Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miss Suomi 2020 Semifinalistit julkaistu - mitäs ootte mieltä?

Kommentit (934)

Vierailija
341/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralja kirjoitti:

Olipa hyvän näköisiä naisia, varsinkin kropat kaikilla tosi kauniit. Olen kade.

Ainoastaan kaksi Anna ja Sonja näyttivät huomattavasti ikäisiään vanhemmalta noin kymmenellä vuodella.

Specsaversilla on vielä ale..

Vierailija
342/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään salilla, sielläkin oli huomattavasti paremman näköisiä ja varsinkin parempikroppaisia nuoria naisia kuin nämä "missikaunottaret". Outoa, etteivät ole saaneet kroppaansa kuntoon, vaikka osallistuvat kauneuskilpailuihin ja tietävät joutuvansa kuvattavaksi bikineissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronja ja Anna P. Voisi pärjätä ulkomailla. Noiden kuvien mukaan.

Vierailija
344/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYi vitsi että toi perse pystyssä alusvaatteet päällä tehtävä notkoselkäpylly näyttää typerältä tollasessa mekossa, vihaan nykyaikaa

Vierailija
345/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks näistä uusia kuvia? Linkkii?

Vierailija
346/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on meikattu ja stailattu tätimäisiksi ja vanhan näköisiksi? 

Ei uskois, että on 19v tai 22v. 

Kauniita naisia, mutta aika tavallisia, ei yhtäkään henkeäsalpaavan tyrmäävää. 

Olen itse 38v, ja nuista osa näyttää vanhemmalta mitä minä. 

Vierailija
347/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susan Saarinen, ehdottomasti kansainvälisimmän näköinen, toivottavasti on pituutta tarpeeksi.

348/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susan Saarinen ja Frida Rosengård kauneimmat mun mielestä, tosin vain näiden kuvien perusteella. Kumma miten jotkut näistä tytöistä näyttää ikäistään todella todella paljon vanhemmalta, eikä mitenkään hyvällä tavalla.

Vierailija
349/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihan peruspirkkoja, eivät kääntäisi päitä kaupungilla.

Viivi ja Susan ovat suosikkini. Viiviltä hyvä veto kihartaa hiukset tuommoisiksi, vaikuttaa paljon ulkonäköön ja sopii hänen kasvoihinsa.. Ja on erilainen kampaus kuin muilla.

No, erottuu sieltä muutama muukin erilaisen kampauksensa kanssa - negatiivisesti!

Btw, minusta pitäisi jokaisesta saada käsittelemätön kasvokuva, jossa täysin ilman meikkiä, irtoräpsyjä ym. Kävisi paremmin ilmi, kuka on oikeasti kaunis kuka ei.

Vierailija
350/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihan peruspirkkoja, eivät kääntäisi päitä kaupungilla.

Viivi ja Susan ovat suosikkini. Viiviltä hyvä veto kihartaa hiukset tuommoisiksi, vaikuttaa paljon ulkonäköön ja sopii hänen kasvoihinsa.. Ja on erilainen kampaus kuin muilla.

No, erottuu sieltä muutama muukin erilaisen kampauksensa kanssa - negatiivisesti!

Btw, minusta pitäisi jokaisesta saada käsittelemätön kasvokuva, jossa täysin ilman meikkiä, irtoräpsyjä ym. Kävisi paremmin ilmi, kuka on oikeasti kaunis kuka ei.

Viivillä on luonnonkiharat hiukset. Ja on kyllä hyvä, että muutamalla on erilainen eli vähän modernimpi kampaus kuin perus tupeerattu missipehko. 

Yllättävän monta yliblondattua kyllä joukossa on - ja niillä on myös ihan liikaa itseruskettavaa! Ei yhtään hyvä yhdistelmä. 

Katsotaan miten käy kun saadaan lisää kuvia ja videota. Vaikka kuinka sanotaan, että mallina olo on helppoa, niin ei se kyllä ole jos haluaa hyvän kuvan. Sitä on harjoiteltava tosi paljon ennen kuin löytää itselleen parhaat kulmat ja sitten onnistuukin melkein joka kuvassa. Nämä kandidaatit vaativat vielä paljon harjoittelua...

Vierailija
351/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://aijaa.com/xNEX39

Fridassa on kyllä paljon samaa mitä maailman kauneimmaksi valitussa Thylane Blondieaussa.

Miten tuokin on muka maailman kaunein? Tavallisen photoshopilla ja meikillä ehostetun teinin näköinen ja häiritsevän muotoiset huulet.

Vierailija
352/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: ssä

Susan Saarinen

Vivian Virkki

Anna Opalko

Laura Mustaniemi

Fanny Mustalahti

Viivi Aaltonen

Frisa Rosengård

Ronja Pikkuharju

Liina Raatikainen

Vierailija
353/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10: ssä

Susan Saarinen

Vivian Virkki

Anna Opalko

Laura Mustaniemi

Fanny Mustalahti

Viivi Aaltonen

Frisa Rosengård

Ronja Pikkuharju

Liina Raatikainen

Rahalla Rebecca Vuorio

Vierailija
354/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä edelleen järjestetään?

A) koska kisoihin riittää osallistujia

B) koska kisat herättävät kiinnostusta

Ilta-Sanomien uutiset kilpailijoista keräävät klikkauksia ja kisoille riittää sponsoreita. Olen itse nainen, en ole harkitsemassa missikisoihin osallistumista, mutta noita on hauska seurata. ”Miksi enää nykypäivänä” -sössönsöötä ei tarvitse tunkea joka väliin eikä kaikesta tarvitse vetää hernettä nokkaan. ;)

Vierailija
355/934 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nicole Heinämaa näyttää siltä että on kuullut jatkuvasti olevansa hyvännäköinen ja jäänyt levy päälle. Tosin voihan olla vaikka kuinka kiva mutta näyttää itsetietoiselta.

Vierailija
356/934 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frida on hurjan söpö!

Vierailija
357/934 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana viedä Frida ulos ja saada hänet nauramaan!

Vierailija
358/934 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska finalistit selviää?

Vierailija
359/934 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainoa, jonka mielestä Pölkin katseessa on jotain pubiruusun seisahtanutta tuijotusta?

Vierailija
360/934 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Susan Saarinen on kansainvälinen” :Dd huvittaa aina näitten vähänkään tummempien missien hehkutus hän on täysi tavis ulkomailla eikä tule menestymään. Oikeastaan ei noista kukaan tule menestymään miss universe kisoissa, mutta nätein on frida