaa se, että sen joulun voi olla humalassa.

Vierailija
34/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka on epäonnistuneita elämässään jäävät yksin ja myös rumat sekä mt ongelmaiset jää yksin. Se on luonnonlaki. 

Vierailija
35/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen voi olla yksinäinen tai ilman miestä...? Kiinnostaisi tietää minkä näköinen ap on. 

Vierailija
36/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyaika on säälimätöntä monessakin suhteessa, ennen käytiin tansseissa, baareissa ja discoissa jne. Nyt pitäisi jonkun ruudun välityksellä löytää kumppani, vaikka eihän sen ruudun kautta välity se totuus ihmisestä.

Jotenkin ystäviä ja kavereitakin tuntuu olevan vaikeampi löytää? Ennen lähdettiin töiden jälkeen  kahville ja shoppailemaan, nythän kaikki vaatteetkin tilataan netistä.Ihan nuorena tavattiin koulun jälkeen ja oleiltiin ulkona, tai kahviloissa, ei tullut kuuloonkaan, että oltaisiin jääty kotiin istuskelemaan, paitsi jos kavereita tuli kylään, juteltiin ja pelailtiin lautapelejä.

Ei ole hyvällä mallilla monenkaan ihmisen asiat ja olisipa joku keino saattaa ihmisiä yhteen, enkä nyt puhu mistään treffeistä.

Vierailija
37/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys on vapautta. Saat tehdä ihan mitä huvittaa, kukaan ei vaadi mitään. Sun ei tarvitse kuunnella ketään, ei mukautua, ei vaivautua. Nauti itsenäisyydestäsi!

Yksinäisyys ja itsenäisyys on kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
38/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies ja olen hoitanut yksinäisyysongelman juopottelemalla. Kun on kännissä, ei yksinäisyys tunnu lainkaan niin pahalta.

Vierailija
39/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies vai nainen? Minä en ole koskaan oppinut käymään yksin baarissa. Tunnen oloni hölmöksi. Olen introvertti eniä osaa ottaa "oikealla tavalla" kontaktia tuntemattomiin tuommoisessa ympäristössä.

En ole juurikaan käynyt baareissa nuoruusvuosien jälkeen edes seurassa. Miehelle yhdet baarioluet kuulostaa jotenkin helpommalta. Tuskin häntä tuijotetaan, tai itse ajattelee niin.

Olen nainen. Menen ravintolaan, tilaan baaritiskiltä oluen, kannan sen jonnekin sopivaan nurkkapäytään ja alan lukea iltapäivälehtiä tai vauvapalstaa kännykällä. Kun lasini on tyhjä, lähden kotiin. 

Noin se menee ja siksi en käykään kuin kesällä kerran-kaksi terassilla ja sielläkin ihan sama lopputulos, mutta kivalla säällä / kauniina iltana on kiva istua sen juoman ajan vaikka yksinkin toisin kuin jonkun kuppilan nurkassa. Kun menee yksin johonkin yökerhoon niin siellä sitten saa yksinään vaeltaa juoma kädessä seisoksimaan johonkin ja siinäpä se. Narikkajonossa saattaa joku ehdottaa, että lähekspanee? mutta muuten ei kukaan ota kontaktia eikä edes huomaa. Ja itse kun yrittää sanoa jollekin esim baaritiskillä jotain niin joku ynähdys ehkä tulee vastaukseksi ja sellainen nokkavartta pitkin luotu silmäys päästä varpaisiin mutta siinäpä se.

Sama olla kotona.

Vierailija
40/47 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä harhaluulo, että kaikki lähtee perheidensä tms. luo. Moni meistä viettää myös ihan tyytyväisenä rauhallisen mukavan yksinoloviikonlopun. Mulle ne ei ole mitenkään yksinäisiä, nautin siitä kun saa vaan olla möllöttää kotona, katsella sarjoja, syödä ja juoda jotain hyvää, lukea kirjoja, ulkoilla, kutoa jne. Muita ihmisiä en tarvi tässä mihinkään.