Mies, onko sinulla koskaan ollut vaimona tai seurustelukumppanina ns. "hullu akka"?
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen että nämä mielenvikaiset naikkoset tuntuvat olevan varsinaisia seksin papittaria kun pystyvät raivohullusta käytöksestään huolimatta pitämään miehen talutushihnassaan vuodesta toiseen.
Miehet jotka noita katselevat ovat varmaan samanlaisia kuin vangeille rakkauskirjeitä lähettelevät naiset. Tai sitten niitä, jotka ovat sitä mieltä että akka voi tehdä mitä tahansa kunhan on hyvännäköinen.
On. Mut eipä siitä sen enempää.
Omana kumppanina ei ole ollut, mutta olen kyllä ajatellut että kuka ikinä saa mun ex-kämppiksen kumppanikseen joutuu kyllä elämään aikamoisessa helvetissä. Kyseinen nainen sai aivan järkyttäviä raivokohtauksia. Saattoi huutaa puolikin tuntia täyttä kurkkua aivan jokaisesta asiasta mistä oli eri mieltä oli tämä asia sitten miten pieni tahansa (esim. onko ikkuna auki vai kiinni) niin ensimmäinen reaktio oli hänelle aina tuo raivokohtaus sen sijaan, että olisi voinut keskustella asiasta rauhallisesti saati sitten pyrkiä kompromissiiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku mies kirjoitti 5v sitten vaimostaan, josta totesi ettei ole ehjä. Oli poloinen untuvikko, josta kuoriutui hirviö.
Minä olen tuollainen nainen. Samoin nuo kuvaukset ex1-ex3 tuossa yllä sopivat.
En kyllä ikinä petä enkä ole väkivaltainen, mutta mieli on epävakaa.
Olen viettänyt lapsuuteni henkisesti kohtuuttomassa ympäristössä (mielisairautta, alkoholismia, väkivaltaa) ja ilman isää, joten luulen menneeni silloin rikki.
Tiedostan tämän itse. Mutta en voi hallita ahdistusta, epävarmuutta, salamana vaihtuvia mielialoja.
Nyt minulla olisi ihana mies, josta minun tulee luopua. Rakastan häntä ja yritän parhaani mukaan olla "normaali" ja hänelle hyvä. Mutta en usko onnistuvani eikä meistä tule onnellisia. Traumani seuraus on olla yksin.
Tämä yhtenä taustatarinana.
"en voi hallita... " Kyllä voit. Se vaatii työtä, tahdonvoimaa ja kasvua ja mahdollisesti ulkopuolista apua. Toki voit olla tekemättä mitään näistä.
Ei ole, entinen oli varsin järkevä vaikka vähän hajamielinen tapaus.
Haluaisin vain hullun naisen jonka kanssa sekoittaa maailmaa.
Näin varmasti on, mutta tässä ketjussa on kuitenkin nyt kyse kahjoista naisista. Vauvan kaikki muut ketjut on täynnä vastaavia tarinoita miehistä, joten sinne voi mennä avautumaan niistä. Kiitos jo etukäteen!