Ilja Janitskin, 42, on kuollut
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janitskinhan oli niitä "vaihtoehtohoitojen" kannattajia, ja hoiti syöpäänsä tyyliin sitruunamehulla ja soodalla. Oli siis odotettavissakin tämä.
Onko tää totta?
Ei tietenkään yksin niillä, kävi myös ihan normaaleissa syöpähoidoissa ja leikkauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyaika on suorastaan kuvottavaa,eikö teitä yhtään hävetä olla kunnioittamatta edesmennyttä,vaikka mielipiteenne olisi negatiivinen hänestä?Mitä pahaa puhuvat saavat tästä? Olisi hyvä miettiä omaa kuolemaa,haluaisitko itsestäsi kirjoitettavan epäystävällisellä tavalla kun olet poistunut tästä paikasta toispuoleiseen? Syöpää sairastavat kyllä ymmärtävät kunnioittaa ihmistä ,silloin kun olet sairaalassa taistelemassa elämästäsi,silloin ollaan kaikki samalla viivalla oli viereisessä sängyssä kuka vain,miettikäähän tarkemmin sanavalintojanne ja antakaa hänen vihdoin levätä rauhassa.
Pahan puhujastako täytyisi alkaa puhumaan hyvää hänen kuolemansa jälkeen?
Kunnioitus ansaitaan ansiokkaalla ja hyvällä elämällä. Ilja Ei sitä tehnyt!
Valheiden levittäjästäkö ei saisi kertoa totuutta hänen kuoltuaan?Ai vähän niin kuin runopojasta
Mitäs valheita hän muka levitti. Ettet nyt itse olisi hakusessa totuuden suhteen. Mutta anna mennä vaan, jos se surussasi lohduttaa.
Mitä Janitskin valehteli? On ihan tutkittu asia, että vaihtoehtomedioissa ei ole yhtään enempää valheellisia tai virheellisiä uutisia kuin valtamediassakaan. Ne vain uutisoivat asioista, joista sinun kaltaiset eivät halua kuulla.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliiksi tuli Suomen valtiolle jahdata kuolemansairasta miestä vuosi tolkulla ympäri Eurooppaa!
Oli piikki poliitikoiden lihassa. En hyväksy nazzi- tai putinistiaatteita - mutta aluksi MV:kin oli vain railakkaan suorasukainen skandaalilehti.
Tuo jahti oli kyllä tekoihin nähden naurettavaa.
Kukaan ei nasupelleä jahdannut missään. Itse lähti evakkoon koska ei ollut riittävän mies vastaamaan teoistaan. Itse palasi kun piti saada sosiaaliturvaa siitä maasta jota oli yrittänyt tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mediakentän Robin Hood on poistunut keskuudestamme :(
Ilja oli legenda jo eläessään.Hra putinin asioillahan tämä juippi liikkui, ei hirveesti sureta, pois menonsa...
Jahas taas näitä ropelihattuisia, jotka kuvittelevat salaliittoja olevan kaikkialla.
Mielestäsi ketjussa useaan kertaan faktana kerrottu juttu, että Janitskiniin oli istutettu syöpä, ei siis ole salaliittoteoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nykyaika on suorastaan kuvottavaa,eikö teitä yhtään hävetä olla kunnioittamatta edesmennyttä,vaikka mielipiteenne olisi negatiivinen hänestä?Mitä pahaa puhuvat saavat tästä? Olisi hyvä miettiä omaa kuolemaa,haluaisitko itsestäsi kirjoitettavan epäystävällisellä tavalla kun olet poistunut tästä paikasta toispuoleiseen? Syöpää sairastavat kyllä ymmärtävät kunnioittaa ihmistä ,silloin kun olet sairaalassa taistelemassa elämästäsi,silloin ollaan kaikki samalla viivalla oli viereisessä sängyssä kuka vain,miettikäähän tarkemmin sanavalintojanne ja antakaa hänen vihdoin levätä rauhassa.
Pahan puhujastako täytyisi alkaa puhumaan hyvää hänen kuolemansa jälkeen?
Kunnioitus ansaitaan ansiokkaalla ja hyvällä elämällä. Ilja Ei sitä tehnyt!
Valheiden levittäjästäkö ei saisi kertoa totuutta hänen kuoltuaan?Ulkopuolisena vastaan, että sun totuutes ei mua kiinnosta. Olen menettänyt kuoleman kautta läheisiäni, toiset kuolleet nuorina, toiset keski - ikäisinä, toiset vanhoina.
Sinäkin lähdet täältä joskus, samoin minä. Jos tätä pysähdyt ajattelemaan, ehkä asiat saavat oikeat mittasuhteet.
Jätetäänkö nyt kuolleet rauhaan?
Vihaan teidän kahden porukan riittelyä.
Vihaan sitä ettei kuolleillekaan enää anneta rauhaa.
Voi kauheaa! Oikeinko on ihmisiä kuollut läheltäsi.
Kuolleet ei kaipaa rauhaa. Ne on kuollu.
En usko koskaan kuolevani. Yrität pelotella!
Liikaa kuollut omaan ikääni nähden, menetin esim. oman isäni varhain. Huono karma minulla?
Tuntuu tosi pahalta ettei kuolleiden anneta olla rauhassa. Ne, jotka kuolivat nuorina, eivät olleet sen pahempia ihmisiä kuin muutkaan. Karseaa että joku leikkii täällä Jumalaa ja jakelee ihmisille tuomioita.
Pikemminkin niillä nuorina kuolleilla oli hyvä luonne ja tämä perustuu omiin kokemuksiini.
Vai kuoli sitten Iljakin! Kymmenen vuotta liian myöhään.
Samat ihmiset jotka muka pöyristyivät opetusministerin "paskapuhetta" sanasta kiihottuivat Janitskinin paskalehden törkeyksistä.
Mulla oli huono karma jo syntyessäni. Menetin isäni liian varhain, hän oli 41- vuotias ja ihana ihminen.
Mitähän pahaa sitten olin tehnyt? En tiedä vieläkään. Pitää miettiä tiiviimmin omia pahoja tekojani, ehkä se selviää.
Vaikka tiedän ettei se selviä koskaan.
janitskin siis kuoli ja janiskan instatili poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Ilja kaikesta! Olit Suuri sananvapauden esitaistelija. Lupaamme Sinulle, ettei työsi sananvapauden puolesta ollut turhaa!
Ei, se oli harhaa.
Osasi myydä ihmisille heidän omat harhaluulonsa, eivätkä nämä huomanneet mitään.
Vierailija kirjoitti:
Janitskin pilasi usean ihmisen elämän "elämäntyöllään". Siis ihan syyttömienkin ihmisten tietoja leviteltiin mm. pe do fiilien tietoina. Sitä niittää, mitä kylvää. Toivottavasti on nyt saanut rauhan.
Huomaatko ristiriitaisuuden kommentissasi? Ensin kirjoitat "sitä niittää, mitä kylvää" mutta seuraavaksi toivotat rauhaa hänen sielulleen. What?
Ilja oli kaikkea muuta kuin paha. Välitti aidosti tavallisista ihmisistä ja paljasti nimenomaan niitä pahoja ihmisiä. Sydämellisempää ja välittävämpää ihmistä saa hakea. Lisäksi todella eläinrakas. Häpeä kun et edes tiedä mistä puhut. Luet vain valtamedian julkaisemaa pa***a ja uskot kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, kerrankin paha sai palkkansa.
Älä vaan lähde lasten syöpäosastolle hörisemään näitä palkka juttujas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään kuolema, eikä vakava sairastuminen ole ilon eikä naurin asia, mutta tässä ehkä "karma näytti karmansa", paha sai palkkansa.
Koskeeko tämä ehkä myös kaikkia muita syöpään kuolleita? Muista, että sinäkin kuolet joskus. Silloinkin kai paha sai palkkansa.
Niin, eikä meillä kellään ole numerolappuja selässä, ei ikä rakaise kuoleman ajankohtaa.
Keskuudessamme on nytkin ihmisiä, jotka ovat tänään terveitä ja elinvoimaisia, mutta ensi viikolla tai ensi vuonna kuolleita jonkin syyn takia.
Sen takia ei ole viisasta irvailla toisten kustannuksella ja nauraa toisen kuolemalle, koska kaikki ollaan periaatteessa "kuolemansairaita"eli voidaan kuolla koska vaan.
Voi ei, maailma menetti hienon miehen joka taisteli hyvien asioiden puolesta.
Nuku rauhassa Ilja.
Kun Iljasta tehdään elokuva, ketä veikkaat pääosaan? Minä veikkaan Tommi Korpelaa.
Janutskun oli hyvä ystävänu. Kuolleesta ei saa puhua pahaa, kyllä on vastenmielistä porukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kun Iljasta tehdään elokuva, ketä veikkaat pääosaan? Minä veikkaan Tommi Korpelaa.
Iljan vanhemmilta voisi asiaa kysyä ja etsiä pääosaan vaikka ihan uudenkin ihmisen. Kyllä sellainen löytyy tästä maasta. Mitään pikkunättiä samettinaamaa ei kestä katsella Helsingin pikku piireistä oikein. Joku väkevä.
Vierailija kirjoitti:
Karma kosti ja Ilja sai ansionsa mukaan. Pilasi niin monen ihmisen elämän kirjoittelullaan ja takuulla päätyy helvettiin.
Että osaat ollakkin tyhmä.
Jumalako olet?