Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaava toistuu. Ja toistuu. Ja toistuu. Ja toistuu

Vierailija
06.02.2020 |

En voi käsittää mikä siinä on, että miehet käyttäytyvät aina näin. Riippumatta siitä missä tapaamme, mitä teen tai jätän tekemättä. Olen rehellisesti sanottuna yrittänyt kaikkea. Oma itseni olen aina kuitenkin.

Tämänhetkinen mies osaa olla oikein ihana ja kiltti, mutta sitten väsyneenä hän saattaa yhtäkkiä olla kuin täysin eri ihminen. Joskus ei ymmärrä yhtään mitä sanon (pieni kielimuuri, ei paha.) Ja minusta tuntuu kuin puhuisin jollekin retulle. Saatan kirjaimellisesti toistaa miehen omia sanoja, eikä mene millään jakeluun että mitä ihmettä oikein puhun.

Yritin eilen soittaa, kun halusin kysyä suoraan että mitä v*ttua tämä nyt on. Jankkasi väsymystä. Joo, se ei ole mikään tekosyy kohdella minua noin arvaamattomasti. Sitten kun mies sanoi bye ja goodbye pariin viestiini, tuli mitta täyteen ja sanoin, että sano vielä kerran noin niin et kuule minusta enää ikinä mitään. Ja sanoin myös, että minun kanssani ei leikitä noin. Yksi eksä harrasti tuota hyvästien jättöä ties miten monta kertaa. Lopulta en tiennyt enää että olemmeko yhdessä vai emmekö. Ero oli lopulta helpotus, koska se jatkuva epävarmuus loppui.

Mutta kumma kun tämä sama kaava toistuu joka ikisen miehen kanssa. Aina ulkonäköä hehkutetaan, mutta sitten kohdellaan minua arvaamattomasti ja olen kuin lelu, jota voi vähän testailla ja välillä sanoa hyvästejä ja sitten perua ne.

En tajua mikä hitto siinä on. Sitä ulkonäön hehkutusta olen kuullut koko elämäni ajan, ihan loputtomasti. Ehkä sitten vaikutan joltain?? Ja minua yritetään näpäyttää jostain, mistä lie. En minä muutakaan syytä keksi.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille huonompi juttu on se, että minä olen ollut pari vuotta sinkkuna ja olen aina ollut sitoutumiskammoinen (mutten -kyvytön.) En kylläkään ole vielä ollut suhteessa minulle oikean miehen kanssa. Mutta niin, minä pärjään vallan mainiosti yksin, joten en roiku kenessäkään väkisin. Tietysti eron jälkeen tulee ensin hirveän ahdistava olo, sellainen tyhjyys. Mutta kun aina se uusi mies tulee hetken päästä lirkuttelemaan, niin ei siinä kovin pitkään itkua tule tihrustettua. Ap

Vierailija
2/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, unohdin tuolta välistä jutun. Siis ensin mies ihan tarkoituksella ignoorasi puheluni. Hän on se, joka haluaa tyyliin aina jaaritella puhelimessa, mutta sitten kun minä soitan, ei kiinnosta vastata. Lopulta varmaan kolmannen soittoyrityksen jälkeen vastasi ja alkoi siinä kitistä sitä väsymystään. Ihan kuin se oikeuttaisi olemaan yhtäkkiä kuin täysin eri ihminen minua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että minun ei kannattaisi edes yrittää mitään tapailua tai suhteita. Ei siitä tule mitään. Ehkä minun kuuluu olla yksin. Silloin kukaan ei voi satuttaa käyttäytymällä kuin mikäkin tuuliviiri.

Vierailija
4/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos itse aiheutat epävarmuutta miehille, jos kerran olet sitoutumiskammoinen?

Sitten vielä vähän ohi aiheen , mutta on surkuhupaisaa miten jossain vaiheessa ihmiset on alkaneet ajatella, että ois jotenkin makeeta olla sitoutumiskammoinen.. sehän kertoo psykologisista ongelmista eikä siinä ole mitään hyvää.

Sinun kannattaa työstää itseäsi, omaa itsetuntoasi ja rehellisesti. Mitä tunnet sisimmässäsi. Kaikki se voi heijastua miehiin, jotka voivat saada tarpeeksi sitten. Tsemppiä.

Vierailija
5/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää itsensä aina samasta tilanteesta niin kyllä silloin yhteinen nimittäjä ja oikea osoite löytyy peilistä.

Vierailija
6/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi kuunnella jankutusta koko ajan. Terv. nainen 40-v

Vierailija
7/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytää itsensä aina samasta tilanteesta niin kyllä silloin yhteinen nimittäjä ja oikea osoite löytyy peilistä.

Öö niin ja sanoin, että olen kuullut aina ulkonäöstäni hehkutusta. Olen pelkkää pintaa. Ei ketään kiinnosta kohdella minua hyvin.

Vierailija
8/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miehet on kivoja, huomaavaisia, imeliä aina silloin kun ovat seksiä vailla.

Vierailija
9/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sun kannattaisi hakeutua terapiaan, esim suuri ahdistus ja tyhjyyden tunne ilman miestä ei kuulosta ihan normaalilta. Eihän se helppoa ole tarkastella omia toimintamallejaan, mutta varmasti paras tulos on saavutettavissa sillä lailla.

Vierailija
10/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tuo mies osaa olla myös oikein ihana, mutta tuo että väsyneenä muuttuu ihan eri persoonaksi... Enpä tiedä että haluaisinko elää sellaisen kanssa. Tapailemme vasta, vaikka kyllä tämä seurustelulta jo tuntuu. Mutta emme ole sopineet ääneen mitään suhteeseen liittyvää. Emme tosin ole muiden kanssa.

Vierailija
11/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,aattelin samaa ton toisen vastaajan kanssa. Sä itte teet asiat vaikeeksi,ensin joo,sitten ei,ja jos mennään ulkonäkö edellä,mies saa nätitn työn jolla ei ole aivoja. Tarkoitan että asiat eivät kohtaa,suhde alkaa väärin perustein! Oi,nätti tyttö...sitten että ei se mitään ymmärtänyt kvanttifysiikasta ( tää on nyt kärjistettyä)

Yritä "etsiä" ihan toisentyyppisiä miehiä,älä niitä jotka kuolaa sun perään. Kuten itse huomaat,ne on helppoja ja sitten et o tyytyväinen itsekään siihen mitä valkkasit.

Tuo mies ei ole oikeasti kiinnostunut susta,anna olla,pitää sua vaan hetken huvina.

Mee jonnekki ihan muualle missä normisti käyt. Mee vaikka seinäkiipeilyyn,porraskävelyyn...postimerkkinäyttelyyn,jousikvartettikonserttiin,abstraktin taiteen plaaplaaplaa...siis ihan muualle kuin missä normisti käyt! Pururadalle,rullahiihtämään...Kokeile!

Tuu kertomaan miten kävi.

Jätä toi,anna olla,eoi ollu oikea.

Ei sun kanssa travii olla "väsynyt"

Vierailija
12/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sun kannattaisi hakeutua terapiaan, esim suuri ahdistus ja tyhjyyden tunne ilman miestä ei kuulosta ihan normaalilta. Eihän se helppoa ole tarkastella omia toimintamallejaan, mutta varmasti paras tulos on saavutettavissa sillä lailla.

EROTESSA tulee se tyhjyys ensin. En itke sinkkuutta, huah.

Vierailija
13/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehissä nyt on paljon ku sipäitä. Ja se paljastuu vasta myöhemmin. Tällöin sun pitää vain lähteä suhteesta ja etsiä uusi. Pääasia on ettet jää kiistelemään asioista tai odottamaan miehen muuttumista. Kyllä se hyvä tyyppi vielä vastaan tulee.

Vierailija
14/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi koodi,uusi moodi kirjoitti:

Joo,aattelin samaa ton toisen vastaajan kanssa. Sä itte teet asiat vaikeeksi,ensin joo,sitten ei,ja jos mennään ulkonäkö edellä,mies saa nätitn työn jolla ei ole aivoja. Tarkoitan että asiat eivät kohtaa,suhde alkaa väärin perustein! Oi,nätti tyttö...sitten että ei se mitään ymmärtänyt kvanttifysiikasta ( tää on nyt kärjistettyä)

Yritä "etsiä" ihan toisentyyppisiä miehiä,älä niitä jotka kuolaa sun perään. Kuten itse huomaat,ne on helppoja ja sitten et o tyytyväinen itsekään siihen mitä valkkasit.

Tuo mies ei ole oikeasti kiinnostunut susta,anna olla,pitää sua vaan hetken huvina.

Mee jonnekki ihan muualle missä normisti käyt. Mee vaikka seinäkiipeilyyn,porraskävelyyn...postimerkkinäyttelyyn,jousikvartettikonserttiin,abstraktin taiteen plaaplaaplaa...siis ihan muualle kuin missä normisti käyt! Pururadalle,rullahiihtämään...Kokeile!

Tuu kertomaan miten kävi.

Jätä toi,anna olla,eoi ollu oikea.

Ei sun kanssa travii olla "väsynyt"

Mikäs sinä olet sanomaan minun aivoistani? Olen fiksu, kiitosta vain. En minä mahda sille mitään, jos ulkomuoto miellyttää. Tietenkin näen itseni peilistä, mutta olen tosi itsekriittinenkin.

Vierailija
15/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehet ihastuvat ulkonäköösi, eivät sinuun ihmisenä. Ja olet siihen niin tottunut että huomaat vain ne miehet jotka vuolaasti kehuvat ulkonäköäsi.

16/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii-in, sama kuvio toistuu ja aina muissa vika!

Rupea peilin kanssa seukkaamaan niin ehkäpä pääset vihdoin harmoniaan.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille huonompi juttu on se, että minä olen ollut pari vuotta sinkkuna ja olen aina ollut sitoutumiskammoinen (mutten -kyvytön.) En kylläkään ole vielä ollut suhteessa minulle oikean miehen kanssa. Mutta niin, minä pärjään vallan mainiosti yksin, joten en roiku kenessäkään väkisin. Tietysti eron jälkeen tulee ensin hirveän ahdistava olo, sellainen tyhjyys. Mutta kun aina se uusi mies tulee hetken päästä lirkuttelemaan, niin ei siinä kovin pitkään itkua tule tihrustettua. Ap

Tossahan se: otat sen, joka tulee lirkuttelemaan. Olet pelkkä saalis, valloitus. Ei sinun kanssasi ole tarkoituskaan mitään pitkäaikaista tai vakavampaa perustaa. Opettele itse tekemään aloitteita sinua kiinnostavia miehiä kohtaan.

Vierailija
18/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehissä nyt on paljon ku sipäitä. Ja se paljastuu vasta myöhemmin. Tällöin sun pitää vain lähteä suhteesta ja etsiä uusi. Pääasia on ettet jää kiistelemään asioista tai odottamaan miehen muuttumista. Kyllä se hyvä tyyppi vielä vastaan tulee.

Niinhän niitä on. En haluaisi tehdä mitään hätiköityä, ellei mies sano uudestaan goodbyeta. Silloin pidän lupaukseni enkä ole enää missään tekemisissä. Jännä miten tuorein ex ja tämä nykyinen mikä lie tapailukumppani ovat niin samanlaisia luonteeltaan... Totaalisen eri kulttuurit ja taustat, ei edes samaa äidinkieltä saati kotimaata. Mutta ovat kyllä tosi samanlaisia.

Vierailija
19/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossahan se: otat sen, joka tulee lirkuttelemaan. Olet pelkkä saalis, valloitus. Ei sinun kanssasi ole tarkoituskaan mitään pitkäaikaista tai vakavampaa perustaa. Opettele itse tekemään aloitteita sinua kiinnostavia miehiä kohtaan.

Ei mene noinkaan. Lirkuttelu auttaa unohtamaan entiset. Ei se tarkoita, että minusta saa yhtään mitään.

Vierailija
20/110 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirkuttelemalla siis. Tämä mies vaikuttaa oikeasti aidolta, mutta... En tiedä. Jos hän muuttuu aina tuollaiseksi väsyneenä ja oikeuttaa huonon kohtelun sillä verukkeella, ei meillä ole mitään tulevaisuutta.