Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei voi leikata lasten hiuksia?

Vierailija
05.02.2020 |

Ällöttää poikalapset epäsiistillä, ylipitkällä rumalla tukalla. Taaperot myös. Miksei sitä tukkaa voi leikata lyhyeksi, sellaseks normaaliks lyhyeks pojan tukaks? Inhottaa katsella sellasia päitä. Ei oo mitään söpöö siinä hyi. Söpöjä ja suloisia on poikalapset lyhyellä tukalla..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äipät vaan niitä ihailee vaikka musta on vaan niin epäsiistin ja ruman näköstä.

Vierailija
2/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa ne lapset tykkää pitemmästä mallista? Saanko tulla leikkaa sun hiukset väkisin niin et miellyttää mun silmää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjos poika itse haluaa pitää hiukset pitkinä?

Vierailija
4/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on normaali pojan tukka? Mistä tämä määritelmä löytyy?

Vierailija
5/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siilitukka vaan on niin paljon rumempi kun vähän pitkät hiukset! Ehkä sun lapsella on huono hiuslaatu ja oliskin epäsiisti pidempänä!

Vierailija
6/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten isona voi päättää, haluaako leikata komean lettinsä.

Vierailija
7/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, niinkuin venakkotyylin gulag-look, 5 mm:n sänki. Tosi suloinen.

Vierailija
8/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jjos poika itse haluaa pitää hiukset pitkinä?

Rääpäleiltä ei kysytä. Ne tekee, niin kuin vanhemmat määrää.

Vierailija
9/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika haluaa, että on samanlainen pitkä tukka kuin isälläkin.

Vierailija
10/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni myös näyttävät epäsiisteiltä ja oman poikani hiukset pidänkin lyhyinä. Mutta sitten jos itse haluaa pitää pitkät, saa pitää kunhan hoitaa niitä, ei se ole minun asiani päättää miltä lapseni saa näyttää, jos osaa itse päättää ja hoitaa.

Vierailija
11/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 2v ei ymmärrä hiuksistaan niin miksei voi leikata lyhyiksi normaalin pojan malliksi. Ei siili mutta korvan päältä lyhyt ja takaa lyhyt. Ällöttää semmoset hartiapituset ja leuan mittaset sotkutukat.

Vierailija
12/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siilitukka vaan on niin paljon rumempi kun vähän pitkät hiukset! Ehkä sun lapsella on huono hiuslaatu ja oliskin epäsiisti pidempänä!

Eipä ole lapsia onneksi.

Vierailija
13/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on normaali pojan tukka? Mistä tämä määritelmä löytyy?

Älä esitä siinä, tiedät kyllä että tarkotan ihan perus lyhyttä tukkaa, takaa ja korvien päältä lyhyt jne. Ei mikään tasanen siili silti.

Vierailija
14/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 2v ei ymmärrä hiuksistaan niin miksei voi leikata lyhyiksi normaalin pojan malliksi. Ei siili mutta korvan päältä lyhyt ja takaa lyhyt. Ällöttää semmoset hartiapituset ja leuan mittaset sotkutukat.

Tytölläkö sellainen ei ole ällöttävä sotkutukka, vaan "normaali tytön tukka"?

Vierailija
15/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tytötkin sitten ällöjä pitkine hiuksineen? Minusta pitkät hiukset pojallakin on ihan söpöt, aivan kuten tytölläkin.

Vierailija
16/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Minä en ainakaan leikkauta lapseni tukkaa, että sinä saisit runqqumateriaalia itselles.

Lopeta tollanen sairas pervo puhe, mene muualla kiitos ja hanki apua.

Vierailija
17/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tytöille nyt yleensä "kuuluu" pitkät hiukset ja pojille lyhyet. Kyllä ällöttää sotkuset tyttöjenkin tukat. Siistit letit tai yks letti paras jos ei kakara anna harjata tai hoitaa reuhkaansa. Ihme peikkolapsien näkösenä pitäis antaa vaan olla nykyään.

Vierailija
18/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tytöille nyt yleensä "kuuluu" pitkät hiukset ja pojille lyhyet. Kyllä ällöttää sotkuset tyttöjenkin tukat. Siistit letit tai yks letti paras jos ei kakara anna harjata tai hoitaa reuhkaansa. Ihme peikkolapsien näkösenä pitäis antaa vaan olla nykyään.

Tytölle "kuuluu" pitkätukka? Minkä mukaan? Mulla oli lapsena aina polkkatukka tai siitä vähän lyhyempi, ihan omasta toiveesta.

Vierailija
19/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä sinulle on, minkä pituiset hiukset jollain random lapsella on? Ja mistä sinä edes tiedät onko joku tuntematon 2v. tyttö vai poika? Itse en ainakaan aina erota ulkonäön perusteella. 

Vierailija
20/41 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä vieraiden muksujen hiuksia on kytätä?? Samanlainen itsemääräämisoikeus niitä koskee niinkuin kaikkea muutakin ulkonäköön liittyvää tässä maailmassa. Ei lapsiakaan tarvi muiden ihmisten toiveiden mukaan kaunistaa.