Miten kaikki nykynuoret on niin kauniita?
Siis oikeasti, paksut pitkät hiukset, hoikat vartalot ja kauniit finnittömät kasvot.
Miten tämmöinen muutos on edes mahdollista? Olin itse teini 10v sitten ja ei meidän koulussa kukaan näyttänyt tuolta miltä nykyään näytetään.
Kommentit (54)
Suomalaisilla on hyvät geenit. Pärjätty joka asiassa maailmalle.
Mutta oletko katsonut heidän sisäänsä miten tyhjää siellä on?
Ne on myös paljon fiksumpia. Terveelliset elämäntavat, tavoitteellisuus koulunkäynnissä, hyvät sosiaaliset taidot ja vaikka mitä. Ei voi kuin ihmetellä, kun muistelee tosiaan omia teinivuosia.
missä sellaisia? oulussa ainaki suurin osa parveilee karkkihyllyjen edustoilla ja lihoo lisää vuosi vuodelta.
Oli lukion viimesellä enää 2 normaalipainoista, ekalla oli melkee jokainen.
Ja miten kaikki näyttävät niin nuorilta. Olen luullut kolmekymppistäkin koululaiseksi.
Joka paikassa on 'lapsia' töissä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Todella fiksuja kauniita tyttöjä on vaikka kuinka! Kauneus ja itsestä huolehtiminen ei ole sama asia kuin tyhjyys sisällä.
Veikkaan että ne ylipainoiset ja epäsiistit teinit ovat paljon "tyhjempiä".
Itse olen pannut merkille ihan saman asian. Olisiko syy siinä, että somen ja somesuosion hakemisen takia nuoret panostavat ulkonäköönsä ehkä enemmän kuin koskaan aiemmin.
Ei kukaan meidän yläasteella ollut sillä tavalla hoikka, söpökasvonpiirteinen, isotissinen, suorahampainen ja paksuhiuksinen 90-luvulla, kuin mitä on tämän päivän teinit. Eikä oikein vielä 2000-luvullakaan, kun olin yläkoululla töissä. Mutta nyt nämä 2000-luvulla syntyneet nykyiset teinitytöt on ihan kuin jotain eri lajia, eikä se johdu meikeistä, vaatteista terveellisemmistä elintavoista tai edes vain nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Lopunaikojen ihmisiä
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Tämä. Väärällä tavalla ylpeitä. Epäjumalia ja ihmisyyden kuoria.
Ennen kyllä oli nuoriso hoikempaa. Lukion luokkakuvissa oli vain harvoja pulleita. Nyt paljon isompi osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Tämä. Väärällä tavalla ylpeitä. Epäjumalia ja ihmisyyden kuoria.
Niinpä. Pelkkää tyhjyyttä sisältä
mies52v
Missä? Tampereella ei ainakaan ole muita kuin taina tavallisia.
Samaa ihmettelen. Ei meikillä pysty loputtomiin huijaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pannut merkille ihan saman asian. Olisiko syy siinä, että somen ja somesuosion hakemisen takia nuoret panostavat ulkonäköönsä ehkä enemmän kuin koskaan aiemmin.
Näin minäkin olen ajatellut. Kun ennen ei tarvinut stressata että susta otetaan kuvia jatkuvasti yms. ja ikuistetaan naamasi, mutta nykyään pitää olla edustusvalmiina.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan meidän yläasteella ollut sillä tavalla hoikka, söpökasvonpiirteinen, isotissinen, suorahampainen ja paksuhiuksinen 90-luvulla, kuin mitä on tämän päivän teinit. Eikä oikein vielä 2000-luvullakaan, kun olin yläkoululla töissä. Mutta nyt nämä 2000-luvulla syntyneet nykyiset teinitytöt on ihan kuin jotain eri lajia, eikä se johdu meikeistä, vaatteista terveellisemmistä elintavoista tai edes vain nuoruudesta.
Oisko sitten syynä että on pariuduttu entistä enemmän ulkomaalaisten kanssa? Parempia piirteitä tullut geenipooliin.
No mut eihän se tahdonvoimasta ole kiinni, haluaako olla kaunis. Kyllä ennenkin yritettiin, muttei naamalleen mitään mahda. Sillä mennään, millä synnytään.
Ei minusta. Järkyttäviä laardikasoja on paljon.
Meikkiteollisuus on kehittynyt.