Miksi muhun ihastuu kunnianhimoiset, optimistiset menestyjämiehet? Itse olen
lievästi masentunut, suorittavaa työtä tekevä, köyhä nainen. Lisäksi miehet on itseäni paremman näköisiä ja urheilullisempia.
Kommentit (15)
Mitä sitten olet varmaan viehättävä omalla tavallasi.
Haluavat naisen joka korostaa heidän omaa erinomaisuuttaan.
Harmittaa vaan, koska en ole kiinnostunut tuon tyylisistä miehistä. Enemmän kiinnostaisi joku samantyylinen kuin itse olen. Vaikka joku rakennusmies, voi olla vähän epäsiistit vaatteet ja treffeillä voisi käydä tyyliin halpispizzeriassa. En jaksa pukeutua hienosti, käydä edustamassa jossain, eikä kiinnosta tutustua jonkun menestyjämiehen menestyjäpiireihin.
Sinua voi kohdella huonosti, etkä lähde.
Ne haluu sut synnyttämään ja hoitamaan jälkikasvua, kun itse viettävät aikansa työssä, harrastuksissa ja rakastajien luona.
Koska näytät siltä, että jaksat pyörittää heidän arkeaan. Kukaan menestyvä mies ei halua rinnalleen tasavertaista kumppania.
Missä tapaat näitä miehiä? Tuskin ovat kaikki pomojasi?
Masentuneet on yleensä helppoa alistaa rooliinsa syyllistämällä tms.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vartalo? Kauniit kasvot?
Huono provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vartalo? Kauniit kasvot?
Huono provo?
Ei välttämättä, ihastuihan prinssi Haakonkin siihen yh-nistiin.
Ja eilen olit jakkupukunainen ja sinua lähestyivät harrikkamiehet. Et ollut heistä kiinnostunut ja ihmettelit miksi lähestyvät. Mitä huomenna? Eteerinen Pocahontas?
Itselläni on menestyvä mies, joka on vieläpä ekstrovertti luonteeltaan eli melkein täysin itseni vastakohta, joten ehkäpä tietynlainen erilaisuus vetääkin puoleensa. Meillä on kuitenkin samansuuntaiset elämänarvot ja tulevaisuuden haaveet, joten ne lienevät se tarpeellinen ja yhdistävä liima välillämme. Myös kommunikoinnin suhteen samalla aaltopituudella oleminen tekee jo paljon!
Ei kaikki kuvauksesi kaltaiset miehet ole alistajia tai hyväksikäyttäjiä! Pitää itselläkin olla jokin vastuu sen suhteen ettei sellaiseksi alakaan, vaikka olisi masentuneisuutta.
0/5