Miss Suomi 2020 Semifinalistit julkaistu - mitäs ootte mieltä?
Kommentit (934)
Mistähän syystä Dana Mononen ei ole mukana? Olisi tuossa porukassa ihan ylivoimaisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Susan, Frida ja Ronja minusta kauniita. Muut kuvien perusteella, öhhh.. Mitä tekevät tuolla?
Ja heidän lisäkseen Elina K.
Harmi, kun en muista, kuka mimmeistä vastasi jotain "kaikki saavat tietää, minkälainen minä oikeasti olen ja plaaplaaplaa", kun Iltalehden toimittaja haastatteli live-lähetyksessä ja kysyi "jos sinut valitaan Miss Suomeksi, mitä haluat antaa Suomen kansalle?"
Ja kaikkia kiinnostaa?
Sonja Pylkkä on miesmäinen ja näyttää keski-ikäiseltä...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni parhaimmat ovat ne kolme tyttöä, joilla on venäläinen sukunimi. Tykkään korkeista poskipäistä ja mantelinmallisista silmistä.
Meikillä silmät tehty. Mun mielestä taas missin piirteiden pitäisi olla naiselliset, pehmeät, ei leveää leukaperää. Siksi lola aikoinaan pärjäsi. Lolalla oli korkeat poskipäät. Lola on todella perinteisen somalaisen näköinen, vaikka tumma onkin. Suomalaisella ulkonäöllä universumissa pärjäisi kuten armit aikoinaan.
Hah mistä vetoa että noista kukaan *ei* tule sijoittumaan miss universe kisoissa
Onko Frida laittanut huuliin täytettä vai miten ne näyttää niin erikoisilta?
Elina K on todella kaunis. Harmittaa kuitenkin ettei missilookia ikinä modernisoida. Aina samat halvannäköiset kiharat, meikki, rytkyt ja kuvat. Miten kuvien valaistuskin on aina ihan pers****ä? Ei ihme että 20 v naiset näyttävät nelikymppisiltä kun talkilla kalkeerattua naamaa valaistaan rakennusvalolla ja räpsästään. Ja niskassa 10 euron tekokuitumekko. Jos kisoilla on vielä jotain virkaa niin päivittäkää ne edes 2000-luvulle!
Sanoisin että Noona Pölkki ja Vivian Virkki ainoita joita voisi harkita. Kaikki muut liian taviksia ja osa pärstänsä huomioiden varmasti lähtenyt jollain läpällä mukaan.
Kaikki näyttivät tosi upeilta naisilta.
Työpaikkoja ja seuraa löytyy varmasti joka ehdokkaalle, mikäli on kysymys vain ulkonäöstä.
Aah, miten kauniita tyttöjä. Vaikeaa valita kuka on paras ja kaunein.
Mulle kelpaisi jokainen noista.
M39
Niin somia naisia, tyttösiä, kaikki ykkösiä, jos mies saisi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään Miss Suomi kilpailussa haetaan paljon muutakin kuin ulkonäköä. Pitää olla monenlaista osaamista, niin sosiaalisissa taidoissa, ulosannissa, kielitaidossa ja monen monenlaisissa muissakin.
Pelkkä ulkonäkö on turha arvostelun kohde, sillä ei voita mitään tuossa kilpailussa.Miten tämä käytännössä näkyy kilpailussa?
Jaa a, sitä on paha arvioida kun en organisaatiossa toimi vaikuttajana. Mutta veikkaisin että missejä valittaessa keskitytään nykyään enemmän ihmisen persoonaan ja karismaan sekä osaamisiin kuin ulkonäköön.
Kilpailun nykypäiväisyydestä voi olla montaa mieltä, mutta mielestäni se on ihan hyvä portti naisille jotka haluavat luoda julkista/kauneusalan yrittäjä/hyvinvointi-alaa itselleen.
T: nainen 23 :)Kyllä varmaan persoonakin vaikuttaa, mutta ihan oikeasti se Miss Universumia ei valita sillä perusteella että tuo on ihan söpö mutta hauska, valloittava persoona.
Luin jostain artikkelin, jossa joku miss universumin järjestäjä tms kertoi, että nykyään persoonalle annetaan enemmän painoarvoa. Viime vuoden miss universum voittaja ei ollut kummoinen ulkonäöltään. Hän oli pitänyt koskettavan puheen siitä, kuinka jotkut eivät pidä kauniina naisia, joilla on samanlainen iho ja hiukset kuin hänellä (jotain tämän suuntaista. En muista enää tarkkaan). Voi olla, että puhe vaikutti.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että se on ihan pskapuhetta, että jollain muulla kuin kauneudella olisi noissa kisoissa mitään merkitystä. Ne "miten pelastat maailman" -haastattelut pidetään vain silmänlumeeksi sitä varten, ettei homma näyttäisi pelkiltä karjamarkkinoilta, joissa arvostellaan naama, tissit ja perse.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman näreissäni kun yhtään tummaihoista naista ei ole mukana.
Ja missä on aasialaiset, aivan törkeetä
Susan, Frida ja Elina on kauniita. Nättejä kaikki. Onnistuneet noi instakuvat.
Katsokaapa armi kuuselan ja anne pohtamon missiaiksisia kuvia. Todella kauniita!
Rebekalla rahaa. Tai isillä. Pääsee sen takia pitkälle, kun sponssit kunnossa.
Vaasalaiset! Missä tuo Sonja Pylkkä on töissä? Jossain asiakaspalvelussa, mutta missä..?
Vierailija kirjoitti:
Osa ihan tavallisia eukkoja. Kisat pitäisi lopettaa.
Ruotsissa tuota ei ole edes järjestetty yli 10 vuoteen.
Mielestäni parhaimmat ovat ne kolme tyttöä, joilla on venäläinen sukunimi. Tykkään korkeista poskipäistä ja mantelinmallisista silmistä.