Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Otrvinin pystyy lopettamaan kun nenä ihan tukossa ilman sitä?

Vierailija
04.04.2024 |

Flunssa oli tuossa muutama viikko sitten ja parantunut siitä jo aikoja sitten mutten pysty lopettamaan Otrivinia kun henki ei kulje yöllä muuten. Eli miten tosta koukusta pääsee?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se otrivin kuivattaa limakalvoja liikaa, ei sitä voi pitkiä aikoja käyttää. Se lukee käyttöohjeessakin. Onko sulla allergia vai miksi nenä on tukossa? 

Vierailija
2/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se otrivin kuivattaa limakalvoja liikaa, ei sitä voi pitkiä aikoja käyttää. Se lukee käyttöohjeessakin. Onko sulla allergia vai miksi nenä on tukossa? 

Ei vaan se tukkoisuus alkoi flunssasta. Ja tuo suihke itsessään aiheuttaa tukkoisuutta pitkään käytettynä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtele   sarvikuonolla, suola  hoitaa  paremmin.

Vierailija
4/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtele   sarvikuonolla, suola  hoitaa  paremmin.

Olen kokeillut, ei kyllä juurikaan auta. Pakko kai vaan lopettaa ja kärsiä...

ap

Vierailija
5/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, sinulla on polyyppeja nenässä. Sinne leikkauspöydälle minullakin jäi kaikki tukkoisuus.

Vierailija
6/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tossa kierteessä itse kuukausia ja lopettaminen tuntui mahdottomalta. Kolme yötä siinä meni sitten lopulta kuitenkin vaan kärsiessä kun viimein lopetin. Siis kolme yötä helvettiä ilman Otriviniä, sitten helpotti. Noina öinä hieroin nenän alle tiikeribalsamia varmaan tunnin välein, jotta sain henkeä, muuta kannatti kyllä. Tuli hiton kalliiksi, kun piti olla jatkuvasti ostamassa Otriviniä. 

Vierailija
7/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin lähes aina. Mulla jotenkin nuha ja tukkoisuus tulee aina tosi pahana, ja tukkoisuus jatkuu pitkään. Ei auta kuin kärsiä vieroitusoireet. Itse olen jättänyt ensin päiväannokset pois ja lopulta yöannokset. Nyt on markkinoilla myös muita valmisteita jotka eivät ole niin tehokkaita mutta parempia kuin ei mitään, eikä ne aiheuta riippuvuutta. Otrivin on mielestäni kaikkein kuivattavin, oon huomannut että Nasolinista ei tuu niin pahaa riippuvuutta :D

Vierailija
8/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda semmoiseen nenäöljyyn. 

Vierailija
9/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma pitkään. 

Hyväksi koettu vierottautumisvinkki: käytä sitä nenäsuihketta vain toiseen sieraimeen yöllä. Pystyt hengittämään hyvin eikä tule sitä ahdistumista, kun ei henkeä saa. Vaihda toiseen välillä. Huomaat, että noin viikon jälkeen pärjäät ilman.

Vierailija
10/10 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus. Käytiin sitä homeisessa työpaikassa puoli vuotta. Se poltti isoja reikiä 1 cm halkaisija limakalvoihin nenäontelossa. Niihin kasvaa rupilaatta jonka niistän ulos. Ja alusta uudestaan. Vuodesta 2016 tätä samaa, ei parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi