Nightwish- Noise- Mielipiteitä?
Nigtwishin uusin julkaistu musiikkivideon kera! Mielipiteitä?
Kommentit (87)
Hyvin ottaa kantaa nykymenoon.
Kiteytettynä eläkää myös reealimaailmassa eikä pelkässä somessa.
Paskaa.... Toistoa ja joku voi tunnistaa toisen bändin kappaleen..
Mielestäni video oli vähän nolo ja muka-syvällinen. Biisi nyt ihan ok Nightwishiä
Vierailija kirjoitti:
Paskaa.... Toistoa ja joku voi tunnistaa toisen bändin kappaleen..
Minkä?
Storytime alussa. Tylsä ja liian pitkä.Samaa ränkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Storytime alussa. Tylsä ja liian pitkä.Samaa ränkytystä.
Aaa joo totta. Mä aattelin että puhuit jostain kokonaan eri bändistä
Mielestäni äänimaailmaltaan aika samanlainen kuin edeltävä albumi biisit? voisi pitää eräänlaisena jatkumona,ehkä. Itse pidin kappaleesta, ei mikään tajunnanräjäyttäjä mutta tuttua ja turvallista nightwish musiikkia. Sanoma tässä biisissä on mielestäni nyt se ydin ja tuo musiikkivideo oli mielestäni hyvä, sopivan liioiteltu ja ehkä vähän tönkkö mikä on voinut olla tarkoitus. Ajattelin vain katseoessani videota että onneksi taiteilijat rupeavat puuttumaan tähänkin aiheeseen entistä enemmän. Olen jälleen kerran vakuuttunut Holopaisen sanoittajan ja säveltäjän kyvyistä.Kiitos
Biisistä en tiedä, mutta Punahilkan perseelle täydet viisi tähteä.
Kuka se on? Mä meen sen kanssa naimisiin. Tai ainakin fapitan sen instakuvat. Jompikumpi.
Mielenkiinnolla kuuntelin jonkun matkaa. En edes tiennyt että uutta materiaalia tulossa ei tule niin seurattua. Ei kovin innostanut tuo kappale. Laadukasta ja taitavaa tekemistä tietenkin mutta liian yllätyksetöntä jyystöä. Valitettavasti ensimmäinen ajatelma oli, että tämän olen kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on? Mä meen sen kanssa naimisiin. Tai ainakin fapitan sen instakuvat. Jompikumpi.
Olikohan tämä se Seiskan *t$##isensaatio* Jessika jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, oli! Kiitti!
(avaa Instan ja vetskarin)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ottaa kantaa nykymenoon.
Kiteytettynä eläkää myös reealimaailmassa eikä pelkässä somessa.
Ja videolle laitetaan somepaljastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes, oli! Kiitti!
(avaa Instan ja vetskarin)
Ole hyvä.
Täti 43 v
Tämän bändin vois jo kuopata. Niin tylsää ettei ole edes haukotuksen arvoinen.
Olen pitkäaikainen Nightwish-fani ja ei napannut kuten ei edellinenkään lätty. Tunnepuolella kuollutta musiikkia, joka yrittää olla syvällistä ja älykästä. Tykkään enemmän niistä selkeistä melodiakuluista ja sanoituksista, tarinallisuudesta. Nyt biisi tjntui nimensä mukaisesti vain hälyltä.
Minulle on vähän auki eräs kohta videosta ja pahoitin mieleni eli ensi kerran liityin mielensäpahoittajien kerhoon. Tosin en ole varma tulkitsenko asiaa oikein ja samalla tavalla kuin taiteilija itse.
Tuon Noise-biisin olisi voinut laulaa Anettekin joten mietin vaan että kuinka "tuore" biisi se on, eli milloin rustattu. Toki Floorin äänelle tehty eli hän käyttää sitä monipuolisuuttaan mutta voisin kuvitella että Anettekin olisi laulanut tuon hyvin mutta tietysti "softimmin".
Vierailija kirjoitti:
Minulle on vähän auki eräs kohta videosta ja pahoitin mieleni eli ensi kerran liityin mielensäpahoittajien kerhoon. Tosin en ole varma tulkitsenko asiaa oikein ja samalla tavalla kuin taiteilija itse.
Mikä kohta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kohta?
Eli pilkataanko videolla luonnonsuojelijoita kun siinä on ironiaa ja tiettyjä karikatyyrejä niin pilkataanko siinä myös luonnonsuojelijoita? Tuntui vaan pahalta koska itse olen aidosti luonnonsuojelija myös tekojen kannalta mutta postaan kyllä luonnosta, eläimistä ja linnuista kuvia esim. Faceen. Mutta en itseni takia vaan sen takia että luonto, linnut ja eläimet saisi arvostusta ja positiivista huomiota osakseen ja herättäisi keskustelua siitä että luonto on ainutkertainen jota kannattaa suojella.
Voi olla että tulkitsen tämän väärin, mutta pahoitin vain mieleni mitä ei ole kyllä ennen tapahtunut.
Voidaanko puhua hetki siitä, että Troy Donockley, bändin multi-instrumentalisti, oli videolla vessassa...🤭
T: lanttu
Ei parasta Nightwishia melodian kannalta, mutta biisin sanoma ja etenkin video ovat todella puhuttelevia. Holopainen osaa näköjään tehdä toimivia lyriikoita aiheesta kuin aiheesta. Floorin ääni tulee jotenkin ihan uudella tavalla esille tässä biisissä.