Kokemuksia täyteaineista!
Kokemuksia hyalyronihappotäytteistä juonteisiin kaipaisin. Ikää on 45 ja olen pitkään harkinnut. Lähinnä nenänpieli ja leukalinja. Näkyykö tulos heti? Kauanko vaikutus kestää? Jotka olette laittaneet koetteko että oli rahan arvoista?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia mesolanka pistoksista, tai ihon alle ruiskutettavista silkkisäikeistä. Miten eroavat muista täyteaineista.
En ottaisi mesoja, niissä saattaa käydä niin että toinen puoli kasvoista antaa periksi ennen toista jos ne langat alkaa vähän irtoilemaan, ja se vasta kamalan näköistä on! :o
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa ihan suomalaisillakin näkee luonnottomia ankkahuulia ja överiposkia. Käytännössä kaikista pistoksia ottaneista sen kyllä näkee ja minun ainakin on hitusen vaikea suhtautua vakavasti ihmiseen, joka on naamaansa käsitellyt näin. Luonnollisesti vanhentunut ihminen on paljon kauniimpi.
Minun on vaikea suhtautua vakavasti tai ylipäätään positiivisesti tuollaiseen ihmiseen, joka tuomitsee toisten ihmisten ulkonäköjä tuolla tavoin. Jokainen saa näyttää siltä miltä haluaa.
Ne ei ole ottaneet niitä Suomessa, siinäpä se onkin. Halvalla käyneet jossain idässä hakemassa pistoksia.
Suomessa käytetään laadukkaita aineita ja ne maksavat. Täällä lopputuloksen halutaan olevan sellainen kuin iho olisi levännyt ja lomaillut, ei sellainen tonttu & ankka!