Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (399)

Vierailija
201/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tuli Suomen valtiolle jahdata kuolemansairasta miestä vuosi tolkulla ympäri Eurooppaa!

Oli piikki poliitikoiden lihassa.  En hyväksy nazzi- tai putinistiaatteita - mutta aluksi MV:kin oli vain railakkaan suorasukainen skandaalilehti.

Tuo jahti oli kyllä tekoihin nähden naurettavaa.

Kukaan ei nasupelleä jahdannut missään. Itse lähti evakkoon koska ei ollut riittävän mies vastaamaan teoistaan. Itse palasi kun piti saada sosiaaliturvaa siitä maasta jota oli yrittänyt tuhota.

Syyllistyt juuri rikokseen, vainajan herjaamiseen. Perästä kuuluu.

Vierailija
202/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rip Ilja, jolle ei isänmaan verorahoin maksettu sairaalaruoka kelvannut ;(

Et taida ymmärtää elämästä oikein mitään.

Jos ja kun ihminen on kuolemansairas ja ruokahalu tietenkin todella huono -  ei takuulla ainakaan halua syödä elämänsä viimeisinä hetkinä mautonta mössöä, jos voi kerran syödä parempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tuli Suomen valtiolle jahdata kuolemansairasta miestä vuosi tolkulla ympäri Eurooppaa!

Oli piikki poliitikoiden lihassa.  En hyväksy nazzi- tai putinistiaatteita - mutta aluksi MV:kin oli vain railakkaan suorasukainen skandaalilehti.

Kukaan ei nasupelleä jahdannut missään. Itse lähti evakkoon koska ei ollut riittävän mies vastaamaan teoistaan. Itse palasi kun piti saada sosiaaliturvaa siitä maasta jota oli yrittänyt tuhota.

Ehkä mää oon persu eduskunnassa joten olen immuuni rikoksille.

Vierailija
204/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
205/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mää oon persu eduskunnassa joten olen immuuni rikoksille.

Tää on niin paras!!!! :)))

Vierailija
206/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sai palkkansa, yksi kiusaaja vähemmän. Kaveri ei koko elämänsä aikana sisäistänyt että yhteiskunnassa on säännöt ja niille on tarkoitus.

Vierailija
207/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lopulta ilja ymmärsi mää olen ollut ihan paska enkä ansaitse ruokaa.

Vierailija
208/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lopulta ilja ymmärsi mää olen ollut ihan paska enkä ansaitse ruokaa.

Jankkaa sitä vaan ittelles, niinku tähänkin asti.

Vierailija
209/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sai palkkansa, yksi kiusaaja vähemmän. Kaveri ei koko elämänsä aikana sisäistänyt että yhteiskunnassa on säännöt ja niille on tarkoitus.

Oletko se sama tyyppi joka jatkuvasti haukkui BB Kristiania kiusaajaksi?

Vierailija
210/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin poijjaat, pukukauppaan ja akat kukkien ostoon. 

Vierailija
211/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

herjaaminen on rikosnimikkeenä (saati vainajan herjaaminen) Suomen laista jo vuosia sitten.

Ohis.

Vierailija
212/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin ironista että isänmaallisiksi itseään kutsuvat ylistävät Venäjän kätyriä.

Nyt sitä foliota päähän ylimääräinen kerros: Venäjä hyökkääää!!!!!

Vierailija
213/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

herjaaminen on rikosnimikkeenä (saati vainajan herjaaminen) Suomen laista jo vuosia sitten.

Ohis.

Rikosnimike on poistettu siis Suomen laista jo vuosia sitten. Vainajan herjaamista siellä on tuskin koskaan ollutkaan. Kunnianloukkauskin edellyttää, että siitä koituu merkittävää taloudellista tai muuta haittaa. Voiko vainajalle koitua haittaa, jaa'a.

Vierailija
214/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mielestä herjaamista on älyluurin päivityskehoitukset, hah. 

Vierailija
215/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti että toi oikein YLEn tv-uutisissa piti kertoa.. Eihän tuota koko kansa edes tiennyt, kuplaihmiset ja toimittajat vain (joita piinasi).

Sen kyllä ymmärsi kun venäjän kielisissä uutisissa kerrottiin, olihan se ry$$ätrolli. Mutta omituista sekin.

Nyt boomerit ihmettelee uutisia katsoessa, mikä ihmeen janitskin.

Vierailija
216/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ja miten Ilja kertoi että vihaa fanejaan ja halusi vain nyhtää heiltä rahat?

Hesarin haastattelussa ei kauhean lämpimästi kannattajistaa puhunut, vaan halusi heistä eroon, koska kukapa ei haluaisi moisesta sakista. 

Vierailija
217/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilja oli bisnesmies. Perusti verkkolehden. Löysi hyvän markkinaraon ja sai lehdelle mainostajia.

Mainostulot on niin hyvät että Ilja muutti Suomesta luksusasuntoon Espanjaan. Siellä hän eli mukavasti.

Jossain vaiheessa lähes koko lehden "toimitus" asui Espanjassa. Osa kela-tuellakin.

NYT poikki valheet!

Iljalla oli oma yritys, mutta se ei ollut MV, vaan ihan oikea yritys, jossa oli työntekijöitäkin.

MV-lehti ei ollut kovin kannattava - sitä kyllä luki ihan koko Suomen kansa, mutta rahoitus oli todella heikkoa ja loppuaikoina lehti oli telakalla, koska Ilja oli sairastunut syöpään, eikä rahaa enää ollut. 

Sitten Ilja persusti MV:n uudelleen ja nyt sitä toimittaa muut.

Vierailija
218/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂rest on pieces..

Vierailija
219/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nii, ei sentään ovelle asti tarvii tulla. 

Vierailija
220/399 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti että toi oikein YLEn tv-uutisissa piti kertoa.. Eihän tuota koko kansa edes tiennyt, kuplaihmiset ja toimittajat vain (joita piinasi).

Sen kyllä ymmärsi kun venäjän kielisissä uutisissa kerrottiin, olihan se ry$$ätrolli. Mutta omituista sekin.

Nyt boomerit ihmettelee uutisia katsoessa, mikä ihmeen janitskin.

No täytyy kyllä olla aika puusilmä, pallopää ja tynnyrissä kasvanut, joka ei Ilja Janitskinia tuntenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän