Kokemuksia täyteaineista!
Kokemuksia hyalyronihappotäytteistä juonteisiin kaipaisin. Ikää on 45 ja olen pitkään harkinnut. Lähinnä nenänpieli ja leukalinja. Näkyykö tulos heti? Kauanko vaikutus kestää? Jotka olette laittaneet koetteko että oli rahan arvoista?
Kommentit (43)
Kannattaa kokeilla, sitten näkee toimiiko vai ei, ja että kuinka kauan aineet pysyy omassa elimistössä. Käydä luotettavassa hyvämaineisessa paikassa tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne nykyjään voi siirtää rasvoja persiistä pärstään? Laardit hyötykäyttöön!
Tästäpä oli apua. Kiitos asiallisuudesta.
Ole niin hyvä! Ja tsemppiä itsetunto-ongelmien selätykseen.
Oman ihon HOITO eli itsestään huolehtiminen on itsetunto-ongelmaista!?!
:D Apua kuolen nauruun!
Tervetuloa nykyaikaiseen ihonhoitoon sieltä 90-luvulta! Nyt eletään vuotta 2020 ja pistokset ym. ovat arkipäivää muualla päin maailmaa. Ollut yli 10 vuotta. Suomalaisten naisten kuuluu edelleen vain hieroa jotain utarevoidetta naamaan ja pestä saippualla?
t: pistos- ja laserhoidoissa käyvä 45v nainen jolla upea kasvojen iho ja kaikki kehuvat kun olen aina sen näköinen kuin olisin pitkältä hemmottelulomalta tullut
Meneepäs siellä tunteisiin. Ihan saatte tehdä mitä tykkäätte, ei ole mun lompakosta pois.
Oma iho on niin kamala, että meikittä luullaan tyyliin palovammapotilaaksi. Mutten välitä stressata, muiden kauhistelukaan ei ole multa pois. Välillä vaan ihmetyttää tämä "ikuisen nuoruuden" tavoittelun hysteria. Mutta jatkakaa, hyvät neidot...menee ohisteluksi.Mitä sinä teet ihonhoidon hyaloronihappo-täyteaineketjussa, jos sinua ei asia kiinnosta yhtään?
Ikuisen nuoruuden tavoittelijat ovat eri asia, he kiristävät kasvonsa jähmettyneiksi ja naamat kissamaisiksi ja vielä kehuvat sillä paljonko mennyt rahaa remppaan. Amerikan meininkiä.
Suomessa ei tehdä tuollaisia, jos näet suomalaisen jolla luonnottomat kasvot, niin todennäköisesti käynyt noissa "ent. itäblokkien klinikoilla", koska Suomessa ei ole suostuttu tekemään överiä.
Jos olet mielestäsi palovammapotilaan näköinen niin käy ilmaisessa konsultoinnissa, saat mahdollisesti ihosi parempaan kuntoon esim. ipl-laservalohoidolla joka maksaa parisen sataa. Minulla oli aikuisiän aknea pitkään ja laikukas iho, ja vasta nyt 40+ iässä ihoni on hyvän näköinen, tasaisen värinen ja itsetuntoni parempi esimerkiksi töissä, eli tämä kaikki parin tuollaisen laserhoitokerran jälkeen. Ihon pintaan tehtiin smaan paikan kosmetologilla vielä neostrata-happohoito joka kirkasti ihoa huomattavasti ja poisti pieniä pintaryppyjä otsasta.
Kiitos vinkeistä, ehkä kokeilenkin joskus jos alkaa liikaa korpeamaan.
Ehkä lähdin kommentoimaan turhasta, mutta "välinpitämättömyys" on pitkällisen työn takana, ja ilmiö tavallaan kiinnostaa vieläkin.
Muutkin huonoihoiset kaverit ovat kertoneet, kuinka heihin suhtaudutaan kuin spitaalisiin jos naama on epätasainen/laikukas.
Tuttua. Sitten lakkasin välittämästä. Jos tulisi ryppyjä, keneltä se on pois? Miksi olo on parempi silloin, jos niitä ei ole?
Loppuun sitaatti suosikkianimaatiostani Daria:sta:
"Her face...it's weird...all the same colour..."
"She's not wearing any make-up."
Kannattaa unohtaa kaiken maailman Kardashianit ja muut muovisuuden edustajat, ja käydä ihan vaan esteettisen klinikan vastaanotolla katsomassa mitä iholle kannatta tehdä tai jättää tekemättä. Fiksu klinikka ei tyrkytä mitään turhaa.
Voi olla että riittää kosmetologin hionnat tai happohoidot, sairaanhoitajan tekemät ipl- tai laserhoidot. Ei välttämättä tarvitse piikkejä alkaa kasvoihin ottamaan, varsinkaan jos se tuntuu liian äärimmäiseltä.
Minulle laitetaan pieni määrä botoxia sibeliusryppyihin 5 kk välein Nordicshape-klinikalla, olen huomannut että se vähentää minulla jännityspäänsärkyä töissä päätetyöskentelyssä, eikä ilme ole sen jälkeen yhtään luonnoton. Kaulaani ja alakasvojani kohotetaan laserlaitteella joka vie rypyt ja juontet pois ja tekee alakasvoja vähemmän roikkuviksi. Perheenjäsenet ja ystävät ovat kehuneet ihoni sävyä ja tasaisuutta.
Kannattaa hoitaa ihoa ja ennaltaehkäistä nyt nelikymppisenä ja vähemmällä rahalla ettei tarvitse mennä kirurgin veitsen alle viis-kuuskymppisenä, sillä sehän vasta maksaakin.
hoitakaa eka se muu kroppa hyvään kuntoon, sitte se naama
Kyllä Suomessa ihan suomalaisillakin näkee luonnottomia ankkahuulia ja överiposkia. Käytännössä kaikista pistoksia ottaneista sen kyllä näkee ja minun ainakin on hitusen vaikea suhtautua vakavasti ihmiseen, joka on naamaansa käsitellyt näin. Luonnollisesti vanhentunut ihminen on paljon kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne nykyjään voi siirtää rasvoja persiistä pärstään? Laardit hyötykäyttöön!
Voi, on kalliimpaa mutta pysyvämmät tulokset kuin näillä kemiallisilla täyteaineilla.
Minulle on laitettu 3 kertaa täyteainetta sibelius-ryppyyn. Ampulissa on 1,25 ml täyteainetta ja tästä on aina riittänyt myös nasolabiaaleihin ja hieman nostamaan huulten epäsymmetrisyytttä. Toki jos haluaisin kunnolla "tehdä" huulet tarvittaisiin varmaan 2 ampullia. Tuota pientä määrää ei edes äitini huomannut vaikka itse huomasinkin.
Olen ollut tyytyväinen ja sibelius-rypyn täyttäminen on vähentänyt vihaista perusilmettäni hyvin. Harmi vain kun se ei kestä kuin reilut puoli vuotta.
Ei muuten maksanut kuin reilut 200 euroa Tampereella sairaanhoitajan tekemänä, mutta koska ei pyydetty paikkamainosta niin voitte itse näitä googlata.
Täyteaine on turvallinen vaihtoehto, jos se on aito tuote luotettavalta valmistajalta, ja sen pistää ihoon vähintäänkin sairaanhoidon ammattilainen. Se on sokeriyhdiste, eikä siinä ole haitallisia kemikaaleja, hajoaa ihoon pikkuhiljaa.
Nykyään muotia pistää tuollaiset kosteuttavat ja kohottavat aineet suoraan ihon alle sinne mihin ne tehoaa. Rasvat suojaa ja kosteuttaa ylintä ihokerrosta mutteivät kohota eivätkä saa aikaan pitkään kestävää kosteutusta.
Profhilo pistoshoitoa suosittelen minäkin, se kosteuttaa ja kohottaa kevyesti ikääntynyttä ihoa.
Vierailija kirjoitti:
hoitakaa eka se muu kroppa hyvään kuntoon, sitte se naama
Muut huomaa naaman ensin, eli se kannattaa hoitaa ensin kuntoon.
Sitten vasta kroppa.
Sen voi muokata paikallisilla rasvajäädytyksillä niin ei tartte sairaslomaa ja se rasva lähtee itsestään liikkeelle ja poistuu ulosteen mukana 3-4 viikon ajan. Minulla lähti yhdellä vartalon kryohoidolla vyötäröstä 5 senttiä, reisistä 3cm/kappale ja jenkkakahvat lähti kokonaan pois! Hoito kesti 2 tuntia ja maksoi n.300e.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on laitettu 3 kertaa täyteainetta sibelius-ryppyyn. Ampulissa on 1,25 ml täyteainetta ja tästä on aina riittänyt myös nasolabiaaleihin ja hieman nostamaan huulten epäsymmetrisyytttä. Toki jos haluaisin kunnolla "tehdä" huulet tarvittaisiin varmaan 2 ampullia. Tuota pientä määrää ei edes äitini huomannut vaikka itse huomasinkin.
Olen ollut tyytyväinen ja sibelius-rypyn täyttäminen on vähentänyt vihaista perusilmettäni hyvin. Harmi vain kun se ei kestä kuin reilut puoli vuotta.
Ei muuten maksanut kuin reilut 200 euroa Tampereella sairaanhoitajan tekemänä, mutta koska ei pyydetty paikkamainosta niin voitte itse näitä googlata.
Minkä merkin ampulli tuon kokoisena? Jokin uusi merkki? Sillä Restylanet, jotka minulle laitetaan poskiin, silmien väliin sekä nasolabiaaleihin, tulevat mielestäni aina 1 ml ampulleissa.
Olen ottanut täyteaineita huuliin. Kasvoihin laitetaan yleensä vahvempia aineita jotka kestävät paremmin. Huuliin sai laittaa todella monta kertaa ja lyhyellä aikavälillä, ennen kuin alkoi pysymään kunnolla. Nykyään täytän ehkä 10kk välein.
Nyt olen jo sen verran vanha, että tuntuu että tarvitsisin myös kasvoihin jotain. Varsinaisia juonteita ei ole, mutta piirteet ovat muuttuneet tai alkaneet vajota. Ensimmäisenä haluaisin täyttää poskipäät. Seuraavaksi leuan kärki, nimittäin leukani on todella pieni. Itse asiassa kokeilisin ehkä itse ensimmäisenä poskipäiden täyttöä mikäli tuntuu nenänpielissä olevan kudokset vähentyneet. Se saattaa nostaa ihoa sen verran, ettei nenänpielet enää häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on turvallista ja mielestäni hintansa arvoista. Itse menen puolen vuoden välein ottamaan uudet pistokset. Tulokset näkyvät heti kun turvotus laskee. N55
Kiitos! Lähinnä pelottaa kun joskus näkee niitä joilla ylähuuli ”noussut” onkohan huonosti tehty vai liian usein vai muusta syystä?
Huonolaatuinen aine, tai laittaja ei osaa hommaansa, eli pitää olla erikoissairaanhoitaja tai lääkäri joka tekee. Valitettavasti noita aineita voi kuka vaan ostaa netistä :-o
Minulla on juuri ilmeisesti tämän kaltaisesti ylähuuli ”noussut”. Uskon sen olevan anatomiasta kiinni. Joidenkin mielestä pitkä nenän ja ylähuulen väli aiheuttaa viiksi-efektin. Erään lääkärin mukaan se taas johtuu liian pienistä huulista ja tiukoista kudoksista jotka työntävät ainetta väärään paikkaan. Minulle taas on sanottu, että kudokseni ovat niin ontot, että antavat helposti periksi ja aineet pääsevät vääriin paikkoihin. En tiedä mikä on totuus, mutta itselläni on lyhyt ylähuulen ja nenän väli eli siitä se ei johdu ainakaan. Ylähuuleni on alkuperältään myös todella pieni, melkein pelkkä viiva, eli ehkä vaan johtuu siitä. En usko mihinkään epäpätevään pistäjään, nimittäin minulla on sama ongelma ollut aina, vaikka monia eri aineita ja henkilöitä pistäjinä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on turvallista ja mielestäni hintansa arvoista. Itse menen puolen vuoden välein ottamaan uudet pistokset. Tulokset näkyvät heti kun turvotus laskee. N55
Kiitos! Lähinnä pelottaa kun joskus näkee niitä joilla ylähuuli ”noussut” onkohan huonosti tehty vai liian usein vai muusta syystä?
Huonolaatuinen aine, tai laittaja ei osaa hommaansa, eli pitää olla erikoissairaanhoitaja tai lääkäri joka tekee. Valitettavasti noita aineita voi kuka vaan ostaa netistä :-o
Minulla on juuri ilmeisesti tämän kaltaisesti ylähuuli ”noussut”. Uskon sen olevan anatomiasta kiinni. Joidenkin mielestä pitkä nenän ja ylähuulen väli aiheuttaa viiksi-efektin. Erään lääkärin mukaan se taas johtuu liian pienistä huulista ja tiukoista kudoksista jotka työntävät ainetta väärään paikkaan. Minulle taas on sanottu, että kudokseni ovat niin ontot, että antavat helposti periksi ja aineet pääsevät vääriin paikkoihin. En tiedä mikä on totuus, mutta itselläni on lyhyt ylähuulen ja nenän väli eli siitä se ei johdu ainakaan. Ylähuuleni on alkuperältään myös todella pieni, melkein pelkkä viiva, eli ehkä vaan johtuu siitä. En usko mihinkään epäpätevään pistäjään, nimittäin minulla on sama ongelma ollut aina, vaikka monia eri aineita ja henkilöitä pistäjinä ollut.
Minulle laitettiin paksumpaa hyaloronigeeliä eli volyymitäytettä (en muista merkkiä), se nosti huulten reunoja oudosti, teki tötteröä ja kaikissa kuvissa näytti olevan viikset nenän ja ylähuulen välissä. Tuli vähän muhkuraa huulen sisään.
Seuraavalla kerralla kokeiltiin toista tuotetta eli samassa paikassa laitettiin ohutta geeliä (Restylane joku kyss, kiss niminen huulten täsmäaine) ja se asettui huuliin luonnollisen näköisesti ilman tötteröä tai nakkimuotoa, sillä tuli kaunis amorin kaari koska puna pysyi reunoilla asti. Ihme kyllä tuo ohut geeli kesti huulissa pitempään kuin paksu! Eikä enää nattsiviiksiä kuviin. Tuo aine meni jatkoon!
Molemmissa tapauksissa laitettiin 0,5 ml ylähuuleen ja 0,5 ml alahuuleen.
Jos laittaja on hyvä, niin lopputulos on miellyttävä.
Jos laittaja on huono niin kyllä *ituttaa kun pärstä huonompi kuin aiemmin.
Eli etsi hyvä laittaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaja on hyvä, niin lopputulos on miellyttävä.
Jos laittaja on huono niin kyllä *ituttaa kun pärstä huonompi kuin aiemmin.
Eli etsi hyvä laittaja.
Niinpä, ja hyvän laittajan tekemänä maksaa vähän enemmän kuin huonon. Ei kannata pihdata kun oma naama sentään kyseessä.
Mitä ohuempi aineen koostumus, sitä paremmin asettuu ja luonnollisemmalta näyttää.
Usein näkee sitä että monilla laitettu huuliin liian tönkköä ainetta ja LIIKAA sitä ainetta, jolloin ne nousee ankkamaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ohuempi aineen koostumus, sitä paremmin asettuu ja luonnollisemmalta näyttää.
Usein näkee sitä että monilla laitettu huuliin liian tönkköä ainetta ja LIIKAA sitä ainetta, jolloin ne nousee ankkamaisiksi.
Itselläni on laitettu huuliin ihan normaaleja huulille tarkoitettuja aineita. Eli ei erityisen paksuja. Minulla nousi täyteaineet huulen yläpuolelle jo heti parin täytön jälkeen. Asiaa vaan ei huomannut selvästi vielä silloin alussa. Mitä enemmän ainetta on, sitä selvemmin näkyy ankkahuuli-efekti.
Leppävaaran klinikalla kävin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pistäjästä osaako homman ja tekee puudutusvoiteella kunnon puudutukset ensin. Ohutta huulta ei kannata alkaa överiksi täyttämään.
Minun pistäjä tekee siistiä jälkeä, ja ylä- ja alahuulet ovat symmetriset käsittelyn jälkeen. Näyttää siltä kuin olisin laittanut niihin pullistavaa huulikiiltoa. Aine on nimeltään Restylane Kysse joka on huuliin tarkoitettu pullistava täyteaine, eikä sellainen kohottava paksu täyte joka vetää ne suupielet ankkamaisiksi. Kestää minulla monta kuukautta, maksoi jotain 350 euroa muistaakseni. Niillä pilataan usein ulkonäkö ja pistetty saattaa näyttää sen takia vuosia vanhemmalta.
Alakasvoihini on myös laitettu muutamat kohottavat pistokset, aine on Profhilo, ja ne pysyvät yli vuoden ja maksoi vähän yli 400 euroa. Tuolla aineella ei tule mitään kireitä ja pallomaisia hamsteriposkia, vaan tasainen ja siisti lopputulos.
Olen 45v, mutta nyt näytän samalta kuin 8 vuotta sitten otetuissa valokuvissa joten olen erittäin tyytyväinen.
Oon 55 enkä tarvii vielä mitään pistoksia. Elintavat teillä varmaan surkeat.
Onko kokemuksia mesolanka pistoksista, tai ihon alle ruiskutettavista silkkisäikeistä. Miten eroavat muista täyteaineista.
Mitä sinä teet ihonhoidon hyaloronihappo-täyteaineketjussa, jos sinua ei asia kiinnosta yhtään?
Ikuisen nuoruuden tavoittelijat ovat eri asia, he kiristävät kasvonsa jähmettyneiksi ja naamat kissamaisiksi ja vielä kehuvat sillä paljonko mennyt rahaa remppaan. Amerikan meininkiä.
Suomessa ei tehdä tuollaisia, jos näet suomalaisen jolla luonnottomat kasvot, niin todennäköisesti käynyt noissa "ent. itäblokkien klinikoilla", koska Suomessa ei ole suostuttu tekemään överiä.
Jos olet mielestäsi palovammapotilaan näköinen niin käy ilmaisessa konsultoinnissa, saat mahdollisesti ihosi parempaan kuntoon esim. ipl-laservalohoidolla joka maksaa parisen sataa. Minulla oli aikuisiän aknea pitkään ja laikukas iho, ja vasta nyt 40+ iässä ihoni on hyvän näköinen, tasaisen värinen ja itsetuntoni parempi esimerkiksi töissä, eli tämä kaikki parin tuollaisen laserhoitokerran jälkeen. Ihon pintaan tehtiin smaan paikan kosmetologilla vielä neostrata-happohoito joka kirkasti ihoa huomattavasti ja poisti pieniä pintaryppyjä otsasta.