Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, onko sinulla koskaan ollut vaimona tai seurustelukumppanina ns. "hullu akka"?

Vierailija
06.02.2020 |

Tarinoita kehiin!

Kommentit (225)

Vierailija
81/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen. Kun suutun, saatan huutaa tunninkin putkeen ja kertoa mikä kaikki ärsyttää sekä haukkua toista. Siis oikeasti tunnin..huutaa..taukoamatta. Huudan aiheesta, mutta toki täysin kohtuuttomasti. Saatan myös paiskoa tavaroita, en kuitenkaan mitään riko.

Kärsin tästä valtavasti ja exät ja nykyinen nyt myös, joka toki kohta on se exä myös. En tiedä mikä minuun menee, se demoni varmaankin? Koen jotenkin järkyttävää vääryyttä ja marttyyriyttä asioista ja kaiken kruunaa se, että valitsen kumppaneiksi miehiä jotka eivät puhu tunteistaan, välttelevät konflikteja ja ovat riidan tullen täynnä defenssejä, tunneyhteys puuttuu. Tämä siis pahentaa reaktioani, ei oikeuta eikä aloita sitä.

Eli... vinkkejä miten olla vähemmän hullu akka joka patoo kaiken

Terapia?

Vierailija
82/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä löytyy semmoinen hirviö ja neljä lasta.  Aiheuttaa vanhemmillenikin riitoja ja koko suvulle. Tulikin vaihdettua ex-tyttöystävä hirviöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron hetkell vasta monesta kuoriutuukin hullu .. voi Jesta että yks lähipiirin exä päätti pistää ranttaliks ja sai melkein koko suvun sotimaan kiusanteollaan. Aivan päästään vialla. Terve ihminen ei edes keksis moisia kuvioita! Saati et pystyis tekemään pahaa viattomille osapuolille. Kukaan ei olis arvannut mikä hirviö se oli.. Niin ihanan kiltti muka oli tämäkin, ahkera äiti!

Vierailija
84/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exästäni, jonka kanssa olin naimisissa kahdeksan kuukautta, kuoriutui hetkessä varsinainen psykonarttu naimisiinmenon jälkeen.

Paljastui pikaisen naimisiinmenon jälkeen kaupungin (asuimme eri kaupungeissa) yleiseksi jakorasiaksi (tytär kertoi seikkailuista ja jatkuvasti vaihtuneista panokumppaneista), jolta ei puuttunut kokemuksia, sokerina pohjalla vierastamiani vieraslajien edustajia.

Osoittautui kyllä muutenkin varsinaiseksi pakkaukseksi, joka teki jokaiselle vastaantulevalle miehelle selväksi flirttailullaan, antoi ymmärtää, että ymmärtää antaa.

Oli todennäköisesti kuitenkin uskollinen minulle, mutta jatkuva flirtti, huoramainen käytös tekivät yhdessä liikkumisesta mahdotonta hyvin pian.

Menin naimisiin suurin toivein, uskovaisen naisen kanssa, joka oli irtaantunut lestadiolaisuudesta, mutta edelleen uskossa ja joka antoi niin siveän kuvan itsestään, että menin retkuun vaikka melko kokenut naismaailmassa olinkin.

Uskovaista, uskollista naista etsin ja psykopaatin mielenlaadulla varustetun, jatkuvaan kiusaamiseen valmiin, mielialojaan pahimmillaan tunnin välein vaihtavan psykonartun kanssa menin naimisiin.

Liitto oli lyhyt mutta ikiusesti mieleeni jäänyt.

Hyi sä taidat tässä se hullu olla.

Mitä sulle kuuluu naisen aiempi seksielämä?Ja itsekin sanoit, että varmaan oli uskollinen sulle niin mitä väliä?

Luulen, että flirttailu ja "huoramainen käytös" oli sun omassa päässä. Kuulostat narsistiselta ja sairaalloisen mustasukkaiselta kontrollifriikiltä.

Onneksi nainen pääsi susta eroon.

Vierailija
85/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen. Kun suutun, saatan huutaa tunninkin putkeen ja kertoa mikä kaikki ärsyttää sekä haukkua toista. Siis oikeasti tunnin..huutaa..taukoamatta. Huudan aiheesta, mutta toki täysin kohtuuttomasti. Saatan myös paiskoa tavaroita, en kuitenkaan mitään riko.

Kärsin tästä valtavasti ja exät ja nykyinen nyt myös, joka toki kohta on se exä myös. En tiedä mikä minuun menee, se demoni varmaankin? Koen jotenkin järkyttävää vääryyttä ja marttyyriyttä asioista ja kaiken kruunaa se, että valitsen kumppaneiksi miehiä jotka eivät puhu tunteistaan, välttelevät konflikteja ja ovat riidan tullen täynnä defenssejä, tunneyhteys puuttuu. Tämä siis pahentaa reaktioani, ei oikeuta eikä aloita sitä.

Eli... vinkkejä miten olla vähemmän hullu akka joka patoo kaiken

Terapia?

Kokeiltu on sekä terapiaa että muita ammattilaisia, mutta ei niistä missään ole oikein päästy asian ytimeen asti. Kai olen toivoton tapaus

Vierailija
86/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hullu akka myös. Minulla on traumaattinen lapsuus alkoholistiperheessä, mikä luultavasti on aiheuttanut mieleni ailahtelevuuden, toisaalta sitoutumiskammon ja toisaalta hylkäämisen pelon... en nykyään seurustele, enkä etsi kumppania, sillä niin kauan kuin traumani vaikuttaa elämääni ja käyttäytymiseeni se olisi epäreilua kumppaniani kohtaan. Luultavasti olen yksin hautaan saakka, mutta ketään en ainakaan satuta raivoamalla tyhjille huoneille.

Vierailija
87/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. jos olet valinnut tasa-painottoman naisen, siihen on joku syy, psyykessäsi.

a) et saa tervepäisiä, koska itse kärsit mielenterveysongelmista tai olet egoisti, jota kukaan ei jaksa

b) tämä hullu nainen on niin nerokas sängyssä, että et voi lähteä

c) hullu nainen elättää sinut

d) olet niin rakkaudennälkäinen, että kaikki kelpaa

e) olet elänyt kaltoinkohdellun lapsuuden etkä koskaan kokenut kunnioittavaa tai rakastavaa kohtelua naiselta ja pidät niiden puutetta normaalina.

f) hullu nainen hivelee itserakkauttasi jollain tavalla

g) et pärjää henkisesti yksin

Vierailija
88/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä syyllisyyttä voi tuntea ja siitä puhua kaipaamatta itselleen sääliä tai empatiaa. Minä ainakin tuntiessani syyllisyyttä ajattelen niitä lapsia kun muistan oman käytöksen. En kaipaa mitään hyssyttelyä tai totuuden vääristelyä. Saatan ajatella itseäni ja ihmetellä olenko niin paha ihminen ja millä olen oikeuttanut käytökseni.

Tiedän, että koko perhedynamiikka on kärsinyt takiani. Ymmärrän sen, että mies on valinnut tuon linjan, koska on kiltti ja haluaa uskoa minussa olevaan hyvään ja pitää perheen kasassa. Aiemmin kai hullut akat hakattiin hiljaisiksi, mutta mehän tiedämme oikeutemme.

Nykyään välit on avoimet silleen, etten enää ahdistele tai saa mustasukkaisuuskohtauksia. Meillä on rauhallista kotona ja lapsetkin ovat avoimempia asioistaan ja tunteistaan. Luulen, että tämä on optimaalinen tilanne tällä porukalla mennyt huomioonottaen.

Olimmeko sitten täysin väärät toisillemme, en osaa sanoa. Mies olisi saanut helpomman elämän oikean naisen kanssa, sen uskon. En tiedä missä olisin ilman nykyistä parisuhdetta. Voisin olla haudassa tai sitten en. Tuskin tilanne nykyistä parempi olisi, vaan takana voisi olla monenlaista suhdeviritystä, päihteilyä ja ties mitä.

Empatia tarkoittaa sitä, että osaa asettua toisen asemaan, ei sitä että osaa pohtia omaa syyllisyyttään ja pahuuttaan.

Sanoinhan, että ajattelen asiaa lasten kannalta ja olen heidän kanssaan puhunutkin jonkin verran menneistä. Heille en ole raivonnut, mutta he ovat joutuneet kuulemaan sitä liikaa pieninä. Tottakai käy mielessä, että mikä on sellainen pahuus että on tuolloin ollut välinpitämätön eikä ole tajunnut, että lapset voi pelätä ja tuntea turvattomuutta. Näen niitä tilanteita mielessäni ja se raastaa syvältä. Itken nyt heidän puolesta, vaikka se on myöhäistä. He kuitenkin pärjäävät suhteellisen hyvin, joten koen viisaammaksi tsemppaa miksen ja myötäelämisen tässä vaiheessa kuin ikävien muistojen nostamisen pinnalle. Se aika voi olla myöhemmin, jos hoidon piiriin joutuvat.

Vierailija
89/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kaikista naistahan alkaa hiljalleen tulla ylen akkoja sellaisia kaikkitietäviä hieltähaisevia bodattuja vääräsääriä

Vierailija
90/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa valitsee. jos olet valinnut tasa-painottoman naisen, siihen on joku syy, psyykessäsi.

a) et saa tervepäisiä, koska itse kärsit mielenterveysongelmista tai olet egoisti, jota kukaan ei jaksa

b) tämä hullu nainen on niin nerokas sängyssä, että et voi lähteä

c) hullu nainen elättää sinut

d) olet niin rakkaudennälkäinen, että kaikki kelpaa

e) olet elänyt kaltoinkohdellun lapsuuden etkä koskaan kokenut kunnioittavaa tai rakastavaa kohtelua naiselta ja pidät niiden puutetta normaalina.

f) hullu nainen hivelee itserakkauttasi jollain tavalla

g) et pärjää henkisesti yksin

Niin, tämähän pätee myös vastakkaiseen sukupuoleen?

Vierailija
91/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin naisena. Entisenä hulluna akkana. Kyllä se on mies, joka usein naisen hulluuden partaalle ajaa. Se onnistuu hyvin, kun juot usein, laistat kotitöitä ja lastenhoitoa. Ehkäpä vielä olet uskoton. T. Nykyään erittäin kiltti ja tasapainoinen nainen

Luonnehäiriöinen syyttää AINA muita käytöksestään. Terve ja normaali ei käyttäydy hullusti, vaan yrittää ratkoa ongelmat ja lopettaa suhteen, jos se ei onnistu.

Tottakai olet nykyään kiltti ja tasapainoinen, kun uhrisi viimein uskalsi ottaa hatkat. Yksinään harva pystyy ihmissuhdeterroriin. 

Juuri näin. Omat huonot fiilikset, masennus, kotitöiden tekemättömyys tai mikään muukaan ei oikeuta väkivaltaiseen käytökseen. Jostain syystä naisten väkivaltaisuus selitetään aina tähän tyyliin. Vaikka lapsia pahoinpideltäisiin, niin masentunutta pitää ymmärtää. Jotkut ovat jopa sitä mieltä, että kyllä miestä saa lyödä, jos tämä jää kiinni pettämisestä (joko epäillystä tai todellisesta). No ei saa, Suomen lain mukaan.

Jos taas kyseessä on tapaus, jossa mies pettää, juo ja kohtelee huonosti, niin toisen käyttäytyessä samoin ei sekään sekään vapauta naista vastuusta väkivallasta. Sääli tällaisen parin lapsia. Monet lapsethan päätyvät katselemaan vanhempiensa juomista ja riitelyä koko lapsuutensa. Tuskinpa hekään pelkästään isäänsä tilanteesta syyttävät, kun aikuistuvat. 

"

Hullu käytös ei tarkoita aina väkivaltaisuutta. Miehet ei oo minua pakoon juossu. Minä olen heidät jättänyt. Ja muuten olemme tänä päivänä erittäin hyvissä väleissä. Ja heistäkin on tullut fiksumpia.

Vierailija
92/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma turha ja aivovammainen. Erosin ukosta, mutta ei ole tyytyväinen vieläkään kun pääsi minusta eroon.

Vierailija
93/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaampa, että suurin osa miesten tarinoista näistä hulluista akoista on mielikuvituksen tuotetta. Ne miehet, jotka jaksavat jauhaa väkivaltaisista eksistään, ovat näkemäni mukaan olleet lähestulkoon aina egoistisia tai Alkoon meneviä. Suhteessa sitten nainen on puolustautunut miestä vastaan, ja johan on soppa koossa.

Vierailija
94/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mimmi oli täysi sekopää aina kun tuli riitaa jostain. En halua enää edes ajatella koko asiaa. Silloin kun oli järjissään oli kova nussimaan ja sai monta peräkkäistä orgasmia ihan vaan panemalla, sen haluan muistaa aina. Tästä jälkimmäisestä johtuen on kyllä välillä kova ikävä vaikka tuo hulluus esti parisuhteen etenemisen pidemmälle.

Vierailija
95/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollu,

akka EI suostu ottamaan mun lasteja naamalleen!!! Mitä hevilettiä mää vaan kysyn?!? Töykeyden huippu, paljo pahempaa ku esim pettäminen!!

ERKKI

En kyllä itsekään keksi mitään pahempaa kuin olla ottamatta limaisia eritteitä naamalleen.

Vierailija
96/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

Veikkaampa, että suurin osa miesten tarinoista näistä hulluista akoista on mielikuvituksen tuotetta. Ne miehet, jotka jaksavat jauhaa väkivaltaisista eksistään, ovat näkemäni mukaan olleet lähestulkoon aina egoistisia tai Alkoon meneviä. Suhteessa sitten nainen on puolustautunut miestä vastaan, ja johan on soppa koossa.

Kukahan v tun idiootti tässä nyt on egoisti? Minä olen nähnyt joten tiedän kaiken eikä muunlaista voi olla olemassakaan, vähättelenpä ja pilkkaampa siis toisten kokemukset valheiksi ja loput juopoiksi. Typeryys ei tosiaankaan ole miesten yksinoikeus eikä ikä suo viisautta. 

Vierailija
97/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

Toisten parisuhteista on vaikea tietää mitä siellä tapahtuu, mutta on sekin kyllä aika naiivia, jos kuvittelet naisten väkivallan olevan aina itsepuolustusta. Häiriintyneitä on naisissakin, vaikka varmaan vähemmän kuin miehissä. Mutta sen mitä heitä olen nähnyt, ovat sitäkin pelottavampia. Kuten se nainen, joka kävi tuttavapiiriimme kuuluvan miehen kimppuun aina juodessaan. Verbaalisestikin voi hakata toista, varmaan sattuu enemmän kuin lyönti, jos nolataan muiden läsnäollessa.

Vierailija
98/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinnahkahullukin eksyi tähän ketjuun. Kiva.

Vierailija
99/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N52 kirjoitti:

Luepa esim tämä ketju

https://www.vauva.fi/keskustelu/3660620/kaava-toistuu-ja-toistuu-ja-toi…

Todellakin, naisissa on kaikenlaisia.

Vierailija
100/224 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ex-larsleevi naisesta....ihan pimeitä etenkin senjälkeen kun ovat lahkosta eronneet.