Tänään 55v täyttävä äijä vastaa seuraavat 30 min.
Kommentit (92)
Paras ikä tähän mennessä oli (on) ? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Juhlitko yksin?
En oikeastaan juhli mutta tällä hetkellä olen yksin.
Saako onnitella vai otetaanko osaa ? Terveisin 53 vuotias nainen
Olet vielä nuori jannu. Itse jäin viime vuonna eläkkeelle. Millä mielellä vietät viimeiset työvuodet ja odottelet tulevaa eläkeaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Paras ikä tähän mennessä oli (on) ? Miksi?
Eikö se aina ole tämä nykyinen? On kaikenlaista tietotaitoa eikä tarvitse enää hötkyillä kuten esim.vielä 10v sitten. Oli kolmekymppisenäkin ihan hienoa tavallaan kun kroppa reagoi vielä eri tavalla esim. treeniin ja silloin sai naisiakin edes joskus. Olen huolehtinut kunnostani ja olen hyvässä tikissä. En kuvittelekaan olevani vanha mutta edelleen jaksan tehdä mitä vaan. Lisäksi kun maailma on sellainen kuin on ja rahalla on väliä niin nyt on myös resursseja tehdä mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Asutko maalla vai kaupungissa?
Kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää!
Kiitos!
Onnea, enää 15 vuotta eläkkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Heitteletkö löylyjä ja leipiä?
Löylyä heittelin hetki sitten. En ole nyt leipien heittely mestoilla.
Vierailija kirjoitti:
Saako onnitella vai otetaanko osaa ? Terveisin 53 vuotias nainen
Onnitella tietysti! Olet nainen erittäin hyvässä iässä joten tiedät varmasti. En sanonut parhaassa koska olen rehellinen.
Muisteletko nuoruusjuttuja? Kerro joku? Palkitsetko itsesi kermakakulla?
Vierailija kirjoitti:
Olet vielä nuori jannu. Itse jäin viime vuonna eläkkeelle. Millä mielellä vietät viimeiset työvuodet ja odottelet tulevaa eläkeaikaa?
Olen töissä max. kolme vuotta enää. Sitten jään omakustanteiselle "eläkkeelle". Samalla mielellä kuin tähänkin asti. Kaikki tehdään aina niin kuin on sovittu ja niin hyvin kuin ikinä osaan tai vieläkin paremmin. Joskus taikuri hämmästyy itsekin.
Juhlitko yksin?