Suositelkaa hyviä ravintoloita treffeille (mielellään Helsingin keskustasta tai läheltä)
En ole pitkään aikaan käynyt keskustassa. Nyt viimeinkin olen pääsemässä treffeille kauan himoitsemani työkaverin kanssa, ja haluaisin tapahtumasta hyvän. Mikä olisi kiva treffeihin sopiva ravintola. Ei siis tarvitse olla mikään superromanttinen tai hieno, joku pieni ja intiimi paikka käy. Sellainen jossa on hyvä tunnelma ja hyvät viinit ainakin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belge. Varatkaa ikkunapöytä. Ei liian fiini mutta kuitenkin hyvä.
Onko tuolla hyva ruoka? Pelkkana olutravintolana olen pitanyt... Menu nayttaa kylla hyvalta. Grillattua maksaa, uijui!!! <3
Paljonko vetoa että suomalaiselle tyylille uskollisena eivät osaa paistaa sitä maksaa vaan tarjoillaan ylikypsänä.
Kolme kertaa olen sen syönyt, kolme kertaa on kysytty, miten sen haluan ja siinä muodossa on myös tullut. Eli medium miinus... että lyödään vaan vetoa: pannaanko samantien vaikka 10.000e?
Ukko37 kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla hyva ruoka? Pelkkana olutravintolana olen pitanyt... Menu nayttaa kylla hyvalta. Grillattua maksaa, uijui!!! <3
Mene belgeen, ruokaa saat odottaa kolme tuntia.
Suosittelen Kiila ravintolaa.
Voi olla baarin puolella, voi syödä listalta, kohtuu hinnat ja keskeinen sijainti. Pääosin asiakkaat kolme/nelikymppisiä, ei mikään imelä paikka.
Kerran käynyt Kiilassa, ei tarvtse toiste mennä. Alle keskitason. Kaarna siinä melkein vieressä on jo parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko vetoa että suomalaiselle tyylille uskollisena eivät osaa paistaa sitä maksaa vaan tarjoillaan ylikypsänä.
Kolme kertaa olen sen syönyt, kolme kertaa on kysytty, miten sen haluan ja siinä muodossa on myös tullut. Eli medium miinus... että lyödään vaan vetoa: pannaanko samantien vaikka 10.000e?
No pannaan kymppi vetoa. Miksi tuossa on kolme desimaalia?
Vierailija kirjoitti:
Savoy. Yleensä hyvinkin rauhallista, todella ammattitaitoinen henkilökunta, hyvä ruoka ja erinomainen viinivalikoima. Pöytävaraus tietysti tehtävä kun ei ole mikään essonbaari.
Tämä ehdottomasti. Vaikea kuvitella parempaa paikkaa treffeille. Palvelu tapahtuu ammattitaitoisesti kuin itsestään kuten pitääkin ja ympäristö on sellainen, että voi rauhassa keskustella deittikumppanin kanssa. Ei tietenkään sovellu pieni- tai keskituloisille mutta kuka sellaisen kanssa ravintolaan deitille lähtisikään, siinä tapauksessa kannattaa keksiä jotain muuta millä voi tehdä vaikutuksen. N34v.
Kuu Kuu ja Aito. Molemmat Museokadulla. Kuu Kuu rennompi, Aito hivenen fiinimpi.
Molemmille vahva suositus.
Vierailija kirjoitti:
Savoy. Yleensä hyvinkin rauhallista, todella ammattitaitoinen henkilökunta, hyvä ruoka ja erinomainen viinivalikoima. Pöytävaraus tietysti tehtävä kun ei ole mikään essonbaari.
Savoy on kyllä idioottivarma, samoin Palace.
Ravintola Töölönrannan Banquet of Hoshena on elämys ja tekee taatusti vaikutuksen seuralaiseen: https://www.toolonranta.fi/banquet-of-hoshena/
Onkohan ap:lla mitään budjettirajoitetta? Muita tarkentavia toiveita?
Jo mainitut Savoy ja Palace ovat hyviä ja varmasti löytyy mieleinen viinikin. Hintaskaalan yläpäässä tosin.
McDonald's
Pizza Hut
Hesburger
Burger King
onhan näitä
Vierailija kirjoitti:
Basso & Baskeri Tehtaankadulla
Pitää joskus käydä. Ei varmaan kovin intiimin romantinen, jos tanssit, poskipusut ja halailut kuuluvat meininkiin.
Ukko37 kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla baarin puolella, voi syödä listalta, kohtuu hinnat ja keskeinen sijainti. Pääosin asiakkaat kolme/nelikymppisiä, ei mikään imelä paikka.
Itseasiassa mua ei haittaa odotella ruokaa, parhaat dinnerit kestaa tunti per ruokalaji :) Mutta kun AP nimenomaan kyseli hyvien viinien peraan, niin en ehka olutravintolaan menisi sitten. Vahan kuin menisi Siipiweikkoihin ja haluaisi tilata kalaa.
Santa Fe Aleksilla. Hyvää ruokaa kivan rennossa ja tunnelmallisessa paikassa. Mennään huomenna itse. Meidän ikisuosikki.
Vierailija kirjoitti:
Santa Fe Aleksilla. Hyvää ruokaa kivan rennossa ja tunnelmallisessa paikassa. Mennään huomenna itse. Meidän ikisuosikki.
Hirveän nuhjuinen, romanttista ehkä vain se hämäryys. Ruoka ja palvelu keskinkertaista. Ei tänne, ap.
treffit kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla baarin puolella, voi syödä listalta, kohtuu hinnat ja keskeinen sijainti. Pääosin asiakkaat kolme/nelikymppisiä, ei mikään imelä paikka.Itseasiassa mua ei haittaa odotella ruokaa, parhaat dinnerit kestaa tunti per ruokalaji :) Mutta kun AP nimenomaan kyseli hyvien viinien peraan, niin en ehka olutravintolaan menisi sitten. Vahan kuin menisi Siipiweikkoihin ja haluaisi tilata kalaa.
Luulisi että jos simpukoita tarjotaan olisi Belgialaisessa ravintolassa ainakin hyvä valkkari aika varmasti myös muita viinejäkin. Oluthan sinänsä ei tarkoita etteikö ravintola arvostaisi juomia, päinvastoin elämmenhän jo 2020 emme mitään 90 lukua. Mielestäni siipiveikko(missä lie) vertaus ontuu pahasti. Toinen että millään ravintolalla ei ole varaa pitää pöytää varattuna useita tunteja jollekkin asiakkaalle joka odottaa. Kyllä se tarjoilu pelaa. Olen käsittänyt paikan olevan aika meluisa.
Vierailija kirjoitti:
Ravintola Töölönrannan Banquet of Hoshena on elämys ja tekee taatusti vaikutuksen seuralaiseen: https://www.toolonranta.fi/banquet-of-hoshena/
Onko tossa koko aterian ajan tuota "rekvisiittaa", meneekö huomio siihen vai pystyykö juttelemaan treffiseuran kanssa? Toisaalta voi olla tietty pelastus jos ei pysty juttelemaan jos ei seura vastaakaan odotuksia.
BasBas! Ei siellä kyllä mitkään tanssit kuulu "meininkiin" :D
Lyon olisi saanut ääneni mutta lopettaa ystävänpäivänä yrittäjän jäädessä eläkkeelle. Ehkä paras ravintola missä olen syönyt. Ruoka ja viinit erinomaisia ja tarjoilu aivan mahtavaa. Myös miljöö toimi, sopivan rauhallinen keskittyä vain toiseen.