Oikeasti lämmin talvitakki ja kengät?? (Ei Soreleita jotka yhdet kylmimmistä kengistä mitä mulla on ollut)
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Jos tyylitaju ei oo niin justiinsa, niin osta jostain työvaatemyymälästä talviraksa-asu tai pilkkihaalari. Samasta paikasta löytyy myös pakkaseen ja kovaan käyttöön tehtyjä kenkiä.
Lisäksi voit kikkailla näillä verovähennykset!
Työskentelen päiväkodissa ja olen kokeillut monia erilaisia ulkoiluvaatteita useiden työvuosieni aikana
Lämpimin minun kokemuksellani on ollut polvipituinen untuvatakki
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen päiväkodissa ja olen kokeillut monia erilaisia ulkoiluvaatteita useiden työvuosieni aikana
Lämpimin minun kokemuksellani on ollut polvipituinen untuvatakki
Itse pidän välillä ratsastustunteja ulkokentillä, ja mulla on nilkkapituinen untuvatakki. Ei se erityisen kaunis ole, näytän lähinnä joltain muumien hahmolta, mutta lämmin kyllä. Liikkumiseen polvipituinen on parempi.
En kyllä tiedä miten olet onnistunut Soreleista saamaan kylmät mutta palauta ne ihmeessä, ovat rikki.
Sulla on ollut Soreleista joku muotimalli, eikä se perinteinen saapas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimin minun kokemuksellani on ollut polvipituinen untuvatakkiItse pidän välillä ratsastustunteja ulkokentillä, ja mulla on nilkkapituinen untuvatakki. Ei se erityisen kaunis ole, näytän lähinnä joltain muumien hahmolta, mutta lämmin kyllä. Liikkumiseen polvipituinen on parempi.
No totta, enpä edes tajunnut, että niitä on myös nilkkapituisia ja toki vielä lämpöisempiä niin :)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä miten olet onnistunut Soreleista saamaan kylmät mutta palauta ne ihmeessä, ovat rikki.
Riippuu varmaan aika paljon mallista kylmänkestävyys... Mulla on Caribou slim eikä ne mitkään pakkaskengät tosiaan ole. Lähinnä loskakelin kumpparit.
Takeista pitkä untuvatakki ja kengistä yllättäen Icebugit, en oo edes villasukkia alle tarvinnut pakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Takeista pitkä untuvatakki ja kengistä yllättäen Icebugit, en oo edes villasukkia alle tarvinnut pakkasilla.
Perinteisissä Uggeissa tai Emuissa tarkenee vaikka ilman sukkia.
Kuoma ehdottomasti paras. Lisäksi pitävä pohja.
Baffin on lämpimin kenkämerkki. Niillä on kenkiä aina -80C asti.
Saa esim täältä : https://www.uittokalusto.fi/baffin-icefield.html
Ei ole tietysti tyylikkäät, mutta lämpimät ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä Uggeja/Emuja. Ovat aivan h*lvetin liukkaat. Kaaduin pahasti pari vuotta sitten Uggeissa (kyllä, murtui luita) ja sen jälkeen kulkenut Icebugeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä Uggeja/Emuja. Ovat aivan h*lvetin liukkaat. Kaaduin pahasti pari vuotta sitten Uggeissa (kyllä, murtui luita) ja sen jälkeen kulkenut Icebugeilla.
Emuissa on ainakin pitävät pohjat. Ja suutarihan laittaa uusiksi mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emuissa on ainakin pitävät pohjat. Ja suutarihan laittaa uusiksi mitä vaan.
Niin, ensin ostetaan monen sadan kengät ja sitten mennään suutariin laitatuttamaan pohjat Suomen olosuhteisiin.
Kuomat
Rieker
Sievit
Canada goose
Jos tyylitaju ei oo niin justiinsa, niin osta jostain työvaatemyymälästä talviraksa-asu tai pilkkihaalari. Samasta paikasta löytyy myös pakkaseen ja kovaan käyttöön tehtyjä kenkiä.