Miss Suomi 2020 Semifinalistit julkaistu - mitäs ootte mieltä?
Kommentit (934)
Susan, Frida tai Ronja. Seassa on muutama joista ei voi kuin ihmetellä, että miksi.
Siis tuossa joukossa on useita, jotka ovat suorastaan aika.... miten sen nyt sanoisi... väärässä paikassa. Stailaus ongelmia myös monella. Muutama näyttää yli 40 vuotiaalta! Hui!. Onneksi kyseessä on vasta semifinaali. :D
Nimiä en kehtaa mainita. Vaikka toisaalta itsehän ovat lähteneet kisaan, jossa arvostellaan ulkonäköä ;)
Vuodesta toiseen sama tiimi kuvaajista lähtien ja lopputulos on ihan yhtä kauhea kuin aikaisempina vuosina!
Eikä Miss Suomi organisaatio kuuntele ihmisten mielipiteitä? Kuvat on JOKA vuosi todella surkeita - sama juttu tänä vuonna. Eiköhän olisi jo aika vaihtaa kisan vetäjä kun selvästikään ei tule tulosta?
Tuolla on pari ihan nättiä mutta kaunottaria ei lainkaan. Osa jopa rumia. Tuo Pylkkä on aika vanhan näköinen muihin verrattuna, ei millään uskoisi että hän on 22, luulin että olisi ainakin 35.. Myllys on mielestäni vähän.. yksinkertaisen näköinen silmistä.
Mutta mistä minä mitään tiedän, olen lihava ja vanha mutta nuorena olin sentään oikeasti kaunis.. aikanaan.
Jos joku on pakko valita, se olisi tuo Frida. Freesi ja nuoren näköinen. Toivottavasti pituus riittää. Muut näyttävät aika väsähtäneiltä ja kolmikymppisiltä tai toisessa ääripäässä jotenkin lapsenkasvoisilta ja kadultavedetyiltä.
Näyttää siltä että näissä Miss Turku/Tre/Oulu jne kisoissa on paljon tasokkaampaa. Onko niin että Piia Lambergin jälkeen taso laski rajusti?
Joka vuosi ihmettelen sitä, että mukana on jopa oudon näköisiä naisia, joita en todellakaan luonnehtisi "kaunottareksi". Makunsa kullakin. Moni on tosiaan ihan tavistasoa ja sitten on pari melko erikoisen näköistä tyttöä. En oikein ymmärrä näitä kisoja, kun taso on mitä on. Pitäisi lopettaa kokonaan, jos suomalaisten naisten parhaimmisto on tuossa.
Mua sanottiin nuorempana missin näköiseksi ja pidin sitä outona, koska olen lyhyt, epäsymmetrinen ja vähän kummallisen näköinen. Nyt tajuan, että ne sanojat eivät puhuneet sen ajan misseistä vaan näkivät tulevaisuuden... Pitäisiköhän pyrkiä mukaan ensi vuonna?
Julma totuus on se, että Suomi ei pärjää näillä luomumisseillä. Kaikki pärjääjät ovat jollakin tavalla leikattuja, useimmiten nenä on sellainen kapea nipistetty. Siis miss Venezuelat ja muut ovat tästä hyvä esimerkki, jotenkin geneerisen näköisiä vuodesta toiseen.
Suomalainen luomumissi nyt vaan näyttää maalaiselta tossa joukossa.
Susan on kansainvälisimmän näköinen, joten siksi "paras". En tiedä onko kaunein. Kropastaan en tiedä.
Aiaiai sitä mammojen vahingoniloa kun ovat vaan pikkaisen eikä paljon kauniimpia kuin mammat.
Miten on mahdollista että suurin osa noistakin tytöistä on reilusti alle 30-vuotiaita mutta näyttävät 35-vuotiailta? Siis elähtäneen näköisiä, onko se meikki joka vanhentaa? Ei ole mitään nuoruuden raikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mua sanottiin nuorempana missin näköiseksi ja pidin sitä outona, koska olen lyhyt, epäsymmetrinen ja vähän kummallisen näköinen. Nyt tajuan, että ne sanojat eivät puhuneet sen ajan misseistä vaan näkivät tulevaisuuden... Pitäisiköhän pyrkiä mukaan ensi vuonna?
Kattokaa noita vanhoja miss suomi kisoja youtuupista. Oli ne vieläkin rumelpia ennen. Ja koko produktio kuin yläastelaisten tekemä.
Susan on nätein. Ronja ja Frida myös nättejä. Muut ovat persoonallisen näköisiä, jos kauniisti sanon.
Kaupungilla tulee joka päivä vastaan paljon paremman näköisiä naisia. Ilmeisesti oikeasti kauniit eivät halua mihinkään tyrkkykisoihin mukaan. Nämä ehdokkaat eivät tule pärjäämään maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas parhaimman näköiset on venäläisiä. Pari suomalaistakin tuolla jolla selvät slaavijuuret. Varmaan kasakka nainut iso äitiä.
Itse taas yllätyin kuinka tavallisen näköisiä venäläisnimiset olivat kun yleensä vetävät selvästi pitemmän korren.
Kyllä nuo on venäläiset ehdokkaat on tyypillisen näköisiä venäläisiä. Mistä on tullut käsitys, että venäläiset naiset on kauniita. Ne vaan laittautuu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaupungilla tulee joka päivä vastaan paljon paremman näköisiä naisia. Ilmeisesti oikeasti kauniit eivät halua mihinkään tyrkkykisoihin mukaan. Nämä ehdokkaat eivät tule pärjäämään maailmalla.
Ei todellakaan tule jollet asu jossain ulkomailla. Kyllä nuo ovat ihan top 5%. Valitettavasti
Siis mitä..? Aivan tavallisen näköisiä naisia, eivätkä tosiaankaan mitään missikisojen kaunottaria. Kaiken lisäksi lähes kaikki näyttävät jostain syystä huomattavasti ikäistään vanhemmilta. Johtuuko meikistä vai mistä. Mikäli näitä ummehtuneita ja turhia kisoja ei aiota lopettaa, niitä pitäisi uudistaa vähintään niin, että alle 175-senttisillä ja yli kaksikymppisillä ei olisi mitään asiaa kisoihin. En tarkoita, että nämä kisaajat olisivat missään tapauksessa rumia, mutta he eivät myöskään ole missiainesta.
Susan Saarinen ja Anna Pishchenko ainoat joilla on jonkinlainen mahdollisuus pärjätä myös maailmalla. Ronja Pikkuharju päässee myös kärkikolmikkoon. Mutta hänellä taas ei ole mahdollisuuksia maailmalla. Liian tavallinen, söpö naapurintyttö.
Eniten toivon siis Annan tai Susanin voittoa. Anna on kyllä jotenkin sopivampi Miss Universum-kisoihin, kun taas Susanissa on jotain mallimaista enemmän kuin missimäistä. Vaikka Susan taas toisaalta on oma suosikkini ulkonäöllisesti.
Frida Rosengård on näistä omasta mielestäni ylivoimaisesti kaunein. Ei mikään perusnätti vaan sellainen supersöpö. Tuskin kuitenkaan voittaa, koska oma suosikkini on tuskin koskaan voittanut lopullista kisaa. Susan Saarinen on toinen josta tykkään. Ehkä enemmän sellainen huippumallityyppi.
Jos ei ulkonäköä ole suotu, niin se nyt ei vaan riitä että on itsevarma ja rempseä ja räväkkä. Ne on kauneuskisat, jos sitä kauneutta ei ole, niin ei ole mitään järkeä hakea koko kisoihin.